Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja ott is a sokadik nemzetközi mocis tali volt.
Ó jut eszembe Május 8-9-10 VII.Nemzetközi Motorostali Győrújbarát ifjusági tábor!Ez Győrtöl kb. 13 km.Felvonulás május 9 14:00 indul az útvonal győrbe vezet.A részletek a www.gyorimotorosok.hu -n.Mi győri apriliások szeretettel várunk mindenkit és szeretnénk ha minél többen lenénk.aki jelentkezik az írjon nekem e-mailt és megbeszélünk egy közös találkozási pontot.e-mail gedeon82@freemail.hu Széles utat
A tesók
Ott is volt valami összeröffenés?
Tegnap én szoboszlón végig szinte olyan motort kerestem mint az enyém azthittem h. nem lesz 1 darab sem de láttam 3at is
Mi Komáromba ugrottunk le tegnap.
Hali Srácok!
Valaki volt szoboszlón a motoros talin?
A léptető tengelyre nemmegy hézegoló (az a vastag hernyós tengely!)Hézagoló a kihajtási tengely kuplungfelöli részére megy.Ha ősszevan rakva akkor a kihajtási tengelyt tudod halytani?Kézel ne próbáld mert nemhajtod el lehet még kombi fogóval sem csak vizpumpa fogóval.Ha összevan huzatva a blokk és ha felteszed a váltókart akkor kézzel nemtudod sebességbe rakni?Mert ha ez igyvan akkor a léptető villáknak a csuszkatengelye nemjó vagy nemjó sorrendben vannak vagy a váltó tengelyen nemjó hejre raktad.Most így látatlanba enyit tudok segitteni ,de ha nemvagy messze és idehozod 1 óra alatt összedobom cigi és kávészünettel én győri vagyok.
Azért mert fordulaton nagyobb a vákum a karbiba és hiába emelte a benzin a tűszelepet nemtudott rendessen beékelődni a hejére (ezekszerint a repedés miatt) és emiatt nemzárt el.Előfordul az ilyen ha fujja az ember akkorjó müködés közben pedig nem.Ritka ,de előfordul.
meg se kérdeztem milyen gumijaid vannak és mekkorák?
örülj neki.én meg sem tudnám fogni és még a lábtartómat se tudom karcoltatni mert egy pár számmal nagyobb az első gumim mint kéne.olyan pereme van mint ide nagykáta.
amúgy nem lenne kedved eljönni egyszer motorozni v RS találkozó v valami?
gyerekek ez a mainap... este haverokkal döntögettünk a kedvenc parkolónkban aztán a motorom gumijai... kanyar közepén elsőgumi megcsúszik, lábtartóm leér... épphogy megtudtam fogni hamarosan végre meglesz a pénz az új gumikra, zeek meg mennek a francba.
rendesen a túlfolyón jött ki de úgy hogy 1ik pillanatba folyik másikba csak csöpög pár mp és megint folyik majd megint csöpög
háth nem tudom. a csapból folyott miután kihuzattad vagy a karbiból?
na a mai termés:1 új barát,1 jól beállított karbi,13as lánckerék.asszem ennyi elég is lesz mára.még kajcsizok meg fürcsizek aztán csicsika
a k*rva anyját a fasz*opóknak.a picsáér kellett elmenni a pályáról.még döntögettem volna picit.na maj legközelebb
most már tudom mér szeretik annyian a kanyarvadászást
yupp.megjöttem csak beugrottam nőmhöz mer ezer éve nem látott
szia!
Melyik oldalonn kell lennie a hézagolónak?Alul a golyó+ a rugó bent van tökéletesen reteszel!Viszont összerakva még vizpumpafogóval is nehezen tudom sebességbe rakni! !Sik ideg vagyok a lányom meg menne motorostalálkozóra a haverjaival holnap megint szétszedem.
Már meg van a gond elvileg. Tűszelep vége be van repedve. Égyébként érdekes az h fújtam ahogy mondtad és akkor nem tudtam átfúlyni szóval lezárt és alapjáraton se kezdett folyni csak mikor mentem vele és kihúzattam azután lett szar :S
Mizu csávó vagy?
Hát ha néha túlfolyik néha nem az nemjó! annak soha nemszabad túl folyni.Javaslom szedd le a karbit pucold ki rendessen mosd átt jól benzinnel és a tűszelepet is ezután ragd visza az úszóval együtt malyd fordizsd fejtetőre a karbit (felül legyen az úszó) és fujál majd szívjál óvatossan abba csőbe ahol a benzin bemegy a karbiba ha nemmegy a levegő semelyik irányba akkor elzár a tűszelep.Akkor az úszó szintel van a baj.Azt úgytudod ellenőrizni ,hogy a kezeddel ráfogod a karbira az úszóházat rárakod a benzincsövet és megnyitod a csapot ugytartod a karbit ahogy a mocin van enyhén előre döntve.Majd vársz pár másodpercmulva elzárod a csapot és leveszed az úszóházat jó 3/4 kell lenie benzinnel több nem.Ha túlsokvan benne akkor csőrösfogóval óvattossan hajlits az úszó szárán lefele de csak miliket maj próbáld újra szintet.Ezt addig amig 3/4 nemlessz a szint.
A léptető tengelyhez megvan a golyó és a rugó?A hézagoló alátétnek semmi köze a sebesség vételhez.Ha rosszhelyen van a hézagoló attol még veszi a sebbességet csak nehezen forog a tengely!Ha viszont a golyó és a kis nyomórugó nincs meg akkor hilyába mozgatod a váltókart ha visszaengeded akkor vissza is ugrik üresbe!
VAn a váltóhenger/kukactengely en egy hézagoló(ha am6 os blokk) ha rossz oldalra teszed, nem lehet váltani, mert öszerakás után szorul a dob.
Ettől még a kar mozog(ameddig tud)
akkor mos szűrő kimos még1x és elvileg oké? mert ma szét lett szedve megint és néha folyik néha nem.
oké, köszi
a blokkom már nincsen meg képet azt tudok de csak holnap.
hello.ha leveszed a tankot akkor a csapot hajtsd ki belőle fejből nem tudom h hányas kulcs 19 lehet de nem tudom. aztán húzd ki belőle,van rajta 2 szűrő egy a tetején és egy az alján a tartaléknak.lehet h azok koszosodtak el szerintem levegővel ki lehet fujatni kis benzinbe beáztat azt jó is:D