Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

visszaolvastam... nem kérdeztem semmit sorry
Figyelj csak! Kinézek a garázsba, úgy is rá kell néznem a CBR-re, aztán szétnézek, ha meglesz, akkor írok most! Nem adom sokba, használt, de tökéletes szinte! 500ba viheted ha érdekel! Csak találjam meg!
Neked gyári állapotban van or tuningos?
Hasonlo adatlapomon megtalálod.
Én is a 15-re gondoltam.Érdekel.
2005ös az olyan mint az enyém nem? abba még a régi jókis am blokk van
Akkor meg lehetne próbálni az áttétel cserét! Nekem elvileg van egy 15ös, majd megnézem, és megbeszélhetjük, ha érdekel!
Nagyon gyorsan kipörög
Nekem full gyári 2005ös Rs-em 105 ment 13as első lánckerékkel
ismerős. régi derbim se ment többet 100nál az istennek se azonis ilyen henger volt mint a tied. pedig minden szart kicseréltem rajta. abba is olyasmi blokk volt mint a tietekbe bár még a régebbi
95nek is jo lesz:
jaja vágom és így megy a tied 100at?
airsal 70 sport alu de nekem az áttétel nem stimmt 13/52 de már megrendeltem 14et előre mert uj a szett és még akkor most gyorsan
durva különben mien hengert vettetek rá?
nekem is ennyit megy...
Hogy pörög? Gyorsan pörög? Hogy veszi a fordulatot?
nem fullad be egyáltalán
Az sok! Ha odarántod neki tövig, akkor nem fullad be 1 kicsit? Ki kéne próbálni üveggyertyával, és megnézni, hogy milyen az égés 2ezernél, 5ezernél és 10ezernél! Ha mindenhol jó, akkor lesz tökéletes, de ehez több fúvókát is ki kéne próbálni, és csavargatni a karbit! Meg kéne még próbálnod valami sportszűrőt is!
az már akkor nemtudom
mer annak vígan többet kellene forognia. viszont tényleg egy karburátor álítás lehet nemártana.
bocsi rosszul értelmeztem,12000
sztem állítasd be hozzáértővel!
ilyen beállítás mellett tudnia kellene minimum 115 valós kmh-t lazán!
még nem
különben üresben nem próbáltad már hogy menyit tud pörögni?