Félreértés elkerülése végett, nem azt írtam hogy dettó ugyanaz, én arra értettem, hogy kategóriájában, teljesítményben ugyanaz...
Az Mhr Replica, amiről szó volt, az pedig nemugyanaz mint az Mhr...
igen ez replica az igazi mhr kistesója, csakhogy ez a 2 kipuff méretre akkor se ugyanaz, az egy dolog hogy ránézésre hasonlit, hűha. képböl is látszik a leömlő rész egyiknél hosszabb, átmérőket meg nyílván nem állapítod meg 2 képből.
gondolkodj ha kipörög 12-t fullgázon és kb 3asban ráhuzok akkor is kerékreálll akkor semmivel semmi gond. és amugy is szerelő csinálja nem én szoval semmi baja nem lehet. sőt. annyi a gond sztem h áttétel
Hát sztem megkéne nézni h nincs e vmi bibi a hengerrel vagy egy kis karbi hangolás, gyújtás ellenőrzés. Meg egy olyan áttétel amiet én vettem. 14/52. Ez elég lesz sztem. Jah meg a kipufogód cseréld le,mert amiatt is lehet. :D Vegyél egy normális rezót.
24 be belefullad. nelegyél hülye 25ös rseken van akkora. mindegy nemtudom mi a fene van 1-t pörög 70essportdob13elől hátul gyáriszámu JT láncszett normál karbi MINDEN és nem megy
Hát én nem tom h a tieddel mi van... xD Az enyém 12ezres fordulaton megy 102t. (Eddig tom mennyit pörög.) Pedig 50es... De am most várom a hengerem. 70es Metrakit és egy 24es karbit hozzá.
Én is Malossit akartam venni. De nekem azt mondta a srác amikor megrendeltem h gyakorlatban nem megy rá a gyári hengerre... :S Szal én Gianellit vettem.
Az Mhr Replica, amiről szó volt, az pedig nemugyanaz mint az Mhr...
http://www.sportmotor.hu/motor...
a giannelli-arrow, ez egy cég.
ennek az ára pedig 90-100e Ft...
nekem baszki giannelli dog 19es karbi 110?es fuvokával 70es aluval 90-95 max és szuétpörgi a faszát is