Én szerintem a henger miatt nem bírják, nekem is vol 50es aprilia-m, minarelli blokkos, én is szereztem rá direkt szűrőt, és én se tudtam beállítani, akkor mondták nagyon sokan, hogy az 50es minarellik nem bírják!
Ilyen kis fúvóka eltérések nem számítanak annyit, h 74 kevés, 80 sok! Annyi a baja, hogy ezek a minarelli blokkok nem szeretik a sportszűrőt, csak ha henger is más rajta, meg kipuff stb, stb!
Hy! Én is nemrégiben vettem sportszűrőt. Nekem a 74es gyári fúvóka túl kevés volt szinte alig pörgött. vettem bele 80as fúvókát akkor pörög nekem 8500fölé, de viszont én sztem sok benzint kap teljesen kitekertem a levegő csavarját de úgy is sokat kap.nemakart melgedni a víz elérte a min szintet és kész akárhogy húztam neki semmi aztán mikor beindítom alig akar beindulni meg mintha fulladozna indításkor. meg a kipufogógáznak is tiszta benzin szaga van. szóval sztem a 80as fúvóka sok....
Helló mindenkinek. nekem is fúvóka problémám lenne. most gyári van benne, de vettem egy sport légszűrőt ma mentem vele egy hosszab utat és 8500 fölé nem tuttam a fordulatot felvinni. szerintetek hanyas fúvókát kellene beszereznem? és honnan tudnék?
Hy! Szerintetek egy gyári rs 50-ben amibe 12es karbi van abba hanyas főfúvka van gyárilag? mert nekem 74es volt benne és sztem sok viszont egyik gyerek mondta h neki a roxba (12es karbi) 65ös fúvóka volt gyárilag.
Egész pontosan azt jelenti,hogy zavarszűrő ellenállással van ellátva a gyertya, de adok egy linket ahol találsz táblázatot is ezekről a betűjelekről. ngk gyertya
valaki segítsen nekem hogy hogy lehet a karbit normálisan behangolni? tehát miből lehet tudni hogy a megfelelő méretű fúvóka van benne? hogy jó -e a benzin-levegő arány?
Hát kinéztem, de nem nagyon találtam, fater viszont azt mondta, mintha látta volna! Holnap megkeressük, szétbombázzuk a garázst, ha meglesz, beírok ide!
akit érdekel irjon.
http://www.kepesmotor.hu/april...
ngk gyertya
Sztem is szakemberhez kell fordulni mert 120at is kellene vinni.