Egy adott felnire csak tól ig tartományban lehet gumit felrakni mert a szélesebbet már behúzza, és nemhogy jobban tapadna, mint a keskenyebb, de rosszabbul.
Visszafelé, minden normálisabb gumin rajta van, hogy mekkora felnire való, ilyenekt lehet a táblázatokból kiolvasni:2,25-2,5 tehát 2,25 től 2,5 ös felnire lehet szerelni, punk tum.
Persze, aki csak egyenesen megy vele, és csak a látványra gyúr, az simán feltesz egy 140 es gumit egy 1,25 ös felnire:)
Annyit szeretnék mondani, hogy az mz kupások is k63 mal mennek, és nem is mindenki a puhábbal, és aki látott már kupa futamot, az tudja, hogy eléggé haladósan lehet vele nyomulni.
haverom af1 e ilyen gumikkal életveszély volt szerintem. na mind1 nemakarok okoskodni mer ti télleg jobban értetek hozzá. én még sose voltam pályán stb...
simán lehet akkor méretű gumikkal pályázni.
az egy dolog hogy bevetted a kanyart de ha nem döntöd akkor nem is fog megcsúszni :) úgy vedd be a kanyart hogy a lábtartó karcolja a földet
talán kemény mint a beton, és nem melegszik. tömören ennyi. de gondolom te minden nap térdeltél vele, utána jelentetted ki, hogy fasza. egyenesen való motorozás után tényleg könnyű megállapítani mi a jó...
én ekkora gumi mérettel vettem 24ezerért előre hátra gumit tavaly tavasszal az 50es hondára. igaz nem pirelli meg ilyenek hanem csak heidenaue K63. de a dunlop után ez volt a legjobb gumim 50esen. volt pirelli mt50esem is de az egy kalap ... :D
Visszafelé, minden normálisabb gumin rajta van, hogy mekkora felnire való, ilyenekt lehet a táblázatokból kiolvasni:2,25-2,5 tehát 2,25 től 2,5 ös felnire lehet szerelni, punk tum.
Persze, aki csak egyenesen megy vele, és csak a látványra gyúr, az simán feltesz egy 140 es gumit egy 1,25 ös felnire:)