Én használtam vettem. Atta hozta nekem Bencétől Karcagról. Bence is sokat mozgolódik itt a fórumon. Bence RS a neve. :) Szárazon sokkal jobban tapad mint a rendes utcai gumma. Csak nem szereti a port, és az esőt. Bár mentem már vele esőbe is és annyira nem volt vészes. A gyári gumimmal sokkal többet csúszkáltam esőben is :D. Csak mivel nagyon lágy keverékű a közutakon gyorsan kopik. És hamar kockásodik. De egyébként ha egy örök élményt akarsz akk vegyél egy garnitúrát. :) De én már most lecserélem mert nekem már elég volt.:) Meg hát már el is kopott :D
Zoli én azt szeretném tőled kérdezni, hogy hol szerezted a slick gumikat az rs-hez?:) és hogy szerinted jobban tapadnak szárazon/esőben mint a gyári gumik?
Balika lehet a karburátoroddal van vmi probléma. De egyébként ilyen gond nekem is volt. :) Úgy látszik ez mindenkinél jelentkezik. De nekem kb 9000 km után jelentkezett. :) Kicseréltük a gyertyát akk pöccös lett egy ideig utána a karbihoz is hozzákellett nyúlni h kicsit több üzemanyagot kapjon. Azóta hidegen is indul. Néha még szivató nélkül is. :)
helló 1 aprilia rs 50 kihajtási tengelyen fogaskerekek elhelyezkedésének rajzát keresem. ha valaki tud segíteni az MSN-emre irhattok! denesbodnar@hotmail.com
Sziasztok!
Keresek aprilia rs 50-70-es blockot 6 sebeségest,csak is kompleten érdekel,megvan a vázam,futó müvem,most lett össze rakva,fényezve,csak a block hiányzik,érdekelne,rx50-es is,ha valaki tud kérem jelezen felém, hogy feltudjuk venni a kapcsolatott,elöre is köszönöm!
Megnéztük a gyertyát: tökéletes! Az enyém egy 2200kmes motor :) Szinte új. Szerviz szerint minden tökéletes! Akkumulátort kizártuk, az jó. Karburátornál lesz valami, mert hideg indításnál, pöccre indul és abban a pillanatban meg is fullad..nincs üzemanyag. Utána kb 2 perc mire az üzemanyag eléri a motort és beindul. Utána már nincs gond. Bár csak szívatóval és kis gázzal pöccen be ilyenkor is, utána szívató vissza, nagy gáz, és baba. Kerestem egy motor szerelőt, hozzá fogom majd elvinni, kíváncsi vagyok mit mond! Karburátort kell szétszedni, és megnézni, plusz az üzemanyag csöveket!
kérjél aksit kölcsön,járjál vele egy pár napot .én is töltögettem az enyémet de csak egy ideig volt jó, pedig a töltésem tuti. lehet hogy már a gyújtás elektronika a végét járja mind kettőnknél. nálam ez még egyenlőre segíttet .
hidegen indult, fél melegen, melegen meg csak tekerte az indító de nem pöccent. toltam rajta fél métert már ketyegett is. a gyertyába már sok km-van .nagy volt a hézag a szikra köznél , kisebbre vettem és azóta indul.
Szia! Erre még nem gondoltam! Pedig vettem bele új gyertyát is, és akkor se változott semmi! Azok pedig elvileg be vannak állítva méretre. Kétlem, hogy az enyémnek ilyen baja lenne, de ha következőnek leszedem a burkolatot, megnézem! Neked milyen tünetei voltak a motornak?
Ez nem teljesen igaz, mert a Derbi is veheti az Aprilia-tól a felnit pl...most nem arról beszélünk, hogy egyformák-e, vagy nem, hanem, hogy ki gyárt kinek, és mit! Na ez kőkemény kérdés!
Vajon miért divat mocskosan szerelőhöz vinni a motort. Egy ideig dolgoztam motorkerékpár szerelőként és volt ilyen mezőgazdasági érdekeltségű kundschaft aki konkrétan disznó szarosan hozta oda a szutyok robogóját. Valamiért nem vette sértésnek, hogy még a jelenlétében kezdtem el gőzborotvázni a "motorját".
Ha úgy nézzük a GPR 50 és az RS teljesen megegyezik csak a fejidom, oldalidom, műszerfal különbözik. Meg az h Derbi felirat található rajta. :) De ha azt nézzük az RS legtöbb alkatrészén is virít h DERBI :) Szinte minden egyes alkatrészen rajta van! :D Már volt szerencsém látni egy szétszedés során.
Keresek aprilia rs 50-70-es blockot 6 sebeségest,csak is kompleten érdekel,megvan a vázam,futó müvem,most lett össze rakva,fényezve,csak a block hiányzik,érdekelne,rx50-es is,ha valaki tud kérem jelezen felém, hogy feltudjuk venni a kapcsolatott,elöre is köszönöm!
Tuji
Tuji