Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

email erre nem a legjobb dolog skypeom nincs msn-ed van?
ha van akkor azon értekeznénk de ha nincs marad a mail.
Végülis az Aprilia csak a nevét adja az egészhez.....
kurva sok dolgot ad még a derbi:D
am a váz meg benelli a többi meg ki tudja mi
A derbi csak a blokkot adja az aprilia-nak, a vázat meg veszi attól, attól független a szériaváltás!
Am a 2009es RS csak kap egy új fényezést azt cső! :D Amikor én vettem akk is lehetett választani h a 07es vagy a 08as fényezést kérem e. De még az se biztos h 2010ben lesz vmi változás... Mert a GPR már 2004 óta ilyen. És nem tervezik a dizájn cserét. Szal valószínű h a Derbi nem fog költeni az Apriliákra sem. :/ :) De egy erősebb blokkot dobhatnának bele... ;D
tujibt a skype címem.

Köszönettel Tuji
tuji@chello.hu
Köszönöm a bizalmat.

Tuji
és nekem is 6000nél kezd el húzni mert gyári kipum van de nekem nem vágta szét a leömlőt.
tuji meg tudnád adni az elérhetőséged mert nekem is kellene majd csinálni 70es cucchoz egy kiput
Szia hallottam ,hogy te nagy kipuf guruvagy!Kéne nekemsegitség!Van egy rs50 esem 2002 es 49,5 top tuning hengerrel ez azthiszem holyan 75-80 köb cm nek felelmeg.A lényeg ez széttvágta a gyári dobomat a leömlő könyöknél meglett hegesztve de nem az igazi szerintem a véggel is gondlehet már ezzel a dobbal vettem!Az 1 sebességgel szinte semmit nemtudok kezdeni mert egyből csak pörög és semmi erő!2 től már jól húz nagyábol mindegyik sebességbe,de 5000-7000 ig csak küzd aztán 7500-től mintha nitrót nyomnék elindul!A hang az iszonyat mint a repettfazék a város halja ha megyek pedig tömitett a rendszer.A vég dobot megpróbáltam kitömni de csak rosszabblett.Ha tudnánk konzultálni akárhogy az nagyon jólenne.Akár telefonon vagy SKYPE -on vagy MSN en.Őszinte leszek szeretem a mocim .de csóró vagyok azért nemtudok egy gyári tuning vagy sima dobot venni.Előre is köszönöm a figyelmed! Völgyesi Gergely
Tud valaki valamit egy állitólagos Tuji-ról?Állitólag ő csinálna és meg is tervezné a dobomat!
Köszi a segitségeket , és arra van tipp,hogy hol csináltassak?
Jah értem! szerintem csak csináltass egy dobot valakivel, egy kis gyapot bele, perforált cső és még jó hangja is lesz a gépnek!
jah én csak a végdobra gondoltam:) ahonnan a füst jön. nem a teljes rendszer
Nincs mit!
Köszi, na ezt én nem tudtam de mostmár tudom.
Ugyanúgy...2010ben lesz szária változtatás, elvileg! 4 évente változtattak eddig szériát, 2006-ban jött ez a széria, akkor kikövetkeztethető, hogy 2010ben lesz másabb!
Rá se tudod szerintem tenni a 125ösét, másik oldalon van minden!
Nemtudjátok hogy hogy fog ki nézni a 2009-es rs?
hogyhogy roszabb lesz? abba legalább nincs semmi féle folytás.
A 125ösét ne tedd rá rosszabb lesz mint a gyári kiherélt 50essel!
Szia mindenki!Egy marha nagy tanácsra lenne szükségem.Van egy 2002 évjáratu rs50 esem 80 köbös top tuning hengerrel és széttvágta az eredeti 50 es rezi dobomat meglett mókerászva ,de nem az igazi.Mivel csóró vagyok nincs pénzem gyári tuning dobra.Kérdés szerintetek mitszólna a mocim rs125 ös rezi dobhoz.Az 50 es dob amig bírta igen folytotta ,de azt tudom ,hogy a 2 ütemü motor egyik lelke a kipuf!Bármi tanácsot elfogadok!
Közben megtaláltam, hogy zselés van az enyémben. Az akksi alatt volt egy cetli, h YTX5L-BS típusú akkumulátor kell bele. Megyek beszerzek hozzá egyet
És zselés vagy sima akksi kell hozzá?
Köszönöm a tippeket! A szikrát már néztük, az volt! Legalábbis mikor néztük. De ha nem akkumulátor baja lesz akkor magamhoz nyúlok, mert egyszerűen nem igaz h nem jövünk rá mi a baja, amikor elvileg minden "tökéletes".

Most már csak az üzemanyagellátó rendszer maradt, vagy karburátor. De elvileg a karbi is gyönyörű, tiszta, nincs benne se kosz se semmi..elvileg. Megyek és nézek bele valami akksit, köszönöm a tippeket, ha valakinek van még ötlete, szívesen várom!