Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helósztok lenne 1 kérdésem az lenne hogy az aprilia rs 50 2003-nak hány ezerig szokták kihúzni hogy ne nyúzuk a motort.
Ok, köszi!
12es karbi a gyári. majd keresek egyet itthon és leírom milyen típus!
Kösz, ezzel most nagyon sokat segítettél! Egy kicsit lehetett volna bővebben is.
Helló!
lehet rossz helyen kérdezgetem ezt, csak nemtudom hol kéne... SR-em van nemrégóta és szeretnék megtanulni egykerekezni... eddig elég gyatrán megy, csak letett lábbal merek, és úgyis csak pár méterig tudom föntartani...
Szóval olyan tanácsai érdekelnének akik elég jól bánnak robogóikkal ilyen téren, hogy tudnék jól megtanulni egykerekezni.... Segítséget előre is köszi
Szétütött motorral elég szép pénz. 6 atmoszféra nyomással van amelyik be sem indul. Lehet úgy jársz, mint egy tapasztalatlan romániai versenyző. Jó a motor tetszik, csak kissé hosszúak a sebességek mondja. Kompresszió mérésnél kiderült, hogy a négy hengerben összesen van 1 azaz egy atmoszféra sűrítési végnyomás ( négy ütemű rövidlöketű ezek így is indulnak). Felújítás után rövidnek találta a sebességeket.

Tuji
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy '97-es Aprilia RS 50-em 6 sebességes, 70-es polini hengerrel és 19-es dell'orto karbival volt. Sajna a henger tönkrement és gyári hengert szereztem rá. Szeretnék rá gyári karbit is, de sajna nem tudom milyen kell rá. Találtam neten egy leírást ott azt írják dell'orto PHBN 12-es karbi kell rá. Néztem olyat, de annak a légszűrő felőli vége kb.3,5cm, nekem pedig a légszűrőmből kijövő gumicső
belső átmérője kb. 5cm. Az a kérdés a légszűrőm szerintem gyári, ez a száma DGM 46261-S A-1003. Szóval ha
PHBN 12 a gyári karbija miért van ekkora különbség az átmérők között?! Ja és ebből a PHBN-ből láttam GS és HS-t is, mi a különbség köztűk? Remélem érthető amit írtam! Segítségeteket előre is köszönöm!
Csőcső! Jaja Barna Miki... Oksa, én meg hiszek neked, te ismered nem én, nem is hibáztatom. Jobb oldali dekni kell rá, de nincs csak berugós másik, ettől még lesz rajta önindítóm is vagy nem?
milyen főtengelycsavar? a lendkerék felől vagy a kuplung felől? az a része tényleg nem volt szétszedve míg nála volt a motor, az meg hülyeség hogy légkulcsal kell meghúzni, lehet azt nyomatékkulcsal vagy sima crovával is kézzel akár, van alatta rugós alátét. Ha Barna Mikire gondolsz , akkor nézd át a motort miután összerakta:D Igen mi mondtuk neki, hogy szerezzen rá gyári légszűrőházat...
Csá rsata! Képzeld, "szétment a gép". Fellazult a főtengely csavar, ezáltal belemart az oldaldeknibe, nyomta kifele a hajtóműolajat. Elvittek Mikihez Debrecenbe, az meg még megcsinál rajta egy-két dolgot: új dugógarnitúra (koszos direktszűrő miatt), nagyobb léégszűrő, vákuum dob, teleszkóp, termosz, tömítések. Jah, és azért lazult fel a főtengelycsavar, mivel az előző szerelő nem légkulcsal dolgozott. Én nem tudom, mivel nem ismerem, hogy Mézi barátod mennyire volt igényes gazdi, de ha tudott róla elég szomorú. Legalább a légszűrőt takaríthatta volna. Na, de nem biztos, hogy igazam van, csak feltételezem. Állítólag mióta megvette nem nyúlt bele (mint kiderült a karbiba igen veletek....). Szó mi szó 60 ezrembe fog kerülni, de legalább lesz egy normális RS 80-am. Széles utat, tele tankot!
ez az email címem xxpc@citromail.hu
Helósztok ha tudtok akkór küldjetek már képet az aprilia rs 50 2003 évj-hoz blokk képet vagyis hogy hogyan is néz ki a blokja előre is köszönöm.
Nem nem.
Énis Újszászi Sanyitol vettem.
csak az a baj hogy nekem a tanulmányi eredmányem is bele számit és ha nem jó akkor nem lessz motor meg vizsga
akit én ismerek és ahonan szeretnénk elhozni a motort úgy hívják hogy Ujszászi Sándor
nem véletlenül az Alma utca 15 ből vetted? egy fiatal srác Tamás asszem, nekem onnan van az RS és ő foglalkozik Apriliákkal
hát köszi:D
am jol jártatok volna ezzel mert nagyon jó.Annyi baja van hogy a blokknál löki az oljat egy kicsit de azon kivül semmi.:)
ELŐLÜNK VITTED L MERT MI MEG 25-én néztük volna meg és azt mondta hogy most vitték el de most be hozott 1 másikat és most szervizeli és amikór le szervizelte akor szól hogy mehetünk megnézni.

de amúgy semi baj: széles utat és gumifákat
:D hát bocsi ha elöled hoztam el:D
Agusztus 23.án vettük.
Amúgy nagyon jó kis motor.
Meg vagyok elégedve vele nagyon.
Ahoz képest hogy 50es iszonyatosan jó.
Kicsit döglött dugóval is megyen 100at.
Pedig 7es kompresszió van benne:D.Tavasszal kész lesz kiváncsi leszek rá.
Amúgy a motort 280ért vettük.290-re volt hirdetve és egy 10est engedett belöle a srác.
meg amúgy milyen kis motorok amit edig tapasztaltál?
csá baluka 17 azért érdekel mert ugyan az a motor van nálad amit én debrecenből néztem ki és el akartam hozni ja és mikór vetted mert lehet hogy előlem hoztad el
meg hogy menyiért vetted?

előre is kösz
Hali!
Én debrecenböl vettem egy sráctol.
Miért kérdezed?
Ha érdekel és van msnen vegyél fel.Adok telefonszámot.
Egyébként ez olaszbol lett behozva.
Kicsit le is van lakva a blokknál csordogál az olaj.
De tavasszal megcsináltatom.Új tömítések,csapágyak,dugó,gyűrű.
csá Baluka17 hagy kérdezem márt meg hogy te hol vetted ezt a motort ami neked van az rs-et előre is kösz
Valakinek nincs egy felesleges idom darabja oda a váltó alá?
Mert nekem nincs így vettem a mocit.De így meg csúnya.Nekem nemtetszik.Szoval ha valakinek lenne vegyen fel msnre és megbeszéljük:)
Elöre is köszönöm.