Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is azért szeretnék gyári karbit. 70-es hengerhez 19-es volt, most a gyári hengerhez nem bírom beállítani. Igaz nem is nagyon értek hozzá, de bárhová próbáltam állítani a legjobb eredmény az volt, h sikerült mennem a mocival pár száz métert és elég szépen is ment és gondolt egyet behorkolt és leállt. Általába ez volt a probléma. Vagy nehezen indult, vagy be se indult vagy könnyen beindult, de egy idő után behorkol és leáll. Ezért akarok gyári karbit, de minnél többet olvasgatok utána annál több dolgot kell vennem. Nekem 24-es a szívócsonkom a 19-es karbi miatt, Atta. megírta mi a gyári karbi száma csak az 18-as szívócsonkra megy rá!
Azt nem tudom ez a karbi jó lenne-e nekem: http://www.vatera.hu/dellorto_...
Ez is 12-es és ez 24-es szívócsonkra megy rá, nem kéne szívócsonkot cserélnem. Annyi, h ennek a szívócsonk felőli végén az átmérő kisebb mint amit Atta írt, de a gumicsövet csak össze lehet annyira húzni. Az, h vastagabb szívócsonkra megy rá befolyásol valamit a mocin?
honnan tudok beszerezni váltókart?És mennyiért?
Helósztok segitsetek abba kéne hogy vettünk 1 aprilia rs 50 2003-as évjáratut és nincs bele írva a ccm mit tudnánk csinálni hogy ne büntessen meg a rendőr vagy honnan tudnám bizonyítani hogy 50-es vagy honnan tudnák szerezni 50-es hengert és bele legyen írva a ccm előre is köszönök mindent remélem minnél hamarabb kapok választ.
Részvétem.

Tuji
rajta volt, én állítgattam. és teszteltem, amúgy volt gyári rs 50em is , és tuningolt is van jelenleg, és af1 50 is , ami kimondottan egy rakás szar azzal a 12es karbival.
Ráraktad a porlasztót és mentél vele egy kört és tetszett. Vagy tesztelted is?

Tuji
a membrán ereje:):):)
az enyémeben is megfigylehető ez a jelenség mert 70es henger és a hozzá való karbi van rajta ne kérdezzétek hanyas nem mértem de a lényeg gyári légszűrő és kipufogó van és 7000ig nemigazán megy sőt ha nem pörgetem rendesen akkor 6.ban max sebesége 60km/h de csak úgy ha nem húzatom ki a sebessésgeket.
de amugy ezzel a cuccal ha rendesen megyek vele kihúzatom a sebességeket 7000fölött nagyon harapós lesz.
Hibátlanul viselkedik gyári Rs 50 19essel is, pont pár hete csináltam egyet.
Ezzel a porlasztó variálással csak annyi a probléma, hogy akármit akármire nem lehet rárakni. Egy gyárilag 12-es porlasztóhoz fejlesztett rendszer miért működne jól egy 19-es porlasztóval. Kb. dupla mennyiség esik be a hengerbe benzin levegő keverékből ami okozhatja ( tuningtól függően), hogy alulról döglött lesz a motor vagy pedig közepes fordulatra jó , de nem túlforgatható. Jobb ilyenkor szimulálni megfelelő szoftverekkel mi a jó megoldás.

Tuji
én azt mondom neked felejtsd el ezt a típusú karbit, elég buta egy valami, ráadásul amit mutattál drága is. vegyél rá 17,5est vagy 19est.
Hali! Megírta a srác a karbi adatait 18mm-es szívócsonkra megy rá és 59mm a légszűrő felőli vége. Nekem 24mm-es a szívócsonkom, akkor az nem gyári, azt is kell szereznem? És a légszűrőmön a gumicső belső átmérője csak 50mm körül van nem 59. Vagy azt erősen kell ráhúzni és ennyi? Még annyit megtennél, h megnéznéd, h neked is ezek a méretek vanak-e. Köszi!
Hali! Köszi! Még valami, van egy eladó csak az SHA1412H Nem M szerinted mi a különbség? Ez lenne az: http://www.vatera.hu/dellorto_... Szerinted ez jó nekem? Mégegyszer köszi!
Jogos!
Csak a srác beírta hozzánk is a dolgokat, és segítő szándékkal ide irányítottam, de rossz helyre írtam a hozzászólást!
Bocsi!
most mi a fasz van?
A Picsába! Rossz helyre írtam, mert ez a hozzászólás a mi (SR 50 ) topikunkban is szerepel! Szóval bocsi mindenkinek, ezt benéztem! Szóval itt jó helyen jársz!
Mégegyszer bocsi!
Szerintem az RS 50 topikban többet tudnak segíteni! Mi itt robogó pártiak vagyunk!
Sok sikert a problémák megoldásához!
megint! felejtsétek el amit mondtam....

üdv
Sziasztok!
van egy RS50-en, nyáron vettem 250 km-rel (vmi törpe eldőlt vele ). Van egy problémám, 70 körül elkezd berregni és hiába húzom neki, egyre lassul, elveszem a gázt akkor elhallgat, de 50-55 felett megint kezdi...
Mi lehet a baja?
Ja meg az lenne, hogy én gyakran járok sötétben és ezen a szérián nincs refi...., nem tud valaki vmi erősebb izzót bele, mert a f***-om kivan, hogy alig látok...
előre is köszi
dellorto SHA14.12M
becsapós
12 ezer van bele írva de többet pörög olyan 14ezret
utazni meg csak 4-ben szabad mert a többi sebességbe szétpörgi magát
jól át vertetek én csak nézek hogy 20 ezer az lehetetlen és gondoltam hogy ha ti mondjátok akkór téleg így van.

Amúgy most téleg térjünk vissza a témára nekem 12 ezerig van az óra és nem baj hogy 8-ezerig huzom ki?
Csá Atta!
Az jó akkor...

csak már sajnáltam szegényt