Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Srácok!
Igaz hogy én Yamaha TZR-s vagyok de ez most tök8. Mostanában felém csomó Rs50- láttam, és ez a felém Pest XVII.ker-Gödöllő-Hungaroring-Maglód környéke. Ha valaki erre fele lakik irja már meg ,kéne közös motorozgatások a "kicsiknek" is :) na csumi
erősített főtengely, rugó nagyob karbi azt sajnos nemtudom hogy hanyas volta, kipum az maradt a gyári mert nekem már előtte is kivolt herélve katalizátor kilett vágva és mikor még 50es volt a motor már akkor is nagyon megéreztem ígyhát nemvettünk rá sportkiputhátul gyári lánckerekem volt hátul, elöl 13 as, 90 utazót simán bírta jóval a piros tartomány alatt
Ha már van tapasztalatod a cuccal, akkor átvehetnél belőle engem (minkett) is.
Arra gondolok pl., hogy milyen egyéb cuccokta cseréltél le mellette (karbi, kipu, stb). A kuplunggal mi lett? Bírta a gyári, erősített rugó elég volt-e bele, vagy komplett spéci szett, stb, stb.

Ja! És engen nem igazán az érdekel, hogy a gép 92-t megy, vagy 109-t. Menjen normál (piroson alatti) fordulaton olyan 80-at és legyen több nyomaték. Tudod, eléggé hegyes - völgyes ez a Baranaya.
Én csak 54 vagok!
Az én RS-emen most lesz egy ilyen hengerszett (még szerelőnél van) és nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen lesz, ezért is szeretném eladni a 70es hengeremet amit levettünk a mociról van hozzá főtengely meg karbi is (14es). Ha valakit érdekel vegyen fel MSN-re sebok92@hotmail.com, Egyébként az új hengerekkel csak egyetlen bajom van, hogy bekell őket járatni ... mert én legszívesebben egyből kipróbálnám hogy mire képes
Aprilia rs 50-hez folytás eladó ár megegyezés szerint ha érdekel írj a fórumba
ez kurva jó cucc, nekem is volt ilyen az RS 50emen és nagyon ment a gép... az 55 kilóm alatt
Köszönöm, igazán rendes vagy, sokat segítettél.


Már 1 éve tervezem, hogy a fiam által szétforgatott és letett RS50-et megcsinálom magamnak, így nekem is lehet végre 1 "speed moci"-m! 40 éve vágyok rá (most 54 vagyok). Sok gépem volt (MZ-k, P20-ak) sokat motoroztam, aztán megállt a dolog, de most visszaülök.
Szóvalt ezt

http://www.italmondo.hu/index....

néztem ki a gépre, már 1 éve, de volt 1 autóbalesetem, most épülök fel, úgy hogy újra időszerű lett a dolog.

Kösz a segítséget mégegyszer.
komolyan
na most komolyan...
jolly moto
Melyik a legjobb kipu rs 50 -hez ?
malossit vegyél
KÖSZI A VÁLASZT! Egyre jobban hajlok arra h visszarakjam a 13-as lánckereket. Majd inkább kap egy Arrow/Gianelli rendszert és akkor jobban fog menni De majd jövő nyáron mert most nincs mani
elküdtem
4-5 ezres fordulaton indultam el nekem elöl 13 as lánkerekem volt és 70 al utaztam 8000es fordulaton eszembe se jutott volna 10000 el utazni
Köszönöm a tippeket! Még úgy döntöttem rajta marad a 14-es lánckerék. Majd ha lesz időm elviszem és kicseréltetem 13-asra. Beszéltem előző az tulajjal, mondta h neki a 14-es lánckerékkel ment 10e fordulaton 85-t, ez volt az utazó tempója a mocinak. Azt szépen alattam is tartja. Mondjuk lehet lustul is a motor mert 9500ig forgatom és váltok, mert eddig jól gyorsul, 9500 felett meg semmi erő. Bár ma direkt pörgettem majd 11ig és váltottam és meglepően húzott még 10e felett is. De így is ha bebújok, akkor max 93km/h. Még lehet elvileg finomítani a karbin, meglátjuk mi változik. Az gond lehet szerintetek, hogy majd 400kmnál szedték ki a folytásokat a motorból? Mille motornál mondták, hogy 1000km után még átnézik a karbit és valamit még állítanak. Lehet, hogy még van benne folytás? Mekkora fordulaton szoktatok indulni a mocival? Excuse me a kérdésekért, de kb 4 hónapja motorozok. (RSen meg 3 napja)
Az bizony nekem is jól jönne!

bencsik.istvan76@chello.hu
kiheréltem a gyári rezót elvittem szerelőhöz faszán belőtte 11-es lánckerékkel lepörögte 6.-ban a 12000-et és kereken 90-en volt.Rátettem a 13-as lánckereket azzal ment egyszer 100-at de nem volt belőve a karbi ..
Hát akkor biztos vmi karburálási, vagy egyéb gondjai lesznek a mocinak. én 700km-nél szedettem ki minden folytást, és utána még járattam egy 150km-t, hogy ne egyből max fordulaton járjon a motor. a szerelő mondta h szoktak tenni előre egy 13as lánckereket, hogy nagyobb legyen a végsebesség, de nekem nem kell. ottvan rajta a gyári 11/53. ezzel a motor olyan 70-75ig jól gyorsul, és utána bebújva még kilehet hozni belőle kb a 82-t. nemtudom hogy tudtad megcsinálni h legyorsultak:D a mi kis városkánkban 50es katogóriában 1 ellenfele van ennek a motornak. haver hm-je: 50es henger, 21es karbi, direktszűrő, rezósdob. nagyon brutálisan megy(enduro) 100-105öt megy, és veszettül gyorsul, és épp eladó;) meg hát vannak a tuning 70es robeszok, azok közül néhányat otthagy az rs-em, meg persze a gyári 80as endúrók. hát 400méteren 2m-t vernek rám... nekem ez nem az első motorom, és nem az első váltós motorom. ha jól indulsz el, nemúgy hogy kicsapod a kuplungot, akkor nemhiszem h otthagynak
Eladó Aprilia RS125

http://www.hasznaltauto.hu/2200920_aprilia_rs_2
004

http://www.kepesmotor.hu/aprilia/i?p=99207&c=2460

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=122670

HITELRE
IS! 0Ft önrésztől elvihető! (banki hitelre értendő)

Érdeklődni lehet:
msn-en(adatlapomon van),
e-mail-ben: szoke.csabkukacgmailpontcom vagy itt a fórumon.
Sajnos apámék úgy döntöttek, hogy nem szponzorálják tovább az ilyen célú kiadásaimat... Úgyhogy most sztem eladom a "felesleges" cuccaimat hátha összejön belőle vmi... Még 400-at kell összeszednem, sztem minimum 2 hónap alatt lenne meg... Szóval ha addig lenne érdeklődő, nyugodtan add el neki, én meg majd nézek, ha már lesz pénzem.
próbáld ki 13-assal, de lehet hogy valami karburálási gond is lehet...nemértem én 90-92 kg vagyok, 14es lánckerék van rajt és alattam simán viszi a 105öt valósban , a vége meg 116 volt egyenesben, 90ig meg nagyon gyorsul.. és csak a gyujtásban fojtás, de az a végsebességet nem befolyásolja, mivel az 5-6000 es fordulaton szegényíti a gyujtást...
13at rakd rá, az lenne a gyári is, amikor nincs benne fojtás.
Ja és van még egy 13-as és egy 11es lánckerekem. Nem merem feltenni a 11est, mert annak nem lesz nagy vége, talán a 13-ast rakatom fel. Mit gondoltok?