lecsvarozod a dobról a véget, kicsit megköszröülöd a rezót, a lecsavarozott véghez hozzá hegesztesz egy ugyan akkora átmérőjű(külsö-belső) csövet ami elég ahhoz hogy összeérjen (sztem az a hézag igy képről oylan kb10centi lehet), de leméred, aztán ráhegeszted, utánna rezot leveszed és ahhoz is hozzá hegeszted. a varratokat leköszörülöd, lefujod feketérere, visszteszed, rácsvarozod a dobot és kész
Sziasztok!
A mellékelt kép alapján van valakinek ötlete hogy tudom összehozni a tompitót a csővel?
Textilbetétes csőben belül egy félcolos vascsővel volt összegányolva,de szétnyomja kb 50km után....(igy vettem)
Valakinek valami tippje?
Elöre is köszi!
Hello!
Nemtudom arra a problémát hogy mié szagat neked magas fordulaton. Amikor írtad hogy lassításnál leáll a kereszteződésbe nos nekem vagy egy jawa mustang és az szintén ezt csinálja hogy leáll lassításnál de nekem az azé mert a kuplungja le van kopva és nekem ezé áll le. ha neked alapjáraton betudod tenni 1esbe úgy hogy nem húzol gázt neki akkor más a baja. Csak mondom hogy nekem a jawa is ezt csinálja:P
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni!
kb 2 hónapja vettem egy Rs 50 tipusu motort. A motor 2003 évvégi, 2004 januárjában lett forgalomba helyezve. A problémám a következő: Ha a motor bemelegedett és folyamatsan megyek kb 5-10 km-ert, 6ikban, 60-al olyan történik velem h érzem h több gázt kell neki adnih mennyen...és a mutlkro be szagattott alattam...mint ahen kapott volna elég benzint...olyat is szokott csinálni ugyanezek feltételek mellett hogy ha lassítok (pl egy kereszteződésben) egybpől leesik 0-ra a fordulatszám és le is áll. Pedig van alapjárata. Kicseréletem a karbiban az úszót, a tűt, tömitéseket...kitisztitottam....stb.. eccerűen nemtudom h mi baja lehet...talán lehet olajos a benzin és nemtud rendesen égni...mert most sok olajat kapott( még kezdő vok nem nagyon értettem hozzá) vhogy segítsetek vagy vmi tanácsot adjatok légyszives... nem szeretnék vele egy hosszab úton lerobanni vele:/
Előre is köszi!
Gyula
és te mit irtál az adásvételire oda ahol a motorzsámot kéne irni mert az kell a biztositáshoz.
az enyém 95ös évjárat.
a tied mikori ? lehet bizonyos évjáratnak nincs motorszáma?
a vázzsám az megvan a vilanyakon de az oylan hosszú kód hogy egy simsonnak nincs oylan hosszú a vázszám és motszám együtt.
jha és még az is feltűnt hogy az enyémen a karbicsonk oldalán van egy kis cső és oda megy a különoljazás.
itt meg a karburátorba.
és nekem az a kis csonk ami ezen gumi nekem alu.
ako csak nem ugyanolyan blok lenne a 2?
mert számot ott nem találtam az enyémen ahol ezen van.
a karburátoros képen láttam hogy ott a karburátor alatt ott van a motorszám mert az enyémen nem találtam meg még csak a váltókar altt van amit a képen bekereteztem de csak enyi van benne: AM6
és amit kültetek a másik kép a karbi alat befigyel a motoszám na nekem ott semi nincs.
vagy nem midnegyiknek van motorszáma?
A mellékelt kép alapján van valakinek ötlete hogy tudom összehozni a tompitót a csővel?
Textilbetétes csőben belül egy félcolos vascsővel volt összegányolva,de szétnyomja kb 50km után....(igy vettem)
Valakinek valami tippje?
Elöre is köszi!
Nemtudom arra a problémát hogy mié szagat neked magas fordulaton. Amikor írtad hogy lassításnál leáll a kereszteződésbe nos nekem vagy egy jawa mustang és az szintén ezt csinálja hogy leáll lassításnál de nekem az azé mert a kuplungja le van kopva és nekem ezé áll le. ha neked alapjáraton betudod tenni 1esbe úgy hogy nem húzol gázt neki akkor más a baja. Csak mondom hogy nekem a jawa is ezt csinálja:P
kb 2 hónapja vettem egy Rs 50 tipusu motort. A motor 2003 évvégi, 2004 januárjában lett forgalomba helyezve. A problémám a következő: Ha a motor bemelegedett és folyamatsan megyek kb 5-10 km-ert, 6ikban, 60-al olyan történik velem h érzem h több gázt kell neki adnih mennyen...és a mutlkro be szagattott alattam...mint ahen kapott volna elég benzint...olyat is szokott csinálni ugyanezek feltételek mellett hogy ha lassítok (pl egy kereszteződésben) egybpől leesik 0-ra a fordulatszám és le is áll. Pedig van alapjárata. Kicseréletem a karbiban az úszót, a tűt, tömitéseket...kitisztitottam....stb.. eccerűen nemtudom h mi baja lehet...talán lehet olajos a benzin és nemtud rendesen égni...mert most sok olajat kapott( még kezdő vok nem nagyon értettem hozzá) vhogy segítsetek vagy vmi tanácsot adjatok légyszives... nem szeretnék vele egy hosszab úton lerobanni vele:/
Előre is köszi!
Gyula
ako sztem énse irok oda semit mert az Am6-ot hiába irom az csak sztem a motorkód hogy miylen tipus.
az enyém 95ös évjárat.
a tied mikori ? lehet bizonyos évjáratnak nincs motorszáma?
a vázzsám az megvan a vilanyakon de az oylan hosszú kód hogy egy simsonnak nincs oylan hosszú a vázszám és motszám együtt.
itt meg a karburátorba.
és nekem az a kis csonk ami ezen gumi nekem alu.
ako csak nem ugyanolyan blok lenne a 2?
mert számot ott nem találtam az enyémen ahol ezen van.
és amit kültetek a másik kép a karbi alat befigyel a motoszám na nekem ott semi nincs.
vagy nem midnegyiknek van motorszáma?
A gyári karburátor síktolattyús nem suberos!