Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rs50man láttam a képeidnél hogy levetted a motorodról az utaslábtartót, és a hátsó sárvédőt. énis leszeretném kapni őket, mert úgy sztem kicsit jobban néz ki. de te hogy oldottad meg az indexeket? mert ugye azok a srávédőn vannak rajta...
vagy ezeknél csak a vázssám a lényeg és blokkszámot nem kell irni?
mert az adásvételire csak fel kéne tüntetni.
valaki megmondhatná hogy a blokszám az a most pontosan nem emlékeszem 3 vagy 4jegyű kód ami a váltókartengely alatt van?
mert csak azt találtam a blokkon.
a vázszám az megvan a villanyakon.
fontos lenne!
kipuff
És ha szerinted nem akkor ol lehe még benne?
Eladó

13 első fogaskerék.rs 50-re 2008-as évjárat.
eladó
vee rubber 100-as gumi 2000ft
continental conti twist 130-as(nagyon jó szinte új 4-5mm) 5000Ft
Hát itt nem valami nagy a forgalom ....
hali! mi a véleményetek a 97-es rs 50-ről?
Sziasztok!
Segítséget keresek! Van egy Aprilia rs 50 em 80-as hengerrel! (trapézlámpás kivitel)
Felújításra szorul, főleg optikailag, valamint az első teleszkóp, a kábelezés és a külön olajzása ki van iktatva!
Keresek Budapesten hozzáértő, lelkes embert aki segít rendberakni!
keleman@tvn.hu
Hello!

Haverom vett egy 2003-as RS50et, nagyon le van folytva, alig gyorsul, honnan és hogy lehet kiszedni folytást?
aprilia rs 50-re eladó vadonat új arrow rendszer, alu véggel. 45ezer Ft. 92-98 évjáratra
Motor matricák készítését vállalok! Olcsóóóóóóóóóóóóóón! Egyedi igények szerint is...
Néhány képet mellékeltem mintaként......
Akit érdekel az írjon egy emailt vagy vegyen fel msn-re ott megbeszéljük a méreteket,igényeket stb....
e-mail: gabee1204@freemail.hu ..........msn ugyan az
kipufogó kell?
olvassatok vissza
Sziasztok! Sport kipufogót keresek. Nem tud segíteni ebben valaki?
Úgy tűnik nem..
szerintetek 500 as szerviznél még nem vettek ki minden fojtást?
Motorline
14-52 es áttétel van az enyimen + Gianelli sportkipufogó amivel sokkal erősebb lett, persze 7e -es fordulat alatt kevesebb az erő de nem számottevően. Jah és minden fojtás ki van szedve, kivéve a gyujtásnál (5500-6500 között "megtorpan".
116-ot mentem vele sík úton szélcsendben GPS szerint (amugy 106-110 a vége csak épp volt türelmem kivárni mire eléri )
jah és még annyit hogy a 2007től 17,5es karbival szerelték őket csakúgy mint a DERBIket (egyanaz a blokk (D50B0, RS-ben D50B1))
Hello !
Enyém is 75öt megy, minden gyári cuccal.. És elvileg gyári folytáskivétellel, 500as szerviznél..
hy sajnos az a szomorú dolog esett meg velem hogy a motoromba jobban megérné új blokkot venni mint megjavíttatni ezért az lenne a kérdésem hogy van -e köztetek oan aki 125ös blokkot tett már gyári 50esbe..mert a szerelő azt mondta hogy valószínűleg lehetséges,szóval ha van akkor mondhatnátok vmi tapasztalatot mennyire lenne macerás vagy ha esetleg még tudja is hogy honnan szerezhetek be hozzá 125ös blokkot akkor szóljon légyszíves... előre is köszönöm !
Vagy esetleg még nem vettek ki minden fojtást belőle?A kuplungnál is lehet valami?
nem tudom ez ennyit megy,óra szerint.a tieden hányas fogaskerekek vannak gyárilag?12000-en megy 75 öt.Ezen 11-53
08rs50,hogyhogy a tied 75 öt megy? az enyém 100 felett megy és nincs benne semmi tuning,teljesen gyári!
akkor szerinted hogyan lehetne egy kicsit többet kihozni belőle?