kéne egy oldal sztender a mocim hoz vagy is van csak mikor leteszem akkor meg szülye d amotor és hajlik a támaszto msármint amibe be vna csavarozva az odlal sztender vki segitsen:D mert hüjét kapok:Dplz
Kiderült mi volt a baj..., de ez hihetetlen. Áh... NAgyon beledöltünk. KArburátoros szerint kifpufogó. Hát, igaza is lett. EU-s szabvány miatt van a kipufogóba egy lemez darabka, ami a folytás, csak erről elfelejtettek emlitést tenni. Egy 50-esnek is karcsú lett volna, de ki lett véce és most még nincs beállítva, de már így óriási a változás. De nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Természetesen amit mondtam, az csak akkor igaz,ha minden más ok, mert pölö ha átereszt a szivató, vagyhalál szimeringes a motor, vagy megdöglött a gyujtáselektronika,azt soha senki nem fogja beéélítani.
Fel kellen tenni azt a karbit egy másik motorra, vagy egy másik motor karbiját erre ellenőrzési céllal.
NEkem eddig sem volt gyári... Az előző tulaj átvert és egyáltalán nem gyári, de télen egyből indult és semmi bajom nem volt vele soha. -8-ban i steljesne szépen ment, indult...
Légszűrővel meg nélküle is volt. NEm osztott szorzott. Úgy néztük, hoyg kevesebb vagy több a levegő a kelleténél. 76ccm-es a henger és elméletileg mindne klappol, demég sem. Az elején van benne erő, de 10-nél alapjáraton megáll... godnolkozik és néha egyet gondol, és hirtelen 11ezer és onanntól hirtelen óriásit nő a fordulta, de odáig egyzser jutott el, de egyszerűen nem ugrásszerűen nő a fodulat, hanem csak úgy felvánszorog...
Igazából egy nagyobb karbinak CSAK AKKOR van értelme, ha az a kis keresztmetszet a renccerben. A túl nagy karbi tipikus tünete, hogy alul nem megy, csak nehezen képes elvánszorogni anyomatéksávig, ott viszont ugrásszerűen nő a teljesítmény. A fúvóka akkor túl nagy, ha kisebbre cserélve érezhetően tovább forog a motor. Addig kell kisebbre cserélni, amíg emelkedik a max fordulat, amikor a csere után meár nem nő, akkro a frissen berakott már kicsi. Látok arra eséylt, hogy azért nem tudsz elegendő méretü fővókát berakni,mert a karbi ugyan nagyobb, de még semképes elegendő levegőt szívni, pölö mert a légszőrődoboz áteresztése kisebb a kelleténél. Ezt igen egyszerően le lehet ellenőrizni, bekell rakni egy kicsit nagy főfuvit, ha lebeszed a légszűrőt, és most nem fullad bele a benzinbe, akkor a légszűrődoboz áteresztése kevés.
ha dadogva prög fel akkor üzemanyag dús(nagy a fúvóka) a keverék....ha meg fullad akkor a kevés neki az anyag és sok a levegő...amúgy nem célszerű "télen"állítgatni....nem fog össze jönni....ezek a motorok addig megbízhatóak (télen) míg gyáriak....(egyéni tapasztalat)
én ma rájöttem mi a hátránya az rs nek és arra jutottam hogy a macskakö :Dgyülölöm ettöla anptol fogva:Digaz h csak 40 métert mentem macskaköves uton de elég volt az elöttem lévö r1 es csak simán át ment ö már lehet hozászokot:Dde hát még is csak gyorsasági kinézetü motorról van szo:Damugy nagyon hajlik a kitámasztom hol lehetne kitámasztot veni mert egy idö után meg sülyed a motor sulya alatt a kitámaszto és ugy birom visza egyensulyozni h rá lépek a kitámasztora és visza hajlitom de hát ennek nem igy kéne lennie mit tegyek jelenleg ez a legnagyoob gond:D
Apriliásoktól kaptunk tippet, hogy ők 100-tól szoktak indulni és úgy lefelé. Aki ezzel foglalkozik mindne nap, az csak tudja, hogy mi a jó. És már egyszerűen mindennel próbálkoztunk, Kevesebb, több benzin, fúvókák, minden ahogy lehet, de sehogy sem gönbölyű. Ha lesz idő akkor majd lea kipufogó és fel a régi, hogy úgy mit csinál. Lehet tényleg azzal van a gond, de ez csak egy ötlet volt és hátha valakinek volt már ilyen gondja.
A kipufogó két héttel karburátor csere elött esett meg. VAdi új rendszer van rajta. A Legjobb fúvóka a 80-as lett. Tűvel meg benzinszinttel is játszottunk, de valahogy nincs erő a motorban.
A gondom a következő lenne. Karburátor csere történt a motoromon és már vagy egy hónapja játszadozunk a beállítással. Már meg volt a legjobb, de a motorben egyszerűen nincs semmi erő. Nem hajlandó felpörögni. Üresban majdnem 10-ig, de nem olyan ugrás szerűen, hanem csak úgy szép lassan felmászik. HA megy vele az ember akkor 6-ezer a csúcs. Halladék az egész. Karburátorossal beszéltünk már. Szerinte ez kipufogó probléma lesz. Valakinek van valami ötlete, vagy tapasztalata ilyen rendellenességre?
:)