Jó, lehet, hogy megincsak arról van szó, mint korábban, hogy lassan csepegteti az információt, lehet, hogy 42-es karbi, és egy csináltatott spec rezó volt rajta, ezt nem tudjuk:)
a 120az reális... az enyémnek is annyi volt a vége... de neki? egy hengerrel? hát nem tom... de ha olyn ajó cucca van és mutatt egy gpses képet is akkor grat hozzá ennyi
na most jövök én
amikor az enyémbe 85-ös top performances volt akor simán ment 120at ha hiszitek ha nem ugyanis kocsiba kb 130 felett mutatot kicsivel még ha jó sokat csalt is az ora nekem a 120 akor is megvolt.
Mennyivel eccerűbb volna, ha használnád a válasz gombot, tudnánk, kinek a fejét akarod éppen leharapni:)
Permanens vita ez, hogy mennyit megy egy motor ,egyfajta gumicsont kb olyan, mint a melyik olaj a leg jobb, mindíg előjön, lehet rajta rágódni napokig.
Ezek a viták néha átcsapnak anyázásba, de még soha sem láttam olyat, hogy akik a kétes végsebesség adatott váltig védik betettek volna, egy hiteles gps fényképet:)
Ilyemkor szoktam előjönni azzal az eccerű dologgal, hogy egy adott súlyú, és lég, és gördülés ellenállásu motornak, hány loerőre lenne szükége a vélt végsebesség eléréséhez. Egy 120 kilo körüli motornak,amin egy 60 kilós pilóta űl, átlagos ellenállású motorral(naked) a 100 km/ óra eléréséhez majdnem 10 loerő kell. A kis tzr idomával nagyjából 7,5-8, (de Tuji majd megmondja pontosan:)
Namost, neked ugyan ezzel a motorral,kellene több mint 15 loerő a 130 eléréséhez, ha tud ennyit a 70-es henger, akkor tényleg mehet annyit.
Éspersze mindez keréken mérve....
elárulom neked, hogy 70-es tuningok még többet is mennek.
Még a robogók is nem, hogy a motorok öcse.... És sztem egy fórumba nem csak az írhat, aki nem tud semmi....érted...
De tényleg az lenne a legbiztosabb, hogyha beméretnénk....köszi..
amikor az enyémbe 85-ös top performances volt akor simán ment 120at ha hiszitek ha nem ugyanis kocsiba kb 130 felett mutatot kicsivel még ha jó sokat csalt is az ora nekem a 120 akor is megvolt.
Permanens vita ez, hogy mennyit megy egy motor ,egyfajta gumicsont kb olyan, mint a melyik olaj a leg jobb, mindíg előjön, lehet rajta rágódni napokig.
Ezek a viták néha átcsapnak anyázásba, de még soha sem láttam olyat, hogy akik a kétes végsebesség adatott váltig védik betettek volna, egy hiteles gps fényképet:)
Ilyemkor szoktam előjönni azzal az eccerű dologgal, hogy egy adott súlyú, és lég, és gördülés ellenállásu motornak, hány loerőre lenne szükége a vélt végsebesség eléréséhez. Egy 120 kilo körüli motornak,amin egy 60 kilós pilóta űl, átlagos ellenállású motorral(naked) a 100 km/ óra eléréséhez majdnem 10 loerő kell. A kis tzr idomával nagyjából 7,5-8, (de Tuji majd megmondja pontosan:)
Namost, neked ugyan ezzel a motorral,kellene több mint 15 loerő a 130 eléréséhez, ha tud ennyit a 70-es henger, akkor tényleg mehet annyit.
Éspersze mindez keréken mérve....
Még a robogók is nem, hogy a motorok öcse.... És sztem egy fórumba nem csak az írhat, aki nem tud semmi....érted...
De tényleg az lenne a legbiztosabb, hogyha beméretnénk....köszi..
Az autó órák is csalnak.