És vannak motorikuson kivül más alkatrészei is, mert nekem egy láncvédő kéne meg egy lábtartó rudazattal együtt. Nem tudod, hogy tart-e hasnlókat "99-"03-as RShez?
Helló!
Ha kerepestarcsához közel laksz ott van 1 szerelő akinek van mindenféle motoralkatrész rs-hez főtengelye van új is felújított is(gyári hajtókarral) ha érdekel még hívj a 06 20 4395941-en
Hát most ilyen dolgok, hogy szorul a gázkar, szilikonspray, nekem is szorult, be kell fujni, jó lesz.. Könnyű benyomni a telót, az enyémen is aránylag könnyű. index, karbonos 4ezer forint. Kuplungkar nemtudom mennyi lehet, meg mi lehet vele a probléma. Szóval ha motorikusan jó, akkor nemgond az ilyen probléma. Nah de nem is ezért irtam ám :D Hanem a Lényeg: Hogy kell meghúzni a láncót az egy lengőkaros RS-en? 95-ös, trapézlámpás. Légyszi segítsen vki ^^ képes illusztráció is jól jön, de nem létszükséglet :D:D Addig jutottam hogy fellazítottam a nagy csavart.. :D de utánna nemtudom mit kell meg hogyan. Szóval légyszi valaki segítsen! előre is köszi!
Hali!
Szerintem azt a Kállósemjéni motort felejtsd el. Egy az, hogy nincs valami szép állapotban, cserélni kll rajta két indexburát, egy kuplungkart, kilométeróra - és fordulatszámmérő spirált, meg van rajta egy-két bütykölnivaló. Nagyon könnyű összenyomni az első telót, a gázkart nehéz húzni, és a festése se a legszebb. Én tudom, mert voltunk mi is megnézni.
Ami ennél rosszabb, az az eladó. Lebeszéltem vele, hogy megvesszük, mert lett volna aki rendbehozza. Pénteken beszéltem vele, hogy szombaton megyünk érte. Amikor odaértem, felhívtam, hogy akkor vinnénk, és bevágta, hogy eladta
Egy pár nap múlva jelentkezett, hogy mégse adta el, csak lett volna egy román gyerek, aki meg akarta venni, és mégse vette. Na ennyit arról, hogy valakivel letárgyalsz valamit.
Hát akkor semmi etra, csak amit érdemes megnézni, hogy folyik-e olaj az első villából, hátsó rugostagot, meg benézni a blokkhoz, hog esetleg valahol látszik-e pömitő paszta ami kifolyt, mert az ott már sánta. Mást nem igazán tudok mondani. Sok szerencsét!
Az nekem egy RS-m van. Eleinte elég sok problémám volt vele, de van egy olyan része ennek az egésznek, hogy egy nagon leharcolt darab volt. Miota megcsináltuk azota semmi bajom nem volt vele a természetes kopásokon kivül. Végülis az általános véleménytől eltérően ez szerencsére egy jó darab, de többnyire elég sok probléma szokott lenni vele, bár azért nem mindegy ki, hogyan és mire használja, no meg természetesen a karbantartások is beleszolnak.
A motor nagyon szépnek tűnik, de ez csak a külső. Én részben ebbe a hibába estem bele vásárláskor. Ez az első motorod lesz? VAgy már azért vannak némi tapasztalataid?
tel:06-30-657-2800
V.aprilia02@freemail.hu
v:aprilia@freemail.hu
És vannak motorikuson kivül más alkatrészei is, mert nekem egy láncvédő kéne meg egy lábtartó rudazattal együtt. Nem tudod, hogy tart-e hasnlókat "99-"03-as RShez?
Az régen volt Kerepestarcsa!
Nincs ilyen hogy : Kerepestarcsa!
Ha kerepestarcsához közel laksz ott van 1 szerelő akinek van mindenféle motoralkatrész rs-hez főtengelye van új is felújított is(gyári hajtókarral) ha érdekel még hívj a 06 20 4395941-en
Szerintem azt a Kállósemjéni motort felejtsd el. Egy az, hogy nincs valami szép állapotban, cserélni kll rajta két indexburát, egy kuplungkart, kilométeróra - és fordulatszámmérő spirált, meg van rajta egy-két bütykölnivaló. Nagyon könnyű összenyomni az első telót, a gázkart nehéz húzni, és a festése se a legszebb. Én tudom, mert voltunk mi is megnézni.
Ami ennél rosszabb, az az eladó. Lebeszéltem vele, hogy megvesszük, mert lett volna aki rendbehozza. Pénteken beszéltem vele, hogy szombaton megyünk érte. Amikor odaértem, felhívtam, hogy akkor vinnénk, és bevágta, hogy eladta
Egy pár nap múlva jelentkezett, hogy mégse adta el, csak lett volna egy román gyerek, aki meg akarta venni, és mégse vette. Na ennyit arról, hogy valakivel letárgyalsz valamit.
Az nekem egy RS-m van. Eleinte elég sok problémám volt vele, de van egy olyan része ennek az egésznek, hogy egy nagon leharcolt darab volt. Miota megcsináltuk azota semmi bajom nem volt vele a természetes kopásokon kivül. Végülis az általános véleménytől eltérően ez szerencsére egy jó darab, de többnyire elég sok probléma szokott lenni vele, bár azért nem mindegy ki, hogyan és mire használja, no meg természetesen a karbantartások is beleszolnak.
A motor nagyon szépnek tűnik, de ez csak a külső. Én részben ebbe a hibába estem bele vásárláskor. Ez az első motorod lesz? VAgy már azért vannak némi tapasztalataid?