Nos tévedsz! Az aprilia nem gyárt motorblokkot! A kis RS-be, és a robeszokba Minarelli blokk van, a nagyobb motorokba pedig ROTAX, kivéve az új pegaso-t, mert abba a yamaha XT 660 blokkja, és az Rs 250-est, amibe a Suzuki RGV 250 blokkja van! Szóval valószínűleg a minarelli oylan motort szállíta Yamahának, amiet kér! Ha kihegyezettet, akkor oylat!
De teljesen mindegy, ahogy a Házköztő mondta: "minden kopik! Még AZ is"
Tuning! Én is láttam már hondát hogy meghalt... és ugyanolyan blokk volt benne mint a tiédbe szal ez most meredek hogy a japán nem döglik.... ugyanolyan 2T moci mint akármelyik...és egy bizonyos idő után muszáj belenyulni a kopó alkatrészek miatt...
a lényeg az hogy az olasz akkor is mutatósabb moci, és olcsóbb hozzá az alkatrész is...(és ezzel nem a japánt szidom) DE EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM! Amúgy jah nagykategóriában a japán viszi a pálmát...
Láttam már tzr-t menni én nem valami fényes, mármint gyári állapotában, jó motor, mert jó motor...de ha a japánok is olasz blokkot használnak, akkor miért lenne jobb a japán? Amúgy nem hiszem hogy az aprilia ugyanolyan blokkot ad el egy japán cégnek, mint amit ő maga használ... Más motorokba is szolgáltat blokkokat az aprilia de tuttommal ezek le vannak butítva, vagy nem olyan minőségi alkatrészt használnak, mint eredtileg... Nem látnám értelmét, hogy egy cég saját magának teremtsen konkurenciát, szal sztem valami változtatás tuti van rajta... Szerintem...
Z3!
Én azért vettem mocit hogy élvezzem, és inkább megyek el egy fekete zsákban, mint sorvadt magatehetlen öregként... Jah és az ilyen manőverek nálam elég megszokottak... szal ne egy annyira "pancsernek" képzelj el, hogy megijedek ha autót látok... Ha neked ez halálos valami, akkor gondolom te betartod a KRESZ-t... 40km/h max seb. stb... áhh nem bírnám ki ... Ha annyival szeretnék menni akkor vennék egy akkus Tornado kecajt... De bocs ha megsértettelek... Sorry
Hali!
Emberek! Kellene egy kis segítség!
Tudtok ajánlani nekem üzletet, ahol lehet venni első és hátsó fogaskereket és láncot a mocihoz?
Már eléggé aktuális lenne a dolog, metr annyira meg van már nyúlva a láncom, hogy néha leugrik menet közben .
És már kurvára unom a 20-30 perces útszéli szereléseket.
amúgy kb mennyibe kerül nekem ez a kis kaland?
thx. Moto
nekem a kis rsel sose volt komolyabb baj, egyszer felújítottuk 2éve mikor vettük azóta semmi baja.. kopkop. van az ismerettségi körömbe rengeteg olasz gép és nincs különösebb baj egyikel se h így megragadt úgy megragadt
Hello mindenkinek most regisztráltam! és nekem is Rs 50-em van gondoltam beírok már ide a fórumba amugy janaboy unokatestvére vagyok éás egy 98-as évjáratu rs 50 chesterfieldem van!
japán motor merem neked még ajánlani amúgy meg tuning alkatrészt tudni kell beszerzni pl: motorline is szállít minőségi alkatrészeket
szóval rajtad áll a döntés én japó párti vagyok de remélem sikerül jövő év végén 125öst venni ott pedig egy RS-t szeretnék majd de 125ccm felett nálam csak japán motor
én nekem ez a véleményem
Hi Andrew!
Én az udvarban tanultam meg elindulni egy szimóval, féltem tőle mint állat, de tetszett... Aztán vettem egy RS-t és gang a forgalomba... Nem igazán izgatott a sok köc"sög...autós, inkább én ilyesztgettem őket...
Én egy közepes méretű városban lakom, és itt nem volt sűrű látvány egy RS...és az autó mellett kanyarban, meg a 2 autó közt elszáguldozni, egy kicsit megmozgatta a fantáziámat... Az autósoknak pedig a reflexeit... Szal amennyire parázol a forgalomtól, annyira egyszerű benne közlekedni...
Úszni sem tudsz megtanulni, ha nem mész bele a vízbe...
Csucsu!
Hülye álatalánosítás... ez nem minden esetben így van...
Az olasz géphez bármilyen tuningcuccot megszerezhetsz amikor csak akarsz...!
És ezt a lehetőséget eléggé sokan ki is szokták használni a nagyobb teljesítmény érdekében...
a teljesítmény növekedéssel párhuzamosan csökken a motor élettartama(általában),
A japán gépeknél (honda,yamaha), a tuningokat nem igazán szokták használni, mert a gatyájuk is rámenne az import cuccokra...és így maradnak gyári állapotban, mármint motorikusan. Gyári motor tovább él mint egy tuningolt cucc... [de ez csak az én véleményem]
De teljesen mindegy, ahogy a Házköztő mondta: "minden kopik! Még AZ is"
a lényeg az hogy az olasz akkor is mutatósabb moci, és olcsóbb hozzá az alkatrész is...(és ezzel nem a japánt szidom) DE EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM! Amúgy jah nagykategóriában a japán viszi a pálmát...
Én azért vettem mocit hogy élvezzem, és inkább megyek el egy fekete zsákban, mint sorvadt magatehetlen öregként... Jah és az ilyen manőverek nálam elég megszokottak... szal ne egy annyira "pancsernek" képzelj el, hogy megijedek ha autót látok... Ha neked ez halálos valami, akkor gondolom te betartod a KRESZ-t... 40km/h max seb. stb... áhh nem bírnám ki ... Ha annyival szeretnék menni akkor vennék egy akkus Tornado kecajt... De bocs ha megsértettelek... Sorry
Emberek! Kellene egy kis segítség!
Tudtok ajánlani nekem üzletet, ahol lehet venni első és hátsó fogaskereket és láncot a mocihoz?
Már eléggé aktuális lenne a dolog, metr annyira meg van már nyúlva a láncom, hogy néha leugrik menet közben .
És már kurvára unom a 20-30 perces útszéli szereléseket.
amúgy kb mennyibe kerül nekem ez a kis kaland?
thx. Moto
Itt a GSX-R, amit hiányoltál! Rem felismerhető! Bár tom, h elrontottam a hátsókereket!
szóval rajtad áll a döntés én japó párti vagyok de remélem sikerül jövő év végén 125öst venni ott pedig egy RS-t szeretnék majd de 125ccm felett nálam csak japán motor
én nekem ez a véleményem
Én az udvarban tanultam meg elindulni egy szimóval, féltem tőle mint állat, de tetszett... Aztán vettem egy RS-t és gang a forgalomba... Nem igazán izgatott a sok köc"sög...autós, inkább én ilyesztgettem őket...
Én egy közepes méretű városban lakom, és itt nem volt sűrű látvány egy RS...és az autó mellett kanyarban, meg a 2 autó közt elszáguldozni, egy kicsit megmozgatta a fantáziámat... Az autósoknak pedig a reflexeit... Szal amennyire parázol a forgalomtól, annyira egyszerű benne közlekedni...
Úszni sem tudsz megtanulni, ha nem mész bele a vízbe...
Hülye álatalánosítás... ez nem minden esetben így van...
Az olasz géphez bármilyen tuningcuccot megszerezhetsz amikor csak akarsz...!
És ezt a lehetőséget eléggé sokan ki is szokták használni a nagyobb teljesítmény érdekében...
a teljesítmény növekedéssel párhuzamosan csökken a motor élettartama(általában),
A japán gépeknél (honda,yamaha), a tuningokat nem igazán szokták használni, mert a gatyájuk is rámenne az import cuccokra...és így maradnak gyári állapotban, mármint motorikusan. Gyári motor tovább él mint egy tuningolt cucc... [de ez csak az én véleményem]