Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen.de azok már tényleg elég régiek
Helló! A régebbi rs-ek tényleg 5 sebességesek?
Szóval akkor ez inkább csak mint hobby jöhet szóba...
Autó nem a megvásárlás hanem a járulékos költségek miatt nem megy most (kötelező, adók... hiteltörlesztésem van, emellett nem merem bevállalni még pár évig, viszont valamilyen jármű kellene)

Amit ajánlottál megnéztem - szintén "robogó forma", majd igyexem barátkozni a gondolattal...

Azért filóztam váltós motorokban (simson-szerű) mert egy robogó már füstölt el alattam... - dombon felfelé menet mindig erőlködött, aztán egyszer csak füst és sehova tovább... Laikusként gondoltam ez úgy kerülhető ki ha van váltó és inkább fullad mintha füstöl.
hm..szóval te napi szinten szeretnél közlekedni,gondolom szerelgetni,bütykölni nemnagyon lenne humorod...vagy vegyél egy yamaha aeroxot és azzal szerezz először tapasztalatot,vagy pedig egy könnyen fenntartható és olcsó autót vegyél..pl 4ütemű trabi,wartburg..elnyűhetetlenek és mindenhova elvisznek..100-110es utazót is tudják...50es gyorsasági jó móka,de minden,csak nem megbízható..
Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok és nagy dilemmában.
28 éves vagyok és még csak most csinálom a B-s jogsit (ezzel is elmaradtam más jellegű elfoglaltságok miatt). Autót egyenlőre nem engedhetek meg magamnak (roncsot nem akarok venni + a fenntartás) ezért gondolkodom az 50 ccm-es kategórián. Leginkább városba mászkálásra (Vác) és munkába járásra használnám, és persze a környékben "kirándulgaték", tehát hobby motoroznék... Gyakorlatilag semmilyen motoros tapasztalatom nincs - persze nem váltós mopedeken ültem már de az nem ugyan az... A rogogókat kicsit kicsinek találom, ráadásul kb 110 kilós 182 cm-s emberke vagyok tehát úgy érzem magam egy robogón mint majom a köszörűkövön...
A kérdésem tehát, a fenti paramétereimmel érdemes egyáltalán témában szereplő vagy ehhez hasonló váltós 50 ccm-es motorokban gondolkodnom vagy mégis inkább a robogókkal próbáljak megbarátkozni?
Még véletlenül sem szeretnék senkit sem megsérteni de ez a kategória nem inkább a fiatalabbaknak való? (úgy is kérdezhetném: nem vagyok már vén fa.. egy ilyesmi motorhoz?) :)

Hirdetéseket nézegettem és úgy 200-250 között láttam sacc 10 év körüli motorokat - ezek átlagos megbízhatósága alapján valók egy teljesen analfabétának? Mindenhol azt olvasom hogy kezdőknek ajánlott ez a kategória - de vajon mennyire kezdőknek? :) (féltem a pofámat az aszfalttól) :)
Nem csak hobby motorként mennyire használhatóak? - gondolok itt arra hogy nem "túl fényesek" ahhoz hogy az ember kinnt hagyja az uszoda/bolt előtt? :)

Várok minden építő jellegű hozzászólást és véleményt - előre is köszönöm!
jó nem azt mondom h 5-6 lovat de na..
ezeknél az agyonfolytott katalizátoros szaroknál sokat jelent
1-2paci huh hát az azért számít mert nem mindegy hogy 8,5-9,5-10,5pacis a gép...
sportlégszűrő 15e? 5e -ért már tudszvenni Malossit...
szerintem egy 50-es gyorsasági motort nem érdemes tuningoloni mert 2-3 év mulva ugyis másikat vesz egy nagyobbat de akinek nem áll szándékába az tuningolja nyugodtan!
Hát, 52500, akkor egy darabig nem veszek rá, és a sportlégszűrők, azok kb. 10000-15000-be kerülnek nem?
kb 0,9et de amúgy nem lehet megmondani...1 max 2 lovat.nem sokat...de nem az számít,mert 1 ilyen kis gépnél megérzed
a Giannelli 52,500ft tényleg pontosan hány pacit dob rá?
Jó, igaz a teljesítmény is számít, pár LE-vel erősebb lesz, tudom, de engem a hang is nagyon érdekel, haveromnak Rs-ének nagyon jó hangja van, meg jól is megy, majd veszünk fel videót, aztán felrakom! Na, mennyi is akkor a rendszer?
Pff
akkor meg csinálj rá házilag 1 dobot ami meg van 3ezer ftból.....vagy vegyél egy sima arrow véget 20 körül...
Engem meg a hang is érdekel, az nem érdekel milyen gyorsan megy, a 85-90-et így is viszi, annyi meg bőven elég nekem!
ti mindannyian olyan hülyék vagytok bazz,ki a fasz nem szarja le egy 50es motornál a hangot? nem az a lényeg hanem hogy menjen vmit is....
És a Gianelli mennyibe kerül (egész rendszer), és mégis mennyivel ad jobb hangot?
arrow is jó a 125ösön az lesz
50-70esekre inkább giannelli-t
Giannelli a legjobb! Arrow a dob miatt drágább (27,000ft titán dob) de a rezója olcsób...
csáó! Sztem Giannelli-t vegyél az a legjobb! Az Arrow az drágább ha jól tudom
Akkor biztos,hogy csak robogókra van!
Ata, amúgy te milyen kipufogórendszert ajánlanál, mert akarok venni egyet, az Arrow mennyiért van, vagy mégis melyik (lehet) a legolcsóbb!?