Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igaz hogy az rs-ek meg az olasz mocik jobban mennek de nem birják olyan sokáig mint a japán mocik (honda vagy yamaha) ?
Hihi végre valaki, aki belátja, hogy az, hogy tudok motorozni, nem azt jelenti, hogy ültem már motorn :) És csatlakozom, be kell valanom, közel 8 év, és 70 e motorn eltöltött km után még mindíg nem tdok motorozni! Persze, mentem már gyorsan, utassal, Zalaegerszegtől pestig, Győrtől Kanizsáig mindent bejártam, polírozta aszfalt a bőrömet, áztam esőben fáztam hidegben, sültem meg hőségben, még havazási is kapott el, toltam km-eket motort, szereltem éjszakákon át, gyakorlatilag már mindent, kanyarodtam úgy, mint akit vízszintbe tettek, és úgyis, hogy a csizmám orra reszelte az aszfaltot, és remélem, majd még 1-2-3 * 8 év, és sokszor ennyi km után talán már motorozni is fogok tudni...
hy!

ha baj van segítek ;) tudod hogy nagy a szívem
amúgy most volt itt a Krisz kerültem egyet az Rs-ével jó - jó
március közepére kész a mocim
Halika!
Hát igazából sztem nekem a legfrissebbek itt a tapasztalataim a tanulással kapcsolatban. Akkor elmondom a történetemet. Ha érdekel szóval miután megkaptam a jogsit elkezdtünk motrot keresni, apu mindenképpen gyári állapotút akart és később beláttam h igaza is van. Szóval sztem ha mégis sportmotor mellett döntesz esetelg egy RS mellett (ajánlom figyelmedbe ) akkor vigyél magaddal vkit aki ért hozzá, mert könnyen átverhetnek, és (elnézést ha vkit ezzel megbántok ez magánvélemény) de ha 70-es meg 80-as henger van benne sztem már rég megette a fene az egészet, azokat általában kigyilkolják aztán eladják és persze te jársz rosszul ha megveszed. A legjobb az ha csak gumit kell rajta cserélni (persze belátom nem könnyű ilyen gépet találni, de megéri keresni).
A "ki hogy tanult meg motorozni?" kérdésre válaszolva pedig: én állítom még most sem tudok jó persze beindítom egy le többi fel, megyek is vele tempósan, megoldom ha vmi gond van de sztem sok év kell ahhoz h vki azt mondhassa "tudok motorozni" . De azért elmondom hogy is kezdtem mikor októberben megkaptam a gépet. Először csak az utcánkban motoroztam mindent meg kellett tanulnom mert még soha nem mentem azelőtt váltós motorral, nagyon nehezen találtam az ürest sőt néha azt sem tudtam hanyadikban van a motor... aztán mikor már nem fullasztottam le minden alkalommal elindultam a városba is, igazából nem volt egyszerű de volt segítségem (apu, Tuning, chrisrossi46 és még pár srác akik nincsenek a fórumon). Én örülnék ha bővülne a motorosok társasága de véleményem szerint akkor vegyél motrot (főleg egy sportmotrot) ha van aki segít megtanulni az alapoktól mert B-s jogsival (ha jól láttam ezt írtad) nem éppen egy sportgépre akarnak ráültetni.
Kicsit hosszú lett a monológom bocsi mindenképpen szólj ha döntöttél!
Sok sikert a választáshoz!
Üdv: Szilvi
én már most is mennék moccozni, csak országos sí versenyen nagyot buktam és most agyrázkódással itthon vok... külömben már kanyarvadászósat játszanék...:D
kb 125- 130at hosszú kifutással kiforogja, de a 115-120 az amibe még viszonylag könnyen beleszalad
Robman, Zagyva, Krish! Mikor jöttök már motorzni?!?!? VelemVároma választ?
És a te ns1-ednek mennyi a végsebessége?
nem, nincs indítómotorja. ( legalábbis én még olyat nem láttam )
ennyi "hibája" még lehet - nálam ez még belefért
és van az ns1-nek önindítója vagy berugókaros? mert képel lattam a berugókart.
Hát lehet hogy én maradok egy sima 50-es robogónál... Lehet lesz is egy kis Honda a családban amit átvehetek - nem tetszik de ez van (mondjuk annak a vezetése nem lesz újdonság vagy kihívás).

Egyébként van valami elnevezése az olyan 50-es robogóknak amik nem a hagyományos robogó formával bírnak? Keresgetek, nézelődöm de alig találok "hagyományos motorformájú" motort, nincs a Simson-nak semmi modernkebb megfelelője? (találtam Malaguti-t, meg egy rakat cross szerűt de köztes "nem túl csilli-villi" nem nagyon volt) A RedRose-t valahol nagyon lehúzták hogy Cpopper szerű műmájerség - a Classic is ebbe a megitélésbe esik? Ha tudtok írhatnátok típusokat a kategóriában hogy könyebb legyen keresni...

Köszönöm!
Hello all! eladnám 44-es alig használt Gaerne EVO bőrcsizmámat! 2x volt rajtam...47000-é vettem. protektoros,koptatós...szal nagyon fullos,nekem nagyon tetszik csakhát kell a kess alkatrészre... ugyanigy néz ki mint a képen csak kék-feketébe! irányár: 25000

na további szép napot mindnekinek!
NS1röl csak jót tudok mondani, piszok olcsón (200körül) megkapod, külseje sztem elég türhető (lásd képeim)
és a lényeg, ütheted vághatod mert ez egy HONDA, fullszinti olajon kivül semmire nem kényes.
Ja és nem mellesleg (enyém 80as) megy mint a szél
Köszi mindenkinek! Csak azért kérdeztem mert lehet hogy veszek 95-97-es között egyet.
Mi a véleményetek a honda ns1-ről vagy a yamaha tzr-ről?
jogsi nélkül nyomtam le 2szezont 1 20éves suzuki robogóval,majd simsonokkal(szimóm még mindig van..1 jó állapotúnál nincs megbízhatóbb gépezet:D ) aztán csak a 3.szezonra tudtam felülni egy 125ösre..közben meglett a B-s jogsim...autóval azért többet megyek 1 évben..de ez érthető :D
fogalmazásban sosem voltam jó
ja értem
lehet hogy rosszol írtam/értelmezted...
a gyürö felöli, a henger belselyében lévő felömlőket nem bántottam...csak most utólag egy finom csiszpapírral finoman lekerekítettem...
uhh remélem most érthetőbb
akkor ezért töri a gyűrűidet.... milyen irányba reszeltél rajta? szélességre vagy magasságra?
csak ahol feláramlik a keverék, ott egy kicsit tágítottam rajt, persze nem ugy hogy nekisetem reszelővel, hanem fúró+marófej, de ahol kiömlik a bl.-keverék ott nem bántottam, sőt mostani esetből okulva finom csiszolóval az éleket lekerekítettem...
Köszönöm a válaszod! Nem baj ha hoszabb voltál - érdekel mindenki véleménye...

Azzal tisztában vagyok hogy szezonális - legalább jóidőben nem kellene buszozni, az is valami :)
Amit a rutinról írtál sajnos igazad van, már bicajos koromban (jó rég) is tapasztaltam hogy semmibe veszik az autósok azt aki nem legalább 4 keréken gurul. És azt is elfogadom hogy a forgalom nem a legjobb hely a gyakorlásra - depláne nem biztonságos.
Tényleg, ki hogyan vagy hol (meddig) gyakorolt míg megszokta a nagyobb tömegű motort és forgalomba mert menni?

Ha eszedbe jut estleg a gyártó és a típus amire gondoltál és alternatíva lehet érdekelne...
a felömlőidhez házilag nem nyúltatok?
bazz kijött a jóidő és darabokra törött a gyűrű, de szerencsémre nem karcolt össze semmit...érdekes...felét a kipuffból szedtem ki , vlszinű mert tul sok rajt a felömlő, meg baziagy a kipunyílás...
attól függ kinek mi számít réginek... 92-94esek vtak 3, 4, vagy 5 sebisek de a legtöbb 5 ,AM345 blokk
Azért azt se felejtsd el h egy motor/robogó igencsak szezonális jellegü!
De ami - szerintem- ennél sokkal fontosabb és nem megkerülhető tény, h forgalomban
megtanulni KÖZLEKEDNI, tehát rutint szerezni stb eléggé húzós egy kismotorral, mert az autósok (sajnos nagy)része nem tekint teljes jogú közlekedőpartnernek! (hu de szépen fogalmaztam meg amit a fasz buzukisok és fabiasok művelnek ) Sajnos a magyar közlekedési "kultúra" nem hasonlítható a Lajtán túli országokéhoz..
A helyedben vennék egy 10-12éves miniautót pici motorral (daihatsu coure 1.0 diesel pl), és azzal szereznék rutint, mert kb 20ezerszer biztonságosabb mint motorkerékpárral.
De ez csak az én véleményem.
Ha meg mindenáron motort akarsz, már vannak 220E körül vadonatúj 4ütemű 50es robogók (valami spanyol gyártó, a neve sajna nem ugrik be!), azzal aztán minimális a költséged, és elfüstölni sem fog!
bocs ha hosszu volt
csao