azt meghiszem, amikor rátettem a S6 versenykipuffot a Malagutimra ugy indult el hogy az első kerék pár métert a levegőben volt
legfőképp az izgat hogy hogyan forogja le a magasabb fordulatot, mert most a gyári kipuval nem túl bíztatóan...
jaja csak kicsit sokkallok 1.3-at az újért de addigra biztos lesznek olcsóbb használtak is
csak félek mert sztem azért gyorsan szét tudnak tenni egy 2t gépet
az hülyeség.. a motort már bejárattad szal nincs mitöl félni, majd nem igy fogod látni kb fél év után mikor érzed h nem megy:D már tul gyenge neked akkor erősebb kell egyszer próbálj ki egy 125ös rs-t meglátod egyből az értelmét
elkezdtem én is gondolkodni a 75-ös vagy hengeren mert nem látom értelmét az rs 125-nek:S
inkább majd egy gs 500 használtan..
szerintetek hány km legyen benne legalább a nagyobb hengerhez? mert én olyat hallottam h legalább 5000-nek kell lennie mert különben nem tesz jót neki...
olaszmeló
én is ilyen kipura pályázok...az lenne a kérdésem, hogy mennyivel lett jobb a teljesítménye a mocinak?
(nekem is Top hengerem van, csak abból is a Due+, talán kicsit erősebb is a tednél, na de nem ez a lényeg)
és még annyit hogy könnyen kipörgi-e a 11-12000Rpm-t?
jaja nemtom miröl beszél, egy zégelygyűrű megy az alátétre ami ráfogja... az meg akkor faszság h kikell égnie magyarázd már el nekem h egy zsír uj kipufogoba minek kell kiégnie????
de de olyan 6-ig nem nagyon csinál semmit de utána megindul
az enyém még nem égett ki rendesen mert még csak 100 km-et mentem a kipuffal
tiszta röhely h nincs alátétje senkinek a 14-es fogaskerékhez:D még kissebhez sincs
legfőképp az izgat hogy hogyan forogja le a magasabb fordulatot, mert most a gyári kipuval nem túl bíztatóan...