Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt meghiszem, amikor rátettem a S6 versenykipuffot a Malagutimra ugy indult el hogy az első kerék pár métert a levegőben volt
legfőképp az izgat hogy hogyan forogja le a magasabb fordulatot, mert most a gyári kipuval nem túl bíztatóan...
jaja csak kicsit sokkallok 1.3-at az újért de addigra biztos lesznek olcsóbb használtak is
csak félek mert sztem azért gyorsan szét tudnak tenni egy 2t gépet
az hülyeség.. a motort már bejárattad szal nincs mitöl félni, majd nem igy fogod látni kb fél év után mikor érzed h nem megy:D már tul gyenge neked akkor erősebb kell egyszer próbálj ki egy 125ös rs-t meglátod egyből az értelmét
oks, nincs mit
elkezdtem én is gondolkodni a 75-ös vagy hengeren mert nem látom értelmét az rs 125-nek:S
inkább majd egy gs 500 használtan..
szerintetek hány km legyen benne legalább a nagyobb hengerhez? mert én olyat hallottam h legalább 5000-nek kell lennie mert különben nem tesz jót neki...
rengeteget jelent a teljesitménybe főleg ha tuningos a gép és a fos gyári kipu van rajta akkor utána eléggé megvadul tőle
azért köszi a segítséget ha nem vállalja akkor szólok:)
már megvan az esztergályos de csak csütörtökön ér rá és remélem h gyorsan meglesz a cucc..:::D
olaszmeló
én is ilyen kipura pályázok...az lenne a kérdésem, hogy mennyivel lett jobb a teljesítménye a mocinak?
(nekem is Top hengerem van, csak abból is a Due+, talán kicsit erősebb is a tednél, na de nem ez a lényeg)
és még annyit hogy könnyen kipörgi-e a 11-12000Rpm-t?
ha nem találsz esztergályost aki megtudná csinálni akkor szólj nyugodtan nekem
Jaja és jön az 5. aki helyesel a 4.nek és jót röhög rajtuk ...
birom amikor két ember beszélget a 3. levonja a tanulságot/lényeget a 4. meg kommentálja az előző 3at
jaj.erre akkor rábasztál
ezen nem mert egy kis fém lap tartja oda ez lenne az alátét és még a kereskedők se árulják úgyhogy esztergályoshoz kell fordulnom ...
nem az alátétre megy sorry elirtam hanem a lánckerékre legalább is az AM6on igy van de a derbi blokkon is szerintem
lehet h másik típuson úgy volt de ezen nem így van ha nem hiszitek el akkor majd madarason megmutatoM
de itt egy alátét van ami a motorhoz van csavarozva és az tartja oda
és az a zégelygyűrű nem a lánckerék méretétől függ hanem a tengelyétől
jaja nemtom miröl beszél, egy zégelygyűrű megy az alátétre ami ráfogja... az meg akkor faszság h kikell égnie magyarázd már el nekem h egy zsír uj kipufogoba minek kell kiégnie????
ezt nem értem én is. felteszed a fogast, rá a feszitőgyűrűt vagy mi aztán kész....
Minek oda alátét?
de de olyan 6-ig nem nagyon csinál semmit de utána megindul
az enyém még nem égett ki rendesen mert még csak 100 km-et mentem a kipuffal
tiszta röhely h nincs alátétje senkinek a 14-es fogaskerékhez:D még kissebhez sincs
csáó! hát 50-esre is meg nagyobbra is jó. A tiéden miylen a hangja? 7-8 ezernél kicsit pörgösebbé válik nem?
miyen alátét???
megjött a 14-es fogaskerék erre benyögi a szerelő h nincs olyan alátétje ráadásul még a kereskedőnek sincs...........