Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs, most tudtuk meg h van 1 szűkítés a karbinál ahoz képest így is sok 50-est ott hagy
az az optikai tuningos kép komoly?mert nagyon gáz na inkább megyek tanulok.fater azt mondta délután menjünk ki visegrádra majd lefényképzem a mocit
bocs lemaradt a kérdőjel
még mindig nincs kiszedve az összes fojtás
Nekem csak átmatricázva!
valószínű megjön 1 vagy 2 héten belül a rendszer és akkor eltávolíttatom a maradék folytást a karbiból meg fogaskereket is fognak majd cserélni
senkinek csak az megy rá az rs-re
Kinek van Derbi GPR 50-e???
Magyarázat:
-csodacső: Derbi GPR 50re való karbon Gianelli kipufogórendszer
-foggal kovácsolt vaskerék: fogaskerék
-sárkány: 100 km/h
hát az nagy lett [
O02]
Egyszer volt, hol nem volt,
A Berik védőerején túl,
Ahol a spanyol Aprilia magáról lekúr,
De még az óperenciás benzinkúton túl
Szórakozott néhány hülye..

Az egyik gondolván-gondolva,
egyszercsak megrendelt egy csodacsövet.
Gondolták a többiek, szegény gyerek egy szempillantás alatt elhalálozik! De a gyerek hajthatatlan volt! Nem törődve sem istennel, sem emberrel megrendelte azt a karbon veretes 6 kovács által kovácsolt csodacsövet!
Eme idiótának becses neve: Robman míg el nem felejtem. A másik ötlete a legénynek vagyis annak hülye fejének gondolata egy óóóriási kacsaláon is forgó foggal kovácsolt vaskerék! Így akart megküzdeni a legény a sárkánnyl!
nekem sose volt ilyen bajom pedig 10 éves motor csak a régi RSek a jók van 2 gyári karbim ha érdekel valakit! de csak az egyik eladó az asszem 2002es semmi baja
akk a haveromnak is azt mondom h vegyen olyat mert tzr-rel még nem mentem
kb ugyan az.csak más az idom
Z3 milyen a tzr az rs hez képest(nehezebb-könnyebb,hogy megy,stb)
úgy van
ez igaz nekem már sikerült
ha ügyes vagy minden sebesség között fogsz ürest találni.próbáld csak meg
egyszer én is jártam igy,de akkor üresböl nem tudtam leváltani egyesbe
persze...véletlenül...nyílván
ezt nekem néha üresben eljátsza a rotax h mintha lemenne,és indulok és nem megy,és akkor kell leváltani ilyenkor mindig kerekezés az indulás mert már pörög a gép
nem tettem üresbe.lefelé tapostam és olyat csinált mint mikor egyesbe van
az azért volt mert felső üresbe tetted ugyanis 2 üres van 1. 1és 2 között 2. 3 és 4 között
ja nekem is csinálja néha multkor is megállok,közbe tapostam lefelé semmi.mondom akkor biztos 1esbenm van.elindulok...pff lefullad.taposok rajta egyet hopp kettőt is letudtam váltani
váltó az sajnos szokott ragadni az am minarellikben még rotaxban is amikor nagy sebességből pakolod vissza,nem engedi az 1es,2est,recseg....én 2est pl csak 30 alatt tudok tenni....ha beakad akkor kuplungolj rá 2x és próbáld meg úgy,cserélj olajat a blokkban...