Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Megoldottam a problémát. Ha valakinek ilyen gondja lenne egyszer akkor csak a zöldet kösse össze a piros/zölddel a sárgát meg csak szigetelje le. Járó motornál a lámpa is fog világítani és minden más működni.

Még egyszer meg köszönőm mindenkinek aki segített!
Sziasztok!
Reggel megnézetem a gyújtás kapcsolót. Ha ráadod a gyújtást akkor elvileg a fehér/piros összekapcsolódik a kékkel , narancs a zölddel, sárga a fekete /zölddel. Esetleg így tud valaki segíteni?
Köszönöm előre is .
Holnap ki méregettem és akkor meg mondom mi a helyzet. Köszönöm hogy segítettél.
Ebben a helyzetben nem kötném ugyanoda mert a főbb dolgok egyenáramról mennek míg a világítás váltóról.
Ha találkozik pukkanni fog.
Sajátomon már egyenről megy minden.
Így nem villódzik a lámpám sem fordulatszámfüggően.
Kezdem előlről.
Zöld pirosban mindig van fesz vagy csak ha gyujtáson van?
Akkor most mit is tegyek ? Kössem vissza a zöldet a zöld piroshoz ?
a Sárgát meg tudjam meg hogy hova megy?
És Az lehet hogy a sárgát is oda kötöm és akkor ha beindítom a motort akkor lesz pilács és nem szál el semmi ?
Ha a zölded viszi a felsoroltakat akkor az az egyenáramú elmenő lesz. Ennek pedig kéknek kéne lennie.
Így annak a kékkel kéne lenni feltéve ha gyujtáskor a kéken megjön a 12 volt kikapcsolva eltűnik. Hacsak az a fehér-piros nem kapcsolt. De ennek meg állandónak kell lennie.


Ez esetben a sárga sem az a szín...
A sárgát pedig meg kell keresni előző után ha jár a motor melyiken jön vissza a váltó. Arra kell kösd a sárgát majd.

Az a baj pont az a rajz nincs meg csak régebbi vagy újabb.
Na most lekötöttem és összekötöttem a sárgát meg a zöldet. De most nincs index féklámpa se önindító se duda.
A zöld a generátorod elmenő tápja így az csak járó motornál lesz fesz alatt.
Sárgát ha zárod a zöldel akkor ha jár a motor lesz pilács.
Szóval zöld a váltó fesz sárga a lámpák.
Előbbit amit összekötöttél azt járó motornál ne tedd mert akkor találkozik az egyenáram a váltóval.

Ennek akkor van értelme ha még egy kapcsoló kontakt van a gyujtásodon.

Eredményként,
a zöldet kösd össze a sárgával.
Így ha jár a motor van fényed. De akár egy kapcsolót is tehetsz rá.
Nagyon köszönöm!
Enyémen pont ez a 6 szín van.
Megnézem mi a közös a négy vezetékes gyujtáskapcsolóhoz a rajzon.
Kigobózom és megírom. Pár perc
Nem gyárilag 4 vezeték van a kapcsolón de a kábel korbácsból 6 db jön fel. Csak az a gondom hogy az előző tulaj levágta a csatlakozót és ezáltal nem tudom mit keres ott két kábel. De ha a zöldet hozzá csatlakoztattam a zöld/piroshoz akkor volt szent minden működik csak a lámpák nem. Ezért érdekelne hogy esetleg a sárgát hova kellene kötnöm.
A mocin van 4 vezetékes csati, és az új gyujtáskapcsoló lesz 6 vezetékes?
Szia
Ez nekem is megvan. De sajnos nem segített. Ezért is kérdeztem rá itt.
De azért köszönöm.
Szia!
Ez a rajz segíthet.
Bence!
Ebből mi van még meg ?
érdekelne ez-az!
Üdv: Dávid
Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni. Van egy 2003 Aprilia RS50 .
A gyújtás kapcsolóból nem 4 db vezeték van hanem 6 db.
Van piros/zöld , narancs , kék , és egy fehér/piros. De nekem ezen kívül van egy zöld és egy sárga. Az érdekelne hogy a sárgát és a zöldet hova vagy melyik színel kell összekötni ?
Ha valaki tudja írja meg. Köszönöm előre is.
Rendben! ;)
Nekem yuasa van benne vagy 4 éve, semmi gondom vele. Télen kiveszem, csepptöltő. Az indítóáram meg olyan dolog, ha fos a gépben valami és nem akar indúlni akkor lehet 200 A-is az is le fog merűlni.
Oké Koma!:)
És az indító áramról mi a véleményed?
(Ami nekem van bosch az 20EN indítóáramú)
Ezt a pár adatot gyűjtöttem ki gyors:
Exide Bike:Indítóáram: 60A EN CCA
YUASA:Indítóáram: 56EN
Banner Bike Bull Indítóáram: 56EN
JP MOTO:Indítóáram: 40A EN
VARTA Funstart Freshpack:Indítóáram: 20 A
Elég a 4aH pajti. Nagyobbat mar nem biztos, hogy tudja rendesen tölteni
Egy köztes nyomást állít elő ahol épp áttolja az olajat, viszont nem nyomja végállásra a visszacsapó részét. Rakd össze, légtelenítsd le, keverj olajat infúzioba, tegyél rá egy átlátszó csövet, indítsd be, és alapjáraton húzd el az olajzó karját, ha kb 1,5-2- mm-t nyom ütemesen teljesen elhúzott állapotban, akkor jó, mehet össze
Szevasztok srácok!
Ki akarom cserélni az akksimat valami jobbra.
Ha,jól mondom a 12V 4Ah az fix,vagy az ah lehet nagyobb?
Amit most néztem az indítóáram 20 A ez belég vagy érdemes nagyobbat nézni?
Nincs kedvem minden évben akksit venni...
Szia!

Régebben beszéltek erről, hogy így lesz. Kérdezz meg valami vizsgáztató szakembert is, hogyan van valójában.
Köszönöm. Ezt jó tudni.
Bár szívtam és fújtam. Szinte semmi.
Fecskendővel sikerült sziszegtetni visszairányba. Ekkor nagyobb nyomást sikerült elérni.
De ha kifelé zár a szelep mint szívásgátló,
akkor az adagolónak kell akkora nyomást elérjen hogy túljusson rajta?
Lehet az sem tud akkora nyomást csinálni.