Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni.Pénteken vettem egy aprilia rs 50 motorkerékpárt egyszerűen gyönyörű. Az előző gazdája azt mondta hogy kb egy évet ált a garázsában . Mikor elkezdek gyorsítani elkezd húzni majd olyan 5 ezres fordulaton megtorpan olyan mintha bezabálna és 6.5 ezerig alig akar menni utána meg mintha kilőtték volna úgy megindul, a gyertyát megnéztem és az cserére szorul de nem hiszem hogy ez a baja vagy esetleg a gyújtáson kéne állítani?
Léci segítsetek
A választ előre is köszönöm
komplett am6 cpi blokk eladó, rajta a gyujtás önindító főtengelycsapágyak cserélve, hengerszett makulátlan.
irányár 35e
rumpibandi@gmail.com
Sziasztok eldó lett a fiam motorja nagyobbra váltás miatt ha valéakit érdekel2008.08. havi Magyarországi vásárlás nem külföldről behozott szervizkönyvel számlákkal 80ccmhenger stb RS 50/80
Sziasztok!
Mit csináljak hogy elérjem az álmodott 80-90 km/órát ?
Mondom a mocim adatait :
Gilardion 2 aluhenger (50ccm)
14-es GYÁRI karbi ( Ebben nem kör súber van, hanem egy lapka, és a szivató kétállású. Ahogy hozzáérek a gázkarhoz megszűnik a "szivatás" ).
Min módosítsak elöször ?
Vagy van valamilyen sorrend ?
Üdv!
Nincs valakinek elfekvőben egy kuplung agya véletlenül? Ha esetleg van, vagy bontja a motort és alkatrészenként is árulja, akkor engem érdekelne a kuplung agy.
Nem találtam az elérhetőségedet az adatlapodon. Csörgess már meg kérlek és visszahívlak. huszas-öt13494hat
Szia!
Holnap tudok mérni töltést, de valószínű szükség lesz rá, mert elég gányoltnak néz ki...
Ilyenkor van egy kilométer hosszú csekklista azt kell végignézni.
Sziasztok!

A napokba vettem egy RS 50-et, a volt tulaj elmondása szerint nem megy a moci, bár most költött rá 70e ft-ot. Ez igaz mert ismerem azt aki javította. Aksit feltöltöttem és utána indult egyből. Mentem vele és menet közben egyszerűen leállt és azóta el sem indult. Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet vele?
Előre is köszi!
Eladó 4db, új, karbon mintás, LED-es index!
6000 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Köszönöm szépen a válaszodat!
Ma ránéznek hogy mit lehet vele csinálni, esetleg lehet e nagyobb.

Üdv:
Gábor
Hali, nekem 70-es dr hengerem volt/van, bár mostmár 50,5 mm-es a furat ha jól tudom(elvileg ez már 80ccm) nekem a fúrás mellé adták a dugót is, ha jól tudom nekem most meteor van benne
Sziasztok !
Igazad volt AllTheBest ! A termosztát volt TELJESEN behalva ! Most már tudnék vele menni, de csak kis távokat... VANNAK még problémáim.. Nem tudsz, illetve tudtok, egy normális ( aki nem a későbbi visszatérésemről is gondoskodik ) szerelőt Budapest és környékén ? Nem igazán értek a szereléséhez, és nem akarom annyira szétkapni hogy utána egy halom alkatrészem maradjon "feleslegbe" . VAGY ha valaki vállalná megoldható az is, hogy anyag+kialkudott összeg fejében gurulható állapotba tenné !
Sziasztok!

Érdeklődnék hogy 70cm3 hengert lehet e még 80 cm3 felfúrni?
Ismerősömnek megsérült a 70 henger és ha már fúrni kell érdeklődik hogy lehet e belőle 80ast csinálni.
Ha igen honnan lenne érdemes hozzá 80cm3 dugattyút rendelni?
Melyik márkát ajánlanátok hozzá?

Üdv:
Gábor
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Igazatok volt. Jó akksival indul a motor, de amíg nem indult be addig nem volt visszajelzés. Multiméterem nem volt kéznél, így töltést mérni még nem tudtam, azt majd hétfőn. Majd jövök a fejleményekkel
Van ilyen jó egyenirányítóm eladó a biztifoglalattal, ha érdekel,meg keresem, a részleteket privátban..(ami a képen a 17-es)
17 Fuse and diode box
Benne van a nevében.
Ez van az ülés alatt az akkunál.
Van benne egy bizti és egy dióda.
Valszeg ilyet kell szerezned.

Járó motornál sincs visszajelzés?
Üres visszajelzőnek meg az olajvisszajelzőnek azért csak kellene világítania, nem?
nekem nem vilagit sok minden amig nincs beinditva a motor... muszerfal, elso lampa nem mukodig amig nem poffog a motor :-) 2002es rs 50
http://www.ultimateparts.net/a...

Melyik az egyenirányító ezen az ábrán? A 7-es? Van valakinek ilyenje eladó? 96-98-ig RS50-hez?
Nekem is ugyanez volt a problémám a motorral, de hiába cseréltem rajta fesszab-ot, ugyanúgy megvolt a probléma, nekem az egyenirányító cseréje oldotta meg ezt.
A világítás mehet világító tekercsről is.
Sziasztok!
Egy barátom motorját szerelem. Aprilia RS 50 Replica 96 vagy 97. Gondok: Túltölt, nem szabályozza rendesen a töltőfeszültséget, valamint nem teker az önindító. Fesszabályzót cseréltem rajta és nem vagyok benne biztos hogy melyik vezeték hova megy az akksinál, mert rég volt mikor szétszedtem és mára elfelejtettem Szóval van az ami a segédváz közös testpontjáról jön, az megy a negatívra. Van egy ami a biztosítékról jön, az megy a pozitívra? És van egy, ami a tank alól jön, az is a pozitívra megy? És mi van akkor ha minden jól van bekötve és mégse világít semmi ha ráadom a gyújtást? Akksi kizárva, mert a saját működő napi motoromból szedem ki.
Hali, szerintem egyértelműen termosztát halott, szedd le a hengerfejet és úgy hozzá tudsz férni, esetleg dobd bele forró vízbe és akkor meglátszik, hogy nyit-e ha felmelegszik.
Én mondjuk termosztát nélkül használom a motort és nincs gondom vele, max egy kicsit több ideig tart mire bemelegszik
Szasztok!
Volna nekem is egy problémám. A motor kb 3 perc alatt felfűti a vizemet 100 C -ra ! Gondolom dugulás, vagy ki tudja ?
A hengerből a kijövő vízcső forró. Viszont a hűtő langyos. Az alsó kifolyása enyhén hideg ( Kéz-meleg). Esetleg valaki nem tapasztalt hasonlót ? Mivel orvosoljam ? A szivattyú müxik ( levettem a burkolatát, és az órajárással megegyezően forog a kerék ). Viszont a hengerről levéve a csövet 10-20 mp -re beindítottam. Vártam hogy a hengerből kijövő csonkból "szökőkút" szerepét tölti be, és nyomja ki a cuccot. Tévedtem. Nem jön semmi.
Nagyon gurulnék már ...... ( bár ki nem ? ) ....
PLS HELP !