Nektek milyen fordulattól indul el, es meddig huz? Nekem 7000tol 9500ig a legjobb. Egy kipufogon gondolkoztam, hogy vajon sokat dobna -e rajta?! Ezt a nagyon magas fordulatot birja egyebkent a motor, nem bosszulja meg ?
Sziasztok!
Vettem egy Rs 50-et, de nem tudom pontosan melyik az alvázszám a kormánynál!
Az amelyik DGM-el kezdődik, vagy HP* és számok?
Tudna valaki segíteni?
Megtudom nézni valahonnan, pl alvázszámból a pontos évjáratot? Ezt akarom nemsokára eladni majd, fényezés gyári de ütött kopott már több helyen, amúgy a többi az elég jó állapotú rajta, motor szép hangú stb.. Ha 140ért elviszi valaki majd, akkor az nekem jó..
Sziasztok, itt a jó idő, szeretném felkészíteni a '08-as Aprilia RS 50-em a nyári szezonra, illetve eladásra. Pár kérdés, fékolajakból milyen fajtát javasoltok? Fékbetétekből sem tudok eligazodni, tudjátok a bőség zavara... Örülnék egy váltóolaj, hűtővíz ajánlásnak is. Kizárólag megbízható, kipróbált és kiváló termékek érdekelnek! Előre is köszönöm a segítségeteket! Balázs & RS
Hát az egész főleg kiputól és karbitól is függ, ha nagyon tele van már szutyokkal a kipud, attól is lehet gyenge, meg hát ha gyárilag fojtott a hengered, elég sok mindentől függ a teljesítmény és a fogyasztás is, nekem 75-ös hengerrel evett 4,2litert
Sziasztok! Vettem egy rs50et, 1994est. Az eddigi tapasztalatom, hogy aliug tudok vele elindulni, olyan nyomatékszegény! Kb 6ezernél megy úgy mint egy jó simson, ez normális? Mennyire bírja a magas fordulatot hosszú távon, és meddig szoktátok forgatni? Kcsit nem tetszik, mert nagyon komolnyak néz ki és aránytalanul szarul megy :( Egy 70es henger sokat dob rajta?
110ezer ftért vettem, egy idomja törött. Jobb oldali idom drága hozzá?
Porlasztó állítás nem csak főfúvókázásból áll. De főleg nem részterhelésre próbálunk vele benzint adni. Tű, tűsfúvóka, súber, úszószint még talán az alapjárati fúvóka is lehet problémás. Persze először állapot felmérés, mert döglött motort nem érdemes állítgatni.
Nekem is ugyanez volt a gondom. Kevés a kompresszió azért csinálja. Konkrétan nem ment fel a dugattyú fel teljesen a henger tetejéig. Le kellett a hengerből is szedni. Így jó lett.
Hellósztok,
adott a motorom 50-es fúrt vashengerrel 16-os dellorto karbival leo vince v6 kipufogóval és gyári légszürővel fél centis légyszürő szivaccsal. Olyat produkál, hogy 7000-től 9000-ig csak nyökög nem akar menni. 7000-ig teljesen normális, 9000-től is húz mint állat de a kettő között halott csak szenved erölködik. Próbáltam fuvókát 70-100-ig. Talán 78-assal volt a legjobb de az említett fordulatszám tartományban ezzel sem volt jó.Megpróbáltam másik membránnal is semmi. A tűt végig zongoráztam de semmi mindegyik fuvókával. Ezt a hibát fúrás után produkálja. Kb 350km-t van a hengerbe természetesen nem akarom széthajtani még, de pont ott nem megy ahol meg kéne neki indulni. Nagyon bosszant a dolog kifogytam az ötletekből. Ötlet?
Ha valakit érdekelne írjon!
2003évj eredeti minarelli.
motorbont999@citromail.hu
Vettem egy Rs 50-et, de nem tudom pontosan melyik az alvázszám a kormánynál!
Az amelyik DGM-el kezdődik, vagy HP* és számok?
Tudna valaki segíteni?
Igazad volt, enyémnek is az a baja :(
110ezer ftért vettem, egy idomja törött. Jobb oldali idom drága hozzá?
Keresek 97" Aprilia RS50 Replicához, olajtartályt és feszültségszabályozót.
6000 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
megfogom méretni a kompressziót talán hétvégén. Kiváncsi leszek.
Köszi a választ.
Nekem is ugyanez volt a gondom. Kevés a kompresszió azért csinálja. Konkrétan nem ment fel a dugattyú fel teljesen a henger tetejéig. Le kellett a hengerből is szedni. Így jó lett.
adott a motorom 50-es fúrt vashengerrel 16-os dellorto karbival leo vince v6 kipufogóval és gyári légszürővel fél centis légyszürő szivaccsal. Olyat produkál, hogy 7000-től 9000-ig csak nyökög nem akar menni. 7000-ig teljesen normális, 9000-től is húz mint állat de a kettő között halott csak szenved erölködik. Próbáltam fuvókát 70-100-ig. Talán 78-assal volt a legjobb de az említett fordulatszám tartományban ezzel sem volt jó.Megpróbáltam másik membránnal is semmi. A tűt végig zongoráztam de semmi mindegyik fuvókával. Ezt a hibát fúrás után produkálja. Kb 350km-t van a hengerbe természetesen nem akarom széthajtani még, de pont ott nem megy ahol meg kéne neki indulni. Nagyon bosszant a dolog kifogytam az ötletekből. Ötlet?