hali!
amikor bejárattam az enyémet, mi 80 helyett 100-as főfuvit raktunk bele, meg egy NGK B10EG gyertyát és sokkal bikább lett. Nem azt mondom h neked is ezeket kell belerakni, mert az enyém 70-es meg elég komoly alkatrészekkel van összerakva.
A másik lehetőség, hogy megszorítottad, de azt észrevetted volna, szóval ha menet közben egyszer sem állt be a hátsó kerék akkor valószínűleg fasza :)
szerintem.
Üdv. Lenne egy kérdésem.
Rs-emet motorikusan full fellett újítva , főtengelycsapágy , dugó , hengerhónolás stb. bejárattam 1000 km. és egyszerűen semmi. még úgysem megy ahogy eddig... komolyan egy simson "jobb.. most rendeltem hozzá egy főtengelyszimerig szettet , mert az elvileg nem volt a legjobb , remélem hogy így jó lesz .
Karbival lehet esetleg még valami ? :O nemtudom ... szétszedjük aztán meglátom , hogy mi lesz
örülnék ha tudnátok valami tippet írni , hogy mi lehet.. köszi csáo
Amúgy aki nagyon tuningolni akar, akkor DR80-as vas henger, gyári kipufogó szétvágva kitakarítva, "tuning végdobbal" 25 ös karburátorral elég betyárt tud ám.... :) 120-130-as végsebességgel :)
A baj, hogy pár éve az alap motivációm pontosan ez volt mint a tied, hogy gazdaságos legyen vele közlekedni....
És hát jah.. a 125 simán annyit, vagy többet enne mint az autóm...
Újíts egy 25-öst, és igen, neked kell eldöntened, én nem tervezek nagyobb motort, melóba járásra használom többnyire, ezért ha nagyobbat vennék, akkor már járhatnék kocsival is olcsóbenzinnel:)
Ahogy mondod... de amíg nincs újabb sokezrem, vissza tom csavarozni a gyárit 50-es hengerrel... a vége úgyis az lesz, hogy átülök egy rendszámos 125-ös re.... valszeg... el kéne döntenem mi is lenne jó
Pajti, igazából engem nem nagyon érdekel a vége, (egyszer megnéztem) inkább az a cél, hogy kicsit dinamikusabb legyen a moci, meg 6.-ban szépen vigye az 50-60-at :)
Igen, az élettartama miatt nem akarok én sem faragni semmit rajta, ha csinálsz egy játszós blokkot, annak sem lesz sok értelme szerintem, csak a pénzt viszi, meg cserélgetni is kell
Ha rám hallgatsz ne is tedd.... Az előző RS-em.. kicsit több volt mint 70cc vashengerrel 21-es Dellorto val... Ment mint a vadmalac viszont:
1 nyár alatt: lánc, lánckerék, kuplung.. főtengelycsapágyak, váltó..
Tetejében ha bántottam: 6- 6,5 l/100km
Max abban gondolkodom még, hogy veszek egy bontott kpl. blokkot henger free.. és építek egy "játszós" blokkot
amikor bejárattam az enyémet, mi 80 helyett 100-as főfuvit raktunk bele, meg egy NGK B10EG gyertyát és sokkal bikább lett. Nem azt mondom h neked is ezeket kell belerakni, mert az enyém 70-es meg elég komoly alkatrészekkel van összerakva.
A másik lehetőség, hogy megszorítottad, de azt észrevetted volna, szóval ha menet közben egyszer sem állt be a hátsó kerék akkor valószínűleg fasza :)
szerintem.
Rs-emet motorikusan full fellett újítva , főtengelycsapágy , dugó , hengerhónolás stb. bejárattam 1000 km. és egyszerűen semmi. még úgysem megy ahogy eddig... komolyan egy simson "jobb.. most rendeltem hozzá egy főtengelyszimerig szettet , mert az elvileg nem volt a legjobb , remélem hogy így jó lesz .
Karbival lehet esetleg még valami ? :O nemtudom ... szétszedjük aztán meglátom , hogy mi lesz
örülnék ha tudnátok valami tippet írni , hogy mi lehet.. köszi csáo
Remélem nyár végén ha más nem vizuálisan én is tudok pár dolgot
módosítani!
És hát jah.. a 125 simán annyit, vagy többet enne mint az autóm...
Hengered tökéletes,minden szépen rendben rajta szóval esélyes szerintem!
1 nyár alatt: lánc, lánckerék, kuplung.. főtengelycsapágyak, váltó..
Tetejében ha bántottam: 6- 6,5 l/100km
Max abban gondolkodom még, hogy veszek egy bontott kpl. blokkot henger free.. és építek egy "játszós" blokkot