Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem terhelés alatt,hanem oldalsztenderre állítva.
hali!
amikor bejárattam az enyémet, mi 80 helyett 100-as főfuvit raktunk bele, meg egy NGK B10EG gyertyát és sokkal bikább lett. Nem azt mondom h neked is ezeket kell belerakni, mert az enyém 70-es meg elég komoly alkatrészekkel van összerakva.
A másik lehetőség, hogy megszorítottad, de azt észrevetted volna, szóval ha menet közben egyszer sem állt be a hátsó kerék akkor valószínűleg fasza :)
szerintem.
Meg valami elérhetőséget is, előre is köszi.
Üdv. Lenne egy kérdésem.
Rs-emet motorikusan full fellett újítva , főtengelycsapágy , dugó , hengerhónolás stb. bejárattam 1000 km. és egyszerűen semmi. még úgysem megy ahogy eddig... komolyan egy simson "jobb.. most rendeltem hozzá egy főtengelyszimerig szettet , mert az elvileg nem volt a legjobb , remélem hogy így jó lesz .
Karbival lehet esetleg még valami ? :O nemtudom ... szétszedjük aztán meglátom , hogy mi lesz
örülnék ha tudnátok valami tippet írni , hogy mi lehet.. köszi csáo
Mire gondolsz miröl kellene a kép?
Rendben majd töltek fel ide képet
Amúgy aki nagyon tuningolni akar, akkor DR80-as vas henger, gyári kipufogó szétvágva kitakarítva, "tuning végdobbal" 25 ös karburátorral elég betyárt tud ám.... :) 120-130-as végsebességgel :)
Ezt nem tudom megmondani.
szerintem terhelés alatt gondolta!
Álló helyzetben 13000-t is pörög.
Jöhet azok mindig jó!
Remélem nyár végén ha más nem vizuálisan én is tudok pár dolgot
módosítani!
Köszi.. hamár idáig összetettem jóformán "kosárból" akkor nem hagyom abba... majd teszek fel ilyen before ... after képeket
Sok szerencsét, és kitartást a szereléshez
Hát kösz az infokat.... Asszem egyenlőre nem töröm a fejem ilyenekben.. kiganézom amit még ki kell megnézem az áttételt azt lehet úgy már jó lesz....
Járt a karbihoz bowdenes szivatómechanika, csak kerestem neki egy helyet aztán kész, bár szerintem sokat nem lesz használva
Apropó karbi... szivatót, hogy oldottad meg? Az SHA szivatója.. elég... sajátos :-D
A baj, hogy pár éve az alap motivációm pontosan ez volt mint a tied, hogy gazdaságos legyen vele közlekedni....
És hát jah.. a 125 simán annyit, vagy többet enne mint az autóm...
Azért a kedvedért majd ránézek, hogy változott-e a vége
Újíts egy 25-öst, és igen, neked kell eldöntened, én nem tervezek nagyobb motort, melóba járásra használom többnyire, ezért ha nagyobbat vennék, akkor már járhatnék kocsival is olcsóbenzinnel:)
Ahogy mondod... de amíg nincs újabb sokezrem, vissza tom csavarozni a gyárit 50-es hengerrel... a vége úgyis az lesz, hogy átülök egy rendszámos 125-ös re.... valszeg... el kéne döntenem mi is lenne jó
Pajti, igazából engem nem nagyon érdekel a vége, (egyszer megnéztem) inkább az a cél, hogy kicsit dinamikusabb legyen a moci, meg 6.-ban szépen vigye az 50-60-at :)
Te meg ne számold a fogakat,csak takarítsd meg bele van ütve hányas!
Igen, az élettartama miatt nem akarok én sem faragni semmit rajta, ha csinálsz egy játszós blokkot, annak sem lesz sok értelme szerintem, csak a pénzt viszi, meg cserélgetni is kell
Kíváncsi leszek ezzel a karbival esetleg fel fog kúszni 110-ig? :)
Hengered tökéletes,minden szépen rendben rajta szóval esélyes szerintem!
Ha rám hallgatsz ne is tedd.... Az előző RS-em.. kicsit több volt mint 70cc vashengerrel 21-es Dellorto val... Ment mint a vadmalac viszont:
1 nyár alatt: lánc, lánckerék, kuplung.. főtengelycsapágyak, váltó..
Tetejében ha bántottam: 6- 6,5 l/100km
Max abban gondolkodom még, hogy veszek egy bontott kpl. blokkot henger free.. és építek egy "játszós" blokkot