Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja tudom :/ találtam bubisat 12k-ért de azóta nincs :/ bontottat meg még nem találtam
Köszönöm. Sok-sok munkaóra eredménye, hogy ilyen lett. Plexit vagy bontva, vagy újonnan, de az horror (16-20 ezer)
ja egyébként N3M3ZIS kegyetlen jó állapotban van a motorod :)
nem tudsz esetleg olyanhoz plexit? mert az enyémen ilyen a fejidom, csak a plexi van kiszedve belőle :/
szándékoztam a nyáron olyat is, csak kamerát kéne szerválni :D
Természetesen megoldható a helyén a csere, kuplung felőli deknit kell levenni
Az meg a násik
Egy videón szívesen meg is néznénk!
Aha, pedig a logika szerint minél kisebb van elől, és minél nagyobb a hátsó, annál könnyebben kellene kerékre jönnie. A tiéd nagyon bika
nekem 15/38 van 70-es AF1-en
1-esben csutkán felveszi az elejét ha 7000-hez ér... :D
n.m.
Köszi
Ill nem is emlékszem, hogy henger persely és a víztér közt hogy is volt tömítve.. van-e ott egyáltalán tömítés... bocs de kb 1,5 éve szedtem szét utoljára ilyent.. a jelenlegimet hál' istennek nem kellett
Akkor a kenési rdsz valszeg OK lesz... vízzel kezdeném... egyszerűbb megnézni.. és ha csak a HF tömítés x@r akkor javítani is... ha negatív.. akkor sztem szimering
Igen először lecseréltem az olajat a tartályban.

z
Köszi!

Akkor ezek alapján kezdem el keresni a hibát. Szimering cseréhez ki kell szedni a blokkot, vagy megoldható a vázban is?

Zoli
Arról meggyőződtél, hogy a tartályban odavaló olaj van? Ha igen akkor a kenési rendszert kizárnám
Akkor valszeg még nem súlyosan de szipkázza a váltóból az olajat...
annyit azért nézz meg, hogy a kiegyelítőből nem e fogy a fagyálló.. ez csak felmerül, de kitudja miből van.. akár annak is lehet szaga ha elég.. Ha combosan felszívná a váltóólajat nemigen akarna forogni
Szia!
Köszi.
Fehér a füst és ha 2t olaj akkor eléggé büdös fajta.
Kb. 80-al megy, tehát szerintem pörög.

Zoli
Ötleteim:
- ha ki sem forog, fehéres nagyonbüdös füst... szimering
- ha kiforog, kékes "2T szagú" füst... nem lehet véletlenűl keverék benne+ különolajzás is adagol?, esetleg a kipufogó mennyire van tele retekkel......
- kiforog szaga nem jellegzetes, viszon fehér "füst" ami inkább gőz.. hengerfej
Hozzáteszem, ha hajtóműolajad szív... (szimering) akkor nem is hajlandó forogni
Milyen színű a füst.. esetleg mennyire furcsállod a szagát?
Sziasztok!

Mitől füstölhet nagyon az am6-os blokk? (túl sok olaj, szimerig hiba, és még mi lehet?)
Honnan tudom, hogy biztos a szimering hibája miatt füstöl a gépem?
Milyen egyéb jelei vannak a szimering hibájának?
(pl. kikötöm az olajpumpát és töltök bekevert benzint a tankba. Ha ekkor is füstöl, akkor biztos nem a keverékkel van baj.)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Zoli
Ha az olajbovden elofesziteset allitod, azzal valamelyest tudsz jatszani a kevert olaj aranyaval.
Sziasztok!
Ezekben az am6-os blokkokban lehet állítani a 2t olaj adagolás mértékét az olajpumpán?

Segítségeteket előre is köszi,

Zoli
Fellett ujitva a motorom és nem az lett amit vártam. nagyon gyenge a teljesitménye. mitől lehet ez ? sok anyagot kap ?