Én sem akartam tuningolni, de idővel be kellett látnom, hogy a gyári karbi sajnos elég kicsike a motorra, ezért azt kicseréltem, de mást én sem tervezek alakítani már.
Most hogy mondod.. az is retek... gyertyát most cseréltem, dobott rajta .... meg őszintén szólva a karbit sem ártana kipucolni valószínű..
Jan-ban vettem "falu"ról, most kezdtem összerakni átgumiztam, vezetékelést majdnem kompletten újra kellett csinálnom..stb.. elég retek állapotban volt... Gondoltam megyek egy hosszabb próbakört , hogy derüljön ki mi baja.. Nah ebben volt Mecsek, országút város minden... Itt derültek ezek ki... De legalább a villany jó lett, és az orrán száján folyó dolgok is elmúltak... Most viszont adtatok ihletet mit kéne még megnézni... Nem akarom tuningolni, simán azt akarom, hogy jó legyen
14-15-ös lánckerékhez már dukál a 70-es henger, az 50-esből lajhár lesz. Meg kellene keresni a probléma forrását, kipufogót kiégetni, sűrítési végnyomást mérni, karbit pucolni, fúvókázni esetleg, ahogy ezt már előttem is írták
Az a furcsa benne, hogy végre nem rossz... meg erő is van.. kompresszióban nem hiszek, hogy gáz, mert annak más tünete is lenne (nagyon keserű tapasztalat)..de a 6.-ik az jódormán azért van, hogy elmondhassam 6 gangos .. Szóval valami nem kerek
Felb@sztatok Kár hogy ilyen hideg van.. legszívesebben most lezúznék a garázsba fogakat számolni
Holnap megteszem...valami azt súgja, hogy elől 14-15 lesz kb... De majd referálok
Agyalok én is.. mert gyengéllem.. igaz az előző 70-es volt 21-es karbival. De .. nemtom utazóban 85... vége max 100,de ott gúvad a szeme :-) Igaz 90 kg vagyok :-D.. Vagy simán fogyózzak ?
Ne haragudj, hogy ennyi hülyeséggel bombázlak, de mégvalamit nem értek.. (ez az első olyan RS-em amin gyári cuccok vannak)
A gyári henger Nicasil-os? (16000 km nél dugócserét ír)
Lehet méretni kellene egy kompressziót!
Lánc,lánckerék állapota,beállítása is baromi sokat jelent!
Karbi behangolás fúvóka méret stb stb...
Fékek ellenőrzése nem e fog be egy kicsit is rengeteg minden van!
Ez az előbbi karbi téma vastagon foglalkoztat engem is...
Valakinek van tapasztalata a kenést illetően is? A 70-es motoromnál nem tököltünk keverékkel ment és kész.
Ezen 50cc henger van és felmerült bennem, hogy nagyobb karbival az olajpumpa által adagolt olaj elég lesz-e ?
Jan-ban vettem "falu"ról, most kezdtem összerakni átgumiztam, vezetékelést majdnem kompletten újra kellett csinálnom..stb.. elég retek állapotban volt... Gondoltam megyek egy hosszabb próbakört , hogy derüljön ki mi baja.. Nah ebben volt Mecsek, országút város minden... Itt derültek ezek ki... De legalább a villany jó lett, és az orrán száján folyó dolgok is elmúltak... Most viszont adtatok ihletet mit kéne még megnézni... Nem akarom tuningolni, simán azt akarom, hogy jó legyen
Mondom.. lehet én várok sokat 50-es hengerrel a 70 után... de valahogy keveslem
carbonhun@indamail.hu
Holnap megteszem...valami azt súgja, hogy elől 14-15 lesz kb... De majd referálok
A gyári henger Nicasil-os? (16000 km nél dugócserét ír)
Nem is erre gondoltam... Amiatt aggódom, hogy elég-e az olaj amit a kicsit valószínű több benzinhez kever?
Lánc,lánckerék állapota,beállítása is baromi sokat jelent!
Karbi behangolás fúvóka méret stb stb...
Fékek ellenőrzése nem e fog be egy kicsit is rengeteg minden van!
Valakinek van tapasztalata a kenést illetően is? A 70-es motoromnál nem tököltünk keverékkel ment és kész.
Ezen 50cc henger van és felmerült bennem, hogy nagyobb karbival az olajpumpa által adagolt olaj elég lesz-e ?
14-es karbival,hátul 130/70-es gumival!
Szóval ott valami más lesz a gond!