Meg kell nézni, ne csörögjön, könnyen induljon, teló ne folyasson, gumik jók legyenek, váz ne legyen heggesztve, ne csöpögjön belőle semmi(ha van lehetőséged nézd meg hol tárolták, vannak-e folyásnyomok). Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ja és vigyél magaddal valakit, mert az ember hajlamos rá, hogy elnézze a dolgokat, ha tetszik neki a vas.
Mondjuk ebben igazad van!
Ha,még simon se ült!
(Szokatlan is lesz elsőre az a 6 sebesség,tárcsa fék stb...)
Mutasd azt amit néztél!
Persze,meg lehet oldani mindent szép apránként!
Mondjuk nekem a fék,kormány,olaj lenne az első a többit meg szépen lassan!
Mindenképpen Rs 50 lesz a kiválasztottam.Csak hogy ezt a szervizelés dolgot vásárlás után kis idővel is elkezdthetem nem kell rögtön a vétel után neki esni nem igaz?
Ajánlgatjátok itt a 25 -ös Rs-t papírral meg jogsival, ez oké is, csak azt nem veszitek figyelembe, hogy a srác még nem motorozott, nem is volt motorja, erősnek tartom elsőre a 25-öst, szerintem először legyen csak 50-es, melóba járni elég az is, aztán idővel meg nagyobb, mondjuk 25-ös is akár. Ez az én véleményem, szerintem ha még nem motoroztál vegyél 50-est, nehogy donorként végezd idelyekorán.
De ezeket részletekben is meglehet oldani nem?pl:az olaj cserét hütviz cserét,gumi cserét valamikor ezt cserélem aztán meg mást?nem rögtön az után miután megvettem...
levágta a végét, most nem írom újra, kb 80e amit rá kell költened, ha mindent cserélni akarsz és jó minőségűre. És akkor a motorhoz még hozzá sem értél, mert feltételezzük, hogy az rendben van:)
Nézd, én nem értek hozzá, így nem tudom megcsinálni sajnos még az egyszerűbb munkákat sem, de nagyon sokat olvastam róla külföldi fórumokon és itt is sokat segítettek tavaly.
Itt is, mint mindenhol, az érvényes, hogy olcsón nem fogsz olyat kapni, aminek nincs valami hibája, mert miért adná akkor áron alul, viszont lehet drágán venni olyat, amire mégis sokat kell költeni.
Motorgumit használtan nem szabad venni, ezt több motoros haverom is mondta. Az RS-re talán a legjobb választás a Michelin Pilot Sporty (minden külföldi fórumon ezt ajánlották), az kb 130 EUR a kettő (forintban napi árfolyam szerint), van kevésbé jó ContiGO, az 100 EUR körül kijön, vagy a gyári Pirelli, ami kb. mint a Michelin.
Ez már kb. 37e + felszerelés, 40e.
Láncszett, jó minőségű DID erősített lánc (NZ3) és JT fogaskerekek: 8e + 7e Persze lehet olcsóbb láncot is, kb 4e-ért is van jó.
Első és hátsó kiváló minőségű Ferodo fékbetét: kb. 8e
Váltólaj: Motul FactoryLine 300V 10W40 kb 6e
2T: Motul 710 1l 3,5e
Villa: Motul Fork Expert 15W 3e
Fékfolyadék: Repsol 5.1 2e
Gyertya:
Szerintem 200e körül már találni jó RS-t. De azt vedd figyelembe, hogy pl. kellhet két új gumi (nem olcsó), láncszett, olajcsere, csakis kiváló minőségű szintetikus 2T olaj. Fékbetétek és fékolaj cseréje, érdemes a hűtővizet is lecserélni, aztán a villában is az olajat, mert azt sokan elhanyagolják (ez elég bonyolult még elég spéci szerszámok kellenek hozzá).
Azt meg nem nagyon tudhatod, hogy a motor milyen állapotban van. Én nem ajánlom a tuningolt masinákat, mert azok, ahogy előttem is írták, sokkal jobban kopnak, és valószínűbb, hogy azért tuningolták, mert úgy is hajtották.
Az RS50 teljesítményét fogadd el úgy, ahogy van, aztán majd lesz jogsid és egy RS125 (vagy más, talán inkább négyütemű) az igazi megoldás. De ne trükközz a papírokkal, ha 125, akkor az legyen 125 papíron is, nem éri meg a stresszt meg a vacakolást.
Mivel nincsen még meg a jogsim de már 8.hónapja járok be a melóba gyalog ami kb10-15kmre van a háztól reggel és este séta és meguntam és inkább vennék 1 jó állapotú rs 50et olyan 200.000 környékén..
Ha erősebb motor kell, akkor ne 50-est vegyél. ha megfelel az 50-es, akkor nagyon jó kis motor az RS. Én tavaly vettem, nagyon elégedett vagyok vele, munkába járok és motorozgatok is kisebb utakra. Jó állapotú a gép, komolyan rendbe rakattam, nagyon ott van és szeretem is.
Persze hiányzik belőle az erő, de ez 50-es, ahhoz képest szerintem teljesen OK (gyári minden).
Szerintem nem érdemes tunningolni, mert ha jó minőségű alkatrészeket használsz és mindent lecserélsz, akkor egy vagyont költesz rá. Akkor inkább egy nagyobb, pl. a 125-ös, ami alapól nagyon durva az 50-hez képest és nem igazán kell tuningolgatni (persze lehet azt is).
Arra érdemes odafigyelni, hogy jó állapotú RS-t vegyél, mert sok a teljesen lerobbant masina, és sajnos nem olcsók az alkatrészek, ha meg nem értesz hozzá (pl én nem értek), akkor állandóan mesterhez kell vinned.
http://www.jofogas.hu/vi/85992...