Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

19-21-es Dellorto karbit keresek. Csonk és társai nem kellene mellé. Manuális szívatós legyen.
autoversenyzo@freemail.hu
Mondjuk ez is igaz félig-meddig
Mármint az ember súlya !
HA csak játékból aláteszel két személy mérleget a motornak, azt fogod tapasztalni, hogy valamiylen arányban nehezebb az egyik fele már alapból.

Amikor ráül az átlag pilóta, akkor alakul ki az ideális súlyelosztás ami egy motorkerékpárhoz kell.

Viszont, amikor az elsőteleszkóp keménysége, vagy puhasága számítani fog, az nem ez a statikus helyzet lesz, hanem az, amikor az elsőteleszkóp dolgozni kezd, amikor puhának, vagy keménynek fogod érezni.
Ez a helyzet akkor fog előállni amikor fékezel, amitől a motor és a pilóta súlyának a nagy része az első teleszkópra terhelődik.
Nem, nem ott van.
Azt is betétezni kell, oszt csá :DD
Lehet de a súly nagy része a hátsó telón van.
Mindenki kikísérletezheti magának!
Legyen igazad. Viszont szerintem nem fog mindenki nekiállni kísérletezni, az olaj mennyiségével, előfeszítéssel, hézagolással, stb, mert ugyebár ezek sem elhanyagolnató tényezők ebben az esetben. Pl ha sok az olaj, kitolja a szimmeringet, meg ilyenekre gondolok jelen esetben, aztán mindenki maga tudja.
Hihi.)

SZóval, a világért sem akadékoskpdni akarok itten, vagy jobbantudni, vagy bármi, de.

Az iyles motorkerékpárokat egy átlag pilótasúlyra méretezik.

Ebből fakadóan, egy 50 kilkós embernek kemény lesz, egy 100 kilósnak meg túl puha.

Nyilván annak nesm sok a realitása, hogy valaki a szalonbl frissen kitolt motornak élből kiontja a belét, viszont, ha már széltszedte, mert akármiért, akkor akár összerakhatná úgy is, hogy az neki megfelelőbb legyen.
A betétezés logikus, ha puhábbat akarsz, akkor meg vágod a felső távtartót gondolom, szerintem a vastagabb olaj kézenfekvő megoldás, akkor nem kell semmit faragni, pályázni meg gondolom nem fog, hogy hézagolgatni kelljen. Az olajat meg azért írtam, mert az kell bele és kész:D
Őőő igen...
A rugóüerőt eéggé simán lehet állítani betétezéssel.
Persze, ahoz szét kő szedni.
Érzékelve a válaszodból a finom maliciát( D:) ezért írtam be, mert ex katedra kijelentetted, hogy oda nem mehet motorolaj.
Erre hívtam fel a figyelmet, hogy ez nem így van.
(bármi is legyen a totyik címe:)
okés várom a képet. egy telószámot adhatnál:)
Viszont most az Rs-ről volt szó, valószínűsítve a topik nevéből is. A másik meg, hogy a 98 előttiekrn tudtommal nem nagyon lehet rugóerőt állítani, max cserélni.
egy sor motor telójába-főleg régebbiekébe- sima motorolaj való.

Az már más kérdés, hogy az rs be nagy valószínűséggel nem:)

A teleszkóp puha vagy kemény érzetét meg nem az olajjal, hanem a rugóerővel kő beállítani
Ember, a teleszkópba leteszkóp olaj kell, nem pedig motorolaj, nem csodálkozom, hogy nem lett jó
Nem akarok beleszólni, de sztem is puha lesz.. én az előző RS-emen 10w40 et használtam és azzal is puha volt sajnos
Sziasztok !
RS 50 (99-05) hez valakinek van, vagy tud féklámpa kapcsolót...?
Bontott működő darab érdekelne, első és hátsó is.. értelmes áron.
Válaszokat köszönöm
Igen van újszerü állapotú.majd töltök fel képet!Debrecenben vagyok
Szia. Láttam van eladó gianelli rendszered rs re. Milyen állapotba van? Gyári rs rendszert beszámolsz? Helyileg merre vagy?
SziasztoK!Egy haverom keresne,rs50,re a derbi blokkosra,70es hengert!
KŐSZŐNŐM
30x40x8/9
Szia elmondanád nekem a szimering méreteket kőszi