Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldódott. A nagy szaki elnézte a piros vezetéket feketének, mert a piroson szigetelésnek fekete zsugorcsőt használtak:( Ha kicsit felhúzod a csövet, akkor rögtön virít a piros vezeték.
Átkötöttem helyesen, egy gombnyomásra gyújtott, még a szívató sem kellett. Szerencsére nem ment tönkre semmi.
Elégedett vagyok a mocival, majd öt hónap pihenés után gyakorlatilag elsőre felébredt a téli álomból:)
Kapott friss üzemanyagot, lánckezelést, polírozást, és már motoroztam is vele egy nagyot. Igaz, még elég hideg volt az este.
Rendben ha lesz idöm lefotózom és küldök képet
Helló nekem vannak szép felkészitett állapotú rs 50.-eseim eladóak.Néz szét az eladó cuccaim között
Jelezd majd, hogy az volt-e a hiba, és, hogy működik-e minden, ja és a váznál óvatosan manőverezz a szerszámokkal, mikor átkötöd a pozitívra, nehogy hozzá hegeszd a csavarhúzót
Ha,valamit kiver akkor az a biztosíték lesz ( Tapasztalat)
Tanulópénz én sem tudtam anno!
Elvileg nem nyírhatott ki semmit, mivel a - a test, és onnan nem kapott áramot az önindító, sem semmi más, cseréld fel, és jó lesz.
Köszönöm! nem én kötöttem be, pont azért kértem meg, hogy ő kösse be, mert én nem vagyok benne biztos.
A kék is a - lett. Remélem ezzel nem nyírt ki valamit a gyújtásban
Ha hazaértem, átkötöm és remélem működni fog.
Akkor, ha a relé kattog, turi, hogy rossz helyte tetted a kék vezetéket, szerintem az lesz az önindítóé, annak pedig + kell
Segítsetek már, hogy nálatok hogy van bekötve az akksi? Mert nálam három vezeték van, a piros az +, a fekete az -, de hová megy a kék?

Nem működik az önindító, csak kattogó hangot ad a relé, ha próbálom, pedig az akku jó kell, hogy legyen, tavaly vett akku, egész télen csepptöltőn volt.
Tavaly, amikor kiszedtem, tökéletesen működött minden.
daniel1224
itt az email cimem:dypoo@freemail.hu
esetleg tudnál küldeni képet róla?és 1 helyén való jellemzést még?:D
Általában mindenkinek kint van a vasa az adatlapján!
Észben tartom:DMiért mien géped van?
Egy valamit ne feledj!
Mindenki elkezdte valahol,csak valaki elfelejti!
Segítünk amiben tudunk...
(DE,nem árt néha visszaolvasni sem
mert amikor 120-adjára írjuk le,hogy NGKBR 9ES kicsit unalmas!)
Az én motorom nem érdekelne esetleg? Vagy csak Budapesthez közeli gépek jöhetnek szóba?
Hihetetlenek vagytok:DKösz szépen mindenkinek tényleg jó h sikerült rá találjak erre az oldalra és h vannak még segitőkész emberek az országban..
3-0, ez teljesen gyárinak néz ki (és 2004/2005-ös modell).
De pl. cserélték a kormányvéget, ami utalhat arra is, hogy bukott, de mivel piros, lehet csak esztétikai tuning is:) A helyszínen úgyis látod majd.
Jó árban van, ha jók a gumik (mondjuk egy szezont még kibírnak), akkor olaj és fék, aztán jövőre beütemezed a többit.

Azért kell olyan valaki, aki ért hozzá, mert az látja, hogy mi a cserés, és rögtön tudod, hogy mit kell cserélned, ehhez mennyit kell lealkudnod.
Ott a pont én is erre akartam célozni,szóval 2-0 a 2004-es javára!
Ez attól függ, hogy milyen állapotban van.
Az olajakat érdemes lecserélni, mert a jó olaj a lelke a motornak, lehet hogy már 5 éve nem volt benne cserélve (főleg fékfolyadék), nem tudhatod, ezért szokták autónál és motornál is használt esetén vételt követően lecserélni (ha csak nem megbízható helyről, ismerőstől veszed).
A teleszkópokat meg kevesen cserélik, ott esélyes nagyon, hogy érett a csere.
A rossz gumi életveszélyes (és büntetnek is érte).
A fék elsődleges, soha nem szabad rajta spórolni.
Gumit párban érdemes cserélni, ha kell.
Láncot csak szettben, ha kell.
Ezért van,hogy hiába olcsó, ha kopott a gumi, lánc, fékbetét, mert akkor bizony cserélni kell!

És igen, vigyél magaddal valakit, aki ért hozzá és nem elfogult, sokat segít:)

Jó, ha hideg motorral történik a gyújtás, nem egy üzemmeleg motort nézel meg.

Ne felejtsd el, a motorhoz kell egy jó bukó, kesztyű, téli-nyári ruha, csizma is, csúnya dolog a beton és mindig győz a bőrrel szemben:(
Inkább csak elfektették és ilyen matricát rakott rá..
Szerintem sem, tudtommal Chesterfield csak 95-ös volt gyárilag.

Itt meg lehet nézni a különböző gyári festéseket évjárat szerint:

http://www.apriliaforum.com/fo...
Teljesen igazad van, ráadásul az RS50-nél szerintem nem létezik jobb tanuló motor. Sokan dobálóznak a köbcentikkel, hogy 1100cm alatt nem motor, ez hülyeség.
Én még 30 körül sem szégyellem az RS50-est, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Mondjuk sokat motoroztam előtte is, jóval nagyobb vasakon (Ninja 600, CBR600), és most mégis jó az RS50:)
Nem úgy kell rá gondolni, mint egy Kawa Ninjára, mert nem az, de az élmény a köbcentihez képest hihetetlen. És nagyon jól meg lehet tanulni rajta az alapokat!
A 25-ös RS pedig egy kimondottan veszélyes gép, szerintem. Nagyon megy, nagyon kell pörgetni, valóban nem árt egy kis "tapasztalat" hozzá!
Egyedül azért fogom lecserélni az RS-t nagyobbra, mert végül a feleségemnek mégsem akar motort, így szeretnénk majd a két személy miatt váltani.
Aha hát majd írj mondjuk nagy rész pesten vagyok szóval nem tom hogy leszek otthon de majd egyeztetünk.
Jah és hazudtoljatok meg,de 2002-es Chesterfield nem volt!
Inkább a 2004-est nézném meg!
Árból meg úgy is enged,ha elkezdesz előtte nyálazni
egy kevés pénzt!
Szia!
Nekem éppen eladó sorba került a motorom. Ha érdekel adok egy elérhetőséget és a többit telón megbeszéljük! :)