Megoldódott. A nagy szaki elnézte a piros vezetéket feketének, mert a piroson szigetelésnek fekete zsugorcsőt használtak:( Ha kicsit felhúzod a csövet, akkor rögtön virít a piros vezeték.
Átkötöttem helyesen, egy gombnyomásra gyújtott, még a szívató sem kellett. Szerencsére nem ment tönkre semmi.
Elégedett vagyok a mocival, majd öt hónap pihenés után gyakorlatilag elsőre felébredt a téli álomból:)
Kapott friss üzemanyagot, lánckezelést, polírozást, és már motoroztam is vele egy nagyot. Igaz, még elég hideg volt az este.
Jelezd majd, hogy az volt-e a hiba, és, hogy működik-e minden, ja és a váznál óvatosan manőverezz a szerszámokkal, mikor átkötöd a pozitívra, nehogy hozzá hegeszd a csavarhúzót
Köszönöm! nem én kötöttem be, pont azért kértem meg, hogy ő kösse be, mert én nem vagyok benne biztos.
A kék is a - lett. Remélem ezzel nem nyírt ki valamit a gyújtásban
Ha hazaértem, átkötöm és remélem működni fog.
Segítsetek már, hogy nálatok hogy van bekötve az akksi? Mert nálam három vezeték van, a piros az +, a fekete az -, de hová megy a kék?
Nem működik az önindító, csak kattogó hangot ad a relé, ha próbálom, pedig az akku jó kell, hogy legyen, tavaly vett akku, egész télen csepptöltőn volt.
Tavaly, amikor kiszedtem, tökéletesen működött minden.
Egy valamit ne feledj!
Mindenki elkezdte valahol,csak valaki elfelejti!
Segítünk amiben tudunk...
(DE,nem árt néha visszaolvasni sem
mert amikor 120-adjára írjuk le,hogy NGKBR 9ES kicsit unalmas!)
3-0, ez teljesen gyárinak néz ki (és 2004/2005-ös modell).
De pl. cserélték a kormányvéget, ami utalhat arra is, hogy bukott, de mivel piros, lehet csak esztétikai tuning is:) A helyszínen úgyis látod majd.
Jó árban van, ha jók a gumik (mondjuk egy szezont még kibírnak), akkor olaj és fék, aztán jövőre beütemezed a többit.
Azért kell olyan valaki, aki ért hozzá, mert az látja, hogy mi a cserés, és rögtön tudod, hogy mit kell cserélned, ehhez mennyit kell lealkudnod.
Ez attól függ, hogy milyen állapotban van.
Az olajakat érdemes lecserélni, mert a jó olaj a lelke a motornak, lehet hogy már 5 éve nem volt benne cserélve (főleg fékfolyadék), nem tudhatod, ezért szokták autónál és motornál is használt esetén vételt követően lecserélni (ha csak nem megbízható helyről, ismerőstől veszed).
A teleszkópokat meg kevesen cserélik, ott esélyes nagyon, hogy érett a csere.
A rossz gumi életveszélyes (és büntetnek is érte).
A fék elsődleges, soha nem szabad rajta spórolni.
Gumit párban érdemes cserélni, ha kell.
Láncot csak szettben, ha kell.
Ezért van,hogy hiába olcsó, ha kopott a gumi, lánc, fékbetét, mert akkor bizony cserélni kell!
És igen, vigyél magaddal valakit, aki ért hozzá és nem elfogult, sokat segít:)
Jó, ha hideg motorral történik a gyújtás, nem egy üzemmeleg motort nézel meg.
Ne felejtsd el, a motorhoz kell egy jó bukó, kesztyű, téli-nyári ruha, csizma is, csúnya dolog a beton és mindig győz a bőrrel szemben:(
Teljesen igazad van, ráadásul az RS50-nél szerintem nem létezik jobb tanuló motor. Sokan dobálóznak a köbcentikkel, hogy 1100cm alatt nem motor, ez hülyeség.
Én még 30 körül sem szégyellem az RS50-est, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Mondjuk sokat motoroztam előtte is, jóval nagyobb vasakon (Ninja 600, CBR600), és most mégis jó az RS50:)
Nem úgy kell rá gondolni, mint egy Kawa Ninjára, mert nem az, de az élmény a köbcentihez képest hihetetlen. És nagyon jól meg lehet tanulni rajta az alapokat!
A 25-ös RS pedig egy kimondottan veszélyes gép, szerintem. Nagyon megy, nagyon kell pörgetni, valóban nem árt egy kis "tapasztalat" hozzá!
Egyedül azért fogom lecserélni az RS-t nagyobbra, mert végül a feleségemnek mégsem akar motort, így szeretnénk majd a két személy miatt váltani.
Átkötöttem helyesen, egy gombnyomásra gyújtott, még a szívató sem kellett. Szerencsére nem ment tönkre semmi.
Elégedett vagyok a mocival, majd öt hónap pihenés után gyakorlatilag elsőre felébredt a téli álomból:)
Kapott friss üzemanyagot, lánckezelést, polírozást, és már motoroztam is vele egy nagyot. Igaz, még elég hideg volt az este.