van mikor egy diploma is kevés hozzá... mondjuk így...elviszed behangoltatni? hova? ez nem úgy van, hogy akárhova viszed mindenhol jól behangolják. A behangolásnak nincs meghatározott folyamata...meg lehet csinálni így is úgy is...meg szarul is
Hogy érted hogy kárvolt neki állni?
Sztem ahhoz nem kell éretségi h valaki megpróbálja behangolni a vasát!
Jól van köszi a válaszokat :) Ma elviszem behangoltatom és kiderül ha jó lessz rakok fel videót nektek..
Igen ezt jelenti KÖZTES GÁZÁLLÁSON, vagyis amikor negyed, fél, háromnegyed gázálláson vagy, akkor kevésbé, vagy nagyobb mértékben szűkíted a benzináramlást.
Teli gázon, vagyis tejes terhelésen a főfuvi mérete a meghatározó.
ennyi hozzáértéssel kár volt nekiállnod. A tűvel csak részterhelést állítasz, ezért is hívják részterheléstűnek. Szóval leginkább egy főfúvóka csere oldaná meg a problémád, hogy teljes terhelésen jó legyen a keverékarány.
Egyébként a későbbi évjáratoknál ha jól láttam,már jóval nagyobb az alap 50-esen is a szívónyílás,-abban az esetben igaza van Dani91-nek,már "viszonylag" jól be lehet a porlasztót is állítani. Egy 80-as henger jóval nagyobb légnyelését biztosító 19-es karbinak sokkal nagyobb "térre"van szüksége. Ha az eredeti állapotú erősen "folytott"rezó van fenn, azzal soha nem lesz jó a felső ford.szám tartományban,azt ki kell herélni,hogy javuljon,persze a csúcs a hengerhez pontosan illesztett komplett kip.rendszer (árban is)
Ha jól emlékszem Istikee-Extrema-d van mint nekem,ott a gyári méretű légsz.fedél nyílás kb 15x15mm,(még a simsonoknál is kb 2.5-szerese van!) -ami éppen hogy elegendő szerintem,egy ilyen gyári ,lefolytott, 50-es motorhoz.Nálam pár éve ugyanilyen átalakításnál,a nyílást fokozatosan növelve-tesztelve,kb 4xese most a gyárinak,és bizony jobb lett. Ja és nem lett hangosabb, úgy csináltam meg ,egy plussz takarófedéllel,mert az egy idő után zavaró tud lenni.
nem akarok kötözködni, de egyrészt szerintem a zsír új karbikat nem egy 80-as tumingszetthez fúvókázzák, másrészt pedig gondolom van egy nem gyári rezód is amihez megint csak hozzá kell állítani
Sziasztok. Keresek 19 vagy 20-as dell'orto karbit szívócsonkkal, és hozzá membránházat membránnal. Akinek van és nem horror áron adja az kérem jelezze. köszi.
Üdv apriliások!
Kérdésem lenne:
Most kapot az rs-em 80 as hengerszettet és hozzá 19-es karbi..
Próbálom állítgatni hogy pöpeclegyen..
Eddig nem akart pörögni 4-5 ezernél tovább dadog..
Azthittem hogy nemjó a régi gyújtás doboz, de ma levettem a légszűrő tetejét és megselehet fogni.
Szal most furkáltam rá lyukakat és nagy a változás deh még mindig nem akar 6 ezer után menni..
Valami kis segítséget adjatok légyszikee..
És a súbertűnél hányadik fokozatra kell tenni azt a kis pöcköt?
Válaszokat köccke..
Szakmai kérdés:
Akksi nélkül vízh. mérőnek illene valamit jelezni ?
Ha igen akkor van-e valakinek hőgombája (AM6) ?
Köszönöm a válaszokat !
joisten92@citromail.hu
aprilia rs50-es 2002-2003 alkatreszek erdekelnenek
blokk - oninditoval, gyujtastekercsel, lendkerekel
muszerfal
kormanykapcsolok
labtartok (vezeto)
idomszett, plexivel ha nincs szetkarcolva
Sztem ahhoz nem kell éretségi h valaki megpróbálja behangolni a vasát!
Jól van köszi a válaszokat :) Ma elviszem behangoltatom és kiderül ha jó lessz rakok fel videót nektek..
Teli gázon, vagyis tejes terhelésen a főfuvi mérete a meghatározó.
Ha a legfelsőn akkor keveset vagy ez hogyvan?
Kérdésem lenne:
Most kapot az rs-em 80 as hengerszettet és hozzá 19-es karbi..
Próbálom állítgatni hogy pöpeclegyen..
Eddig nem akart pörögni 4-5 ezernél tovább dadog..
Azthittem hogy nemjó a régi gyújtás doboz, de ma levettem a légszűrő tetejét és megselehet fogni.
Szal most furkáltam rá lyukakat és nagy a változás deh még mindig nem akar 6 ezer után menni..
Valami kis segítséget adjatok légyszikee..
És a súbertűnél hányadik fokozatra kell tenni azt a kis pöcköt?
Válaszokat köccke..
El tudnád küldeni a karburátor tisztítása című fejezetet?
Előre is köszi!