Ha nem gond hogy bele szolok a gumi témába.
Én 2000km-el ezelőtt cseréltem gumit az RS-50 en.
Pirelli diablo supercorsa került rá.
Ez a gumi minden körülmények között többet tud mint amit én mertem valaha is..
Ezt a gumit csak ajánlani tudom mindenkinek.
Felújítani? Mert ha nem beteg a henger akkor elég gyűrűzni. De a legigazibb a hengercsere lenne, mert egy bekopott hengerhez egy új dugó vagy gyűrű sose fog jól illeszkedni.
Melyik pontos méret kellene? Nekem van hozzá egy teljesen új METEOR dugattyúm G-s méretű (40.31) , nikaszilos hengerhez való.
teljesen komplett, dobozában...
ha érdekel akkor képet is tudok küldeni..
Múltkor már leírtam neked. :Fellazítod, az excenter két rögzítő csavarját (2db M8-as csavar van benne), ezután a kipufogó felőli oldalon van a felnin egy 8mm-es furat, és az excenterben is van egy. a motort hátrafelé gurítod, míg egybe nem esik a kettő, ezután beledugsz egy csavarhúzót, vagy valami hengeres anyagot, utána csak hátrafelé kell húznod a motort, még el nem éred a kívánt feszességet (a lengőkar közepén kb egy cm-es belógás az optimális). Ezután kiveszed a cuccot, meghúzod a két csavart .
En is MT75-el vettem az RS-em, az jo gumi volt csak elkopott. Elore megint azt vettem, hatulra megprobaltam a ContiGo-t. Kib@#%^tul csuszik :S En legalabb is nem ajanlom, csak azert tettem fel, mert pont szarban voltam anyagilag.
Hát, lehet, hogy teszek egy próbát. Bár eddig tuti nem ilyen olajat kapott az előző tulajnál, kérdés, hogy ettől még megéri-e váltani. Ha jól tudom, Castrol Racing ment bele, ami azért jó olaj.
Eleinte én is sokallottam az árát, de hidd el megéri. Olaj, láncspray, kenőanyag topikban keresd Bury-t, majd ő mond neked jó árat rá. Nekem postával együtt 4600 volt.
OK, köszönöm! A Motul messze a legdrágább, azért remélem a Castrol Racing is megteszi:)
Gondban vagyok a gumikat illetően. Két új gumit kell vennem, de nem tudok dönteni. A Michelin Pilot Sporty gumikat ajánlották több helyen is, hogy nagyon jók, de elég drágák, ellenben a ContiGo nagyon jó árban van, de sok helyen mondtak róla elég rosszakat, mondván, hogy nagyon kemény, csúszik, stb. Ti milyen gumit használtok és tapasztalat esetleg a ContiGo-t illetően? Azért a két ContiGo kb 14e-el olcsóbban jönne ki.
Köszönet!
Használtam Repsol Competition-t, nem volt rossz, mivel Jaso FD-s teljesítményszintű, de ha nem sajnálod rá a pénzt, és jót akarsz a motorodnak, akkor csakis Motul 710, vagy 800. Kb 1500 ft-al kerül többe, viszont ha szétszeded mondjuk 10k kilóméter után, akkor is korom mentes lesz a hengered. Nem beszélve arról, hogy tisztítja a rendszert, és rohadt jó az illata is.
Vagyis nem gond, ha nem ua az olaj kerül bele, akkor ok.
De miért gondolod, hogy nem jó a Shell legjobb minőségű teljesen szintetikus 2T olaja? Tapasztalat vagy más alapján?
Én 2000km-el ezelőtt cseréltem gumit az RS-50 en.
Pirelli diablo supercorsa került rá.
Ez a gumi minden körülmények között többet tud mint amit én mertem valaha is..
Ezt a gumit csak ajánlani tudom mindenkinek.
teljesen komplett, dobozában...
ha érdekel akkor képet is tudok küldeni..
Kérném segítségeteket!
Gyári am5-ös (nicasilos) 2000évj feletti blokkom van!
Szerintetek rendeljem?
http://italmondo.hu/shop/27-mo...
Gumikról van valami tipped mi tévő legyek?
Gondban vagyok a gumikat illetően. Két új gumit kell vennem, de nem tudok dönteni. A Michelin Pilot Sporty gumikat ajánlották több helyen is, hogy nagyon jók, de elég drágák, ellenben a ContiGo nagyon jó árban van, de sok helyen mondtak róla elég rosszakat, mondván, hogy nagyon kemény, csúszik, stb. Ti milyen gumit használtok és tapasztalat esetleg a ContiGo-t illetően? Azért a két ContiGo kb 14e-el olcsóbban jönne ki.
Köszönet!
De miért gondolod, hogy nem jó a Shell legjobb minőségű teljesen szintetikus 2T olaja? Tapasztalat vagy más alapján?
A Repsolról (szintetikus) mi a véleményetek?
Castrol rs az jobb