Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, egy gyári aprilia rs 50 dobot keresek. Aki tud segíteni az írjon!
kőszi én a szimeringekre voltam kiváncsi mijen kéne bele amugy van őtleted mijen hézagolot kéne beszereznem vagy honnnan a váltoba?
Számos problémája lehet. Az enyémet konkrétan megette a rozsda. Vettem egy pár 2007-esét. Ezek lettek új olajjal és szimeringekkel belerakva. Esetleg ha rugótörésed lenne azokat tudok adni a maradékból.
szia az elsőtelo nekem is szar tudsz mondani valamit mi kéne bele?
Vertex dugóval felfúrva, 500km-esen még járatós.
Sziasztok!

Eladó a paripa! Új hátsó gumi, új aksi, felújított első teleszkópok. 19-es PHBG, tuning membrán és légszűrő. Láncot cserélni kell rajta. 2000-es 230K irány ár. tuji@chello.hu, 0630-391-97-91 http://rs50.tuji.fotoalbum.hu/
na fasza most nézem a robbantott rajzott nekem hiányzik két hézagolo gyűrű a váltobol őtlet valakinek?
Mindenképpen magas szárú cipő kell. A motoros bakancs horror árban van. Marad a csizma. Arra ügyelj hogy tényleg vízálló legyen. Én úgy jártam, hogy a csizma vízálló, de a "békanyelve" nem. Így aztán vidáman belefolyna a víz, ha rá nem húznám a nadrágot. Kényelmes legyen, lehessen benne gyalog is járni.
Sziasztok!
Hamarosan meglesz az RS50-es, bukó, kesztyű és dzseki már gyakorlatilag eldőlt, de cipő/csizma téren tanácstalan vagyok.
Ti milyen cipőt használtok? Munkába járok majd vele, tavasz-nyár-ősz, 50-50% város és közút (70-es korlátozás).
Az egyik üzletben egy egyszerű Probikert ajánlottak (nem a túra modellt), mondván, hogy erre jó lesz. A sportos csizmákat én is túlzásnak érzem, de a túra csizmákat is elég vaskos, meleg és körülményesnek... Persze fő a biztonság...
Hello Sziasztok!
Lenne egy eladó első fékrendszerem kompletten,és egy műszerfalam is! Am5-ről. Ha valakit érdekel dobjon egy mail-t.
Üdv.
Köszi szépen!
Köszönöm szépen a segítségedet!
Nagyon jó gépek!csak ajánlani tudom!Nézz szét az eladó holmijaim közt!Találsz magadnak való gépet.
Nem tudom AM6-ot egyszer raktam össze kosárból kb 5 éve.
Meg kellene tudni a henger tipusát, az lenne a leg tutibb, de mintha a top hengerekben lenne ilyen bemarás, viszont ezt nem mondom 100%-ra
belűl ugy néz ki a henger van a kipu nyilás van a szivo és hat darab felőmlő alatuk meg egy egy bemarás gondolom az olajnak azok csak a hűvejbe vannak bemarva
kőszi ezt én is nézegettem de nekem nincs enyi o gyűrű benne hát majd csak lesz valahogy
http://motoroswebaruhaz.hu/spd... Akkor talán ez?, bár így nem könnyű.
nem tudom nincs semmi ráirva eddig ősz pakolás a hengerfejbe egy nagy o gyűrű egy hengertalp tőmités meg egy lemez a kettő kőzt
Milyen gyártmányú a hengered?
na igen de akkor kűlőn kűlőn kéne megvenni a tőmitést?
a csapágy tujinak szolt
Lehet, hogy már olvastátok és halottatok róla, de gondoltam jelzem, hogy április 7én Nyíregyházáról indulva szerveztek , közösen szervezzük alakítunk egy kis kirándulást Tokajba!
szeretnék ha minnél többen jönnétek! részleteket megtaláljátok az Eseménynaptárban a tokaji túra fejezet alatt :)
köszönöm , hogy végigolvastad :D
A gyári tömítéskészlet 40.3-as hengerhez van, ami 50 cm3, neked a 70-es hez tuti nem jó, külön keress tömítést. Amúgy nem tudom melyik csapágyra gondolsz.
tudod mejik csapágyro van szo gondolom szerinted az is ki szokott menni?