persze megpróbálltam állítgatni mindent eddig az a maximum hogy 22-el elértem azt hogy mennyen de csak ma fogok fúvókákat cserélgetni de a rángatás mire vall sok kaja kevés levegő vagy kevés a levegő és sok kaját kap.neked hanyas karbid van mekkor fúvókával és hanyas hengerrel?
Van valakinek eladó használt , de még jó állapotú, még használható gyári 50-es alu hengere dugóval ? Egy haver megkért, kérdezzek rá hátha itt van valakinek,előre is kössz!
Nem hiszem hogy lenne benne katalizátor, szerintem ki van herélve teljesen, de ha ezt képről esetleg meg tudod állapítani akkor nézd meg a képeimet. Köszi.
Valaki nem tudja hogy van angolul a kilóméteróra meghajtó ?
eBay enm próbálom keresni de nem találok.
Ha valakinek tud itthon bontottat azt még mindig szívesen fogadnám :S
Az MZ guru vakarós Tóthnak voltak ilyen húzásai versenyre, ha szarakodik a porlasztó akkor gázmarkolattal együtt csere. Nem kellene legalább egy kicsit állítgatni rajtuk? Azért egy alapjáratot csak meg lehet találni kis fúvóka pucc vagy valami.
Köszi na szóval 17.5 ös karbival nehezen indúl alapjárat nincs és fullad abban 80-as fúvóka van és amikor kopott volt a gyűrű ment vele rendesen . rátettem egy 22-es karbit pöccre indúl megyen is rendesen de amikor ida kerül a sor hogy 6000-töl tudod megindúl mint a mérgezett egér akkor megindúl és 7000nél bedadog meg rángat aztán visszaveszem a gázt és megy tovább de nem húz annyira mert ügye elvettem a gázt és ha megint próbállom csutkázni akkor ugyan úgy rángat meg dadog.
A helyzet a következő. Beindítottam, kb 15 percig hagytam járni, utána többször beleforgattam kicsit, de nem láttam semmit, ezután mikor már 50 fokos volt elindúltam, mentem 1-2 km-t, a kipuban megint a világosbarnás trutyi, viszont most nem láttam vízcseppet. Mi lehet a gond?
Alapjáraton ha ketyeg, nem vettem észre trutyit, ha megyek vele, és kb 50 fokos a vizem, akkor már egy km után is látom. 50 fok fölé meg nem nagyon megy.
Jónak tűnt minden, meg új az egész hengerszett. A vízpumpánál is cseréltem simmeringet, de az nem lehet ludas, mert semmi köze az égéstérhez. A kérdés, hogy a víztől van ilyen barnás trutyi a kipuban, mert ha igen, akkor csak ott lehet a hiba, figyelem a hűtővizet, hogy csipeget-e belőle, de eddig nem szambetűnő a dolog. A kis O gyűrűt is kicseréltem a főtengely simmering alatt, az mondjuk elég vékonynak tűnt, de gondoltam, ha szettben van, akkor tuti jó.
Ha az AM5-ös blokkom helyére be akarok rakni egy AM6-osat, akkor az milyen átalakítással jár?
eBay enm próbálom keresni de nem találok.
Ha valakinek tud itthon bontottat azt még mindig szívesen fogadnám :S
Ha ehhez még gyök kettővel is járatod, akkor meg elégetlen olajnak is.
És kb mennyi a fogyasztása?
Válaszokat köszönöm
2003as Aprilia RS50 olajszivattyú mennyibe kerülhet?
Sajnos úgy néz ki az romlott el a motoron.
Bontott alkatrész is érdekelne!
Valaki megtudná mondani,hogy az 5-ös és 7-es számú alkatrésznek mi a pontos neve?Esetleg ha van valakinek eladó,az kérem írjon!