Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fém gyűrűt szerintem esztergályossal tudsz csináltatni, O gyűrűt meg simmering, vagy csapágy boltban kapsz, asszem 12,5x1.5-ös.
Semmi extra, csupán odébb kell hegesztened a blokk tartó konzoljait, úgy kb 1,5-cm el, mivel a 6-os blokk kb annyival szélesebb.
persze megpróbálltam állítgatni mindent eddig az a maximum hogy 22-el elértem azt hogy mennyen de csak ma fogok fúvókákat cserélgetni de a rángatás mire vall sok kaja kevés levegő vagy kevés a levegő és sok kaját kap.neked hanyas karbid van mekkor fúvókával és hanyas hengerrel?
sziasztok van valakinek egy linkje robbantott rajzrol rs 50 94 es
Van valakinek eladó használt , de még jó állapotú, még használható gyári 50-es alu hengere dugóval ? Egy haver megkért, kérdezzek rá hátha itt van valakinek,előre is kössz!
Csao.
Ha az AM5-ös blokkom helyére be akarok rakni egy AM6-osat, akkor az milyen átalakítással jár?
Nem hiszem hogy lenne benne katalizátor, szerintem ki van herélve teljesen, de ha ezt képről esetleg meg tudod állapítani akkor nézd meg a képeimet. Köszi.
Valaki nem tudja hogy van angolul a kilóméteróra meghajtó ?
eBay enm próbálom keresni de nem találok.
Ha valakinek tud itthon bontottat azt még mindig szívesen fogadnám :S
HA van katalizátor a kipudban, akkor eleve viznek is kell jönni belőle.
Ha ehhez még gyök kettővel is járatod, akkor meg elégetlen olajnak is.
Az MZ guru vakarós Tóthnak voltak ilyen húzásai versenyre, ha szarakodik a porlasztó akkor gázmarkolattal együtt csere. Nem kellene legalább egy kicsit állítgatni rajtuk? Azért egy alapjáratot csak meg lehet találni kis fúvóka pucc vagy valami.
a 22-esben 76-os fúvóka van.
Köszi na szóval 17.5 ös karbival nehezen indúl alapjárat nincs és fullad abban 80-as fúvóka van és amikor kopott volt a gyűrű ment vele rendesen . rátettem egy 22-es karbit pöccre indúl megyen is rendesen de amikor ida kerül a sor hogy 6000-töl tudod megindúl mint a mérgezett egér akkor megindúl és 7000nél bedadog meg rángat aztán visszaveszem a gázt és megy tovább de nem húz annyira mert ügye elvettem a gázt és ha megint próbállom csutkázni akkor ugyan úgy rángat meg dadog.
Üdv csak érdeklődés képen írok ide egy gyári rs 50 pl 2004 körüli menyit menek gyárilag szóval minden tunning nékül!

És kb mennyi a fogyasztása?

Válaszokat köszönöm
ziasztok!
2003as Aprilia RS50 olajszivattyú mennyibe kerülhet?
Sajnos úgy néz ki az romlott el a motoron.
Bontott alkatrész is érdekelne!
Sziasztok Srácok! Uj /2007-es/ Rs 50re keresek sportkipufogot, rezo és dobot is akinek van eladó ajánlatokat várom!
Értem, köszi. Azért még nem vagyok nyugodt.
Szerintem akkor kezdjél el aggódni, ha forr a vized, vagy ha fogy.
A helyzet a következő. Beindítottam, kb 15 percig hagytam járni, utána többször beleforgattam kicsit, de nem láttam semmit, ezután mikor már 50 fokos volt elindúltam, mentem 1-2 km-t, a kipuban megint a világosbarnás trutyi, viszont most nem láttam vízcseppet. Mi lehet a gond?
Csinálhatja ezt a plusz olajtól is? Vagy mindenképp bontsak?
Alapjáraton ha ketyeg, nem vettem észre trutyit, ha megyek vele, és kb 50 fokos a vizem, akkor már egy km után is látom. 50 fok fölé meg nem nagyon megy.
Kérdés, hogy üzemmeleg állapotában van-e a trutyi rajta. Bár járatósan biztosan nem ég ki a kipufogó vége is.
Jónak tűnt minden, meg új az egész hengerszett. A vízpumpánál is cseréltem simmeringet, de az nem lehet ludas, mert semmi köze az égéstérhez. A kérdés, hogy a víztől van ilyen barnás trutyi a kipuban, mert ha igen, akkor csak ott lehet a hiba, figyelem a hűtővizet, hogy csipeget-e belőle, de eddig nem szambetűnő a dolog. A kis O gyűrűt is kicseréltem a főtengely simmering alatt, az mondjuk elég vékonynak tűnt, de gondoltam, ha szettben van, akkor tuti jó.
Lehet, hogy a hutovized atfolyik az egesterbe. Jok voltak a tomitesek? Jol illeszkedett minden, amikor osszeszerelted?
Sziasztok
Valaki megtudná mondani,hogy az 5-ös és 7-es számú alkatrésznek mi a pontos neve?Esetleg ha van valakinek eladó,az kérem írjon!