Nem bántásból írtam úgy ahogy
Énis olyant vennék bele amit ír a gyár csak engem itt lévők basztak le érte.
nem téged akartalak ezzel bántani, sőt senkit.
S milyen típusú olajat vettél mennyiért.
Kuplungcsúszásgátló an benne.
Nehogy fardítva süljön el a dolog.
Arra figyelj hogy hidegen amikor sebességben teszed kicsit ugrani fog a moci de ezt kb 3 percig sem csinálja.
Pláne ha jó az olaj .
Talán ezért óckodnak tőle mások.
mert a 10w40 nem csinálja ezt viszont nem is olyan csendes vele a moci mint azzal az olajjal amit a gyár ír.
Sziasztok.
Keresek '97-es rs-hez 5-ös váltót, vagy 6-os váltót blokkfelekkel.
Akinek van írjon vissza pls.
Mindjárt kezdősik a szezon és meghlat a váltóm
Gondoltam inkább most válaszolok mert ahogy pörög a fórum, újra tél lezs mire felhomályosít valaki:)
1. biztos szétmerült az akksid. tessék feltölteni , és nem lesz baj.
a gyári köny is úgy írja hogy ha 15 napnál tovább nem használod akkor minimum a főbiztit ki kell szedni vagy az aksit lekötni.
2 korai volt szétszedni a karbit ! Állás után illene úgy indítani hogy : gyertya ki "PICI" ollaoj a hengerbe majd indítózás gyújtás nélkül .
Ezidő alatt feljön a benzin a helyére + felébred az olajzó.
Majd a gyertya vissza ,gyujtás nélkül kicsit inditgatni majd gyujtás és RÖFF.
Ha jól értelmeztem a tűszelep csak 3/4 ig megy vissza ? S ott záz is ? mert az a jó állás.
vigyázz a benzinszintet el ne lődd mert azt nem szeretik.
A bovden meg hálás ha kiszeded elpucolod és valami olajjal összecsúsztatod, jót tesz.
Rövidben ennyi.
De ha adsz egy e-mailt átküldöm a 25-ös leírását abban találsz magadnak valót
Üdv Sporik!
Ma megpróbáltam beindítani a vasat.
Hááát nem sok sikerrel
1. Az önindító nem teker csak a relé kattan meg és semmi...
tuti jó az önindító mert úgy tettem le esetleg az akksi?
(Most vittem ki a fűtött lakásból az akksit)
2. Amikor beindult tolásra kis idő után a fordulat elkezdett ingadozni,majd a gázt megmozgatva mint ha kiakadt volna benne valami és megindul a fordulat a csillagos égig...
Két dologra gyanakszom a gázbowdenre ami tuti cserés lesz...
A másik pedig hogy szétszedtem a karbit mert láttam hogy benzin került a légszűrő felőli oldalra is.
Az úszó alatti tűszelep amire még gondolok,mert mikor benyomom nem megy vissza csak kb 3/4 részig ez a normális?
Sziasztok!
Most, hogy alakul az időjárás, picit motoroztam bejáratás gyanánt. Alig bírtam elindítani, de amikor beröffent, szabályosan locsogott a benzin a kipufogóból . Eléggé érdekesnek találtam, de szépen kipöfögte magából, és aztán kisímult a járása. Arra gyanakodtam, hogy a hűtővízet kajálja és hánnya ki a kipun, de abból nem hiányzik egy korty sem. Vagy esetleg a sok helyben,alapjáraton járatás miatt felgyülemlett a kipuba egy kis benya és kondenzvíz?
Szerintetek?
Üdv! DonPedro
Nekem olyan gondom van a motorommal hogy kb fél gázig jól pörög aztán bedadog,húzom neki tovább és 5-6 másodperc után pörög tovább rendesen.Mi lehet a baja? minarelli am 6 blokk van benne.
Előre is köszönöm válaszotokat!
sziasztok !
eladtam a motorom és maradt sok alkatrészem ami csak a helyet foglalja.. :/ ha érdekel ezek közül valami vagy ha kell valami írj, kérdezz és válaszolok kérdésedre! :) http://racing-bazar.hu/alkatre...
hali, sracok, vki meg tudná nekem mondani, h mennyibe kerülne a teljes motort egyedire festetni? esetleg tud erre vki embert? masik kérdésem, h az alap első lámpa foglalatba, melyik izzó a legjobb, mi adja le a legnagyobb fényerőt, ami még nem szar a szembejövőnek. köszi. És bizzunk benne, hogy jövőhéttől motoros idő lesz, végre nem fagynék el minden hetvégén :D
Van valaki valami ötlete, hogy ezt hogyan tudnám kijavítani legegyszerűbben? Jelenthet ez valami problémát? Ez kapcsolja az üres visszajelző kapcsolót, amire szükségem lenne a fokozatkijelzőhöz. Ha szétszedem a kukactengelyt, akkor belülről kitudom ezt valahogy javítani?
hali, azt szeretném kérdezni h a gyári érdemes-e egy másik kipuffot dobni, sokkal jobb lesz a motor mint a gyári kipuffal? jah és ha igen akkor milyen tipusut ajánlotok gyári motorra? valaki aki vágja a témát válaszoljon pls, köszi
Énis olyant vennék bele amit ír a gyár csak engem itt lévők basztak le érte.
nem téged akartalak ezzel bántani, sőt senkit.
S milyen típusú olajat vettél mennyiért.
Kuplungcsúszásgátló an benne.
Nehogy fardítva süljön el a dolog.
Arra figyelj hogy hidegen amikor sebességben teszed kicsit ugrani fog a moci de ezt kb 3 percig sem csinálja.
Pláne ha jó az olaj .
Talán ezért óckodnak tőle mások.
mert a 10w40 nem csinálja ezt viszont nem is olyan csendes vele a moci mint azzal az olajjal amit a gyár ír.
Csak háttérinfóként gondoltam leírom.
Bementem egy Motorkerékpár üzletbe és ott segítettek a problémában.!
80W90 olajat vettem bele.!;)
Keresek '97-es rs-hez 5-ös váltót, vagy 6-os váltót blokkfelekkel.
Akinek van írjon vissza pls.
Mindjárt kezdősik a szezon és meghlat a váltóm
1. biztos szétmerült az akksid. tessék feltölteni , és nem lesz baj.
a gyári köny is úgy írja hogy ha 15 napnál tovább nem használod akkor minimum a főbiztit ki kell szedni vagy az aksit lekötni.
2 korai volt szétszedni a karbit ! Állás után illene úgy indítani hogy : gyertya ki "PICI" ollaoj a hengerbe majd indítózás gyújtás nélkül .
Ezidő alatt feljön a benzin a helyére + felébred az olajzó.
Majd a gyertya vissza ,gyujtás nélkül kicsit inditgatni majd gyujtás és RÖFF.
Ha jól értelmeztem a tűszelep csak 3/4 ig megy vissza ? S ott záz is ? mert az a jó állás.
vigyázz a benzinszintet el ne lődd mert azt nem szeretik.
A bovden meg hálás ha kiszeded elpucolod és valami olajjal összecsúsztatod, jót tesz.
Rövidben ennyi.
De ha adsz egy e-mailt átküldöm a 25-ös leírását abban találsz magadnak valót
Ma megpróbáltam beindítani a vasat.
Hááát nem sok sikerrel
1. Az önindító nem teker csak a relé kattan meg és semmi...
tuti jó az önindító mert úgy tettem le esetleg az akksi?
(Most vittem ki a fűtött lakásból az akksit)
2. Amikor beindult tolásra kis idő után a fordulat elkezdett ingadozni,majd a gázt megmozgatva mint ha kiakadt volna benne valami és megindul a fordulat a csillagos égig...
Két dologra gyanakszom a gázbowdenre ami tuti cserés lesz...
A másik pedig hogy szétszedtem a karbit mert láttam hogy benzin került a légszűrő felőli oldalra is.
Az úszó alatti tűszelep amire még gondolok,mert mikor benyomom nem megy vissza csak kb 3/4 részig ez a normális?
Rakjál bele nyugodtan 10W40 et
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
Azt szeretném megkérdezni hogy Rs 50-es 2002-es évjáratú motorba mien olaj kell a blokkba?
Most, hogy alakul az időjárás, picit motoroztam bejáratás gyanánt. Alig bírtam elindítani, de amikor beröffent, szabályosan locsogott a benzin a kipufogóból . Eléggé érdekesnek találtam, de szépen kipöfögte magából, és aztán kisímult a járása. Arra gyanakodtam, hogy a hűtővízet kajálja és hánnya ki a kipun, de abból nem hiányzik egy korty sem. Vagy esetleg a sok helyben,alapjáraton járatás miatt felgyülemlett a kipuba egy kis benya és kondenzvíz?
Szerintetek?
Üdv! DonPedro
Nekem olyan gondom van a motorommal hogy kb fél gázig jól pörög aztán bedadog,húzom neki tovább és 5-6 másodperc után pörög tovább rendesen.Mi lehet a baja? minarelli am 6 blokk van benne.
Előre is köszönöm válaszotokat!
eladtam a motorom és maradt sok alkatrészem ami csak a helyet foglalja.. :/ ha érdekel ezek közül valami vagy ha kell valami írj, kérdezz és válaszolok kérdésedre! :)
http://racing-bazar.hu/alkatre...