Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello:
Érdekes, amit írsz és tanulságos. Azért az egy kg az nagyon sok ám! A Sava-t felvásárolta a Good Year és elméletileg az ő felügyeletük mellett történik a fejlesztés és a gyártás is, én nem mondtam, hogy rossz gumik, de sajnos autónál nagyon nem éri meg, mert szinte minden esetben van jobb alternatíva, szinte azonos árban. Volt Sava gumim, téli és nyári is.
Motornál sajnos nem vagyok jártas, de úgy látom, hogy kb ezek közül választhatok: Sava, Continental, Pirelli, Michelin. A Pirelli és a Michelin már nagyon drága, a Sava-tól tartok, de ha tapasztalatból mondjátok, hogy jó, én hallgatok rátok. A ContiGo! még beleférne, de erről kinek van véleménye?
Köszönet!
A legtöbb gumimárkáról elmondható,hogy vannak úgymond belépőszintű modelljei ,"Gazdaságos"változatok,sőt kimondottan szar, amitől nem is várható el,még közepes teljesítmény sem ,kivétel esetleg kopásálóságban,természetesen a tapadás kárára.Saját példa,zsír új opelről 300km után eladtam a gyári szerelésű,nagy német márka (belépőszintű),CONTI ECO! Contact-okat a fos tapadása miatt,és kapott az élmezőnyből ua.a195 méretben 4újat,és-ég és föld a különbség!De tudnék a 4-5 többi csúcsmárkából is min 1modellt amit max utánfutóra tennék csak fel!Motorgumiknál dettó ue.a helyzet,csa itt inkább érezzük a bőrünkön ha elhasalunk vele.
Csak kíváncsiságból megmértem digitális mérleggel egy 110/80 17-es SAVA MC4 RACING-et, meg egy CONTI GO-t ,mert kézben tartva különbséget érztem- nem hittem a szememnek ,kerek 1kg -al volt könnyebb a SAVA ! Minél kisebb tehetetlen tömeg a futóművön annál jobb útfogás,lásd:pl ALFA ROMEO-sportosabb modelljeinél az elsőfékrendszer kompletten a váltó két oldalán van, kinn a keréknél csak 1 csapágyház = messze átlagon felüli útfogás és kanyarsebesség.
Nekem is szívlámpás, de nem gömbölyü van. Arra más kell, de szerintem hívd fel őket, az a tuti, nagyon segítőkészek.
Abroncsot illetően esetleg tapasztalatok? Egy külföldi fórumon (Aprilia) elég sok rosszat mondtak a ContiGo! gumikról (de csak általánosságban, semmi konkrétat), a Sava nekem nem jött be (legalább is autón nem, mert kevéssel többé már sokkal jobb gumi kapható). A Pirelli és a Michelin Sporty igen csak drága.
Tudtok olyan üzletet, ahol jó áron kínálnak ilyen gumikat?
Néztem a linket. Így "látatlanba" nem tudom ez kell-e nekem. Szívlámpás de nem gömbölyű Rs-em van. Azt sem tudom,hogy egyforma kell-e évjárattól függetlenül.
Lehet,hogy megrendelem, aztán lesz-ami-lesz.
Linket nézted, vagy neked másfajta kell?
Mennyi az ára a spirálnak? Új?
Nekem van eladó km/h spirál!
Remélem lesz, ha nem akkor műanyagossal rendbe rakatom a mostaniakat (a kutya megtalálta őket )
Ti milyen gumikat használtok az RS-hez? Tud valaki ajánlani egy üzletet, ahol jó áron lehet Continental, Pirelli vagy Michelin abroncsokat venni?
Én emígy erre gondoltam: ContiGO! 110/80 17 57S és ugyanez 90/80 17. Ezek jó abroncsok?
Emígy kb hány km megy bele ezekbe, ha nem fékezem szét, normál használat mellett?
És még szerintem fogsz is egy jó darabig!
Nekem is hiányzik és én is baromi sokat keresgéltem!
Sziasztok. Még mindíg keresek légbeömlőt az RS-hez. Akinek van, kérem jelezze. Köszi.
HA az alaplapon nem találsz a többitől kirívóan elütő egy vagy két darab(asszem egy, de van másban kettes is) tekercset, ami rendszernt be van tekerve valami védő szalaggal, vagy látványosan az az egy (kettő) kurva vékony huzalból van, akkor az akkus gyújtás.
Jön még ki gyárból ÚJ APRILIA RS50 ,MINARELLI blokkal v.akár olasz APRILIA blokkal ?
Ez kinai generic blokk alaplap.Köze nincs az apriliához
Roli 95 3500 postával,ha megfelel,a 4db.
Ja és kell ugye egy külső trafó is még, amiből nem árt egy vaskosabb,külsővasmagost választani ,(a jó dióméretű,kis gagyik kerülendők,silány a teljesítménye)
RMS -be már 3-4e körül vannak jók,italmondón pl.
Köszönöm a segítségeteket ,holnap átkötöm az akkuhoz. üdv mindenkinek és köszi.
Új blokkosnál ,főleg hogy ilyen kevés vezeték jön a blokkból,akkor szinte biztos,hogy inverteres ,és gyújtás(akkuról) kapja a tápot,nem a blokkból,ahol a fehér szokott lenni a fő váltó kimenet(világításokat ellátó stb) ami a feszszabba megy, a fekete a test,és talánfehér/zöld lesz a jeladó ,ami az inverteres cdi-be megy(a régi nem ok). Az a kinézete amit kollégánk segítségül betett ,a száma pedig 1E40MB-2(B)-2235 ezt tudom biztosan ilyennel megy.
Bocsi lemaradt a vége az előbb. Szóval légyszi a kábelt a CDI be a fesszabályzótól viszem?
Húú. Ez most nekem magas volt .akkor most ezen mégis fesszabályzótól kell vinni a kábel ?
Ez ekkus (inverteres) gyújtáshozlaplap,ezen nincs gyújtótekercs ami töltögetné a kondit.