Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. 3*16.
Mi a kiváltó méret a 90/90R16-os gumira?
1996-os Rs-re kellene...

Köszi.
Ugye, egy használt motornál azt kell számolni, hogy sokkal több a kopó alkatrész mint az újaknál! ennyit akartam
Viszont akkor egy kérdés. Mitől lehet az, hogy a fordulatszám mérőm ugrál alapjáraton, meg fordulaton is, kopott lehet a hajtása?
Gyárilag nagyon le vannak fojtva. Légszűrőnél is van fojtás, azt ki lehet szedni + karbiban 68 -as főfúvóka van. Egy 85-90 -est elbír. És megy úgy mint egy gyári régebbi. Nagyjából ennyi
Szerintem a posta sem vészes, 30ezer felett meg azt is elengedik, de ha nem akkor is csak 1500-2000 forint utánvéttel.
Csak ne lenne sok a posta mindent apránként meg lehetne rendelni...
Irigyelem aki olyan városban él ahol van ilyen bolt ahol mindent be lehet szerezni...
És persze garázsuk is van otthon nah az a NO1
A fiatal RS-ben viszont derbi blokk van, és úgy tudom, az nem megy olyan jól, de lehet tévedek. Viszont abban igazad van, hogy amit te teszel bele, azt legalább tudod, hogy milyen. http://italmondo.hu/ http://motoroswebaruhaz.hu/ Én innen szoktam rendeln.
Van fent fiatal RS 300e -ért is ami tuti nem fog "szétesni alattad"
Valami valamiért....
(Én úgy vagyok vele ha már olcsóbban is veszed meg,de amit
kicserélsz azt te tudod hogy milyen és hogyan lett benne kicserélve! )
Értem. Csak attól tartok, hogy ilyen idősen már kezd szétkopni, szétesni a váz, futómű, stb. De ezek szerint ez nem gond...
Emígy hol szoktál alkatrészeket vásárolni? Van olyan üzlet, aminek jó kínálata van a neten, árakkal, stb?
Nem para megvenni, az enyém 96os. Jó kis gépek ezek, oda kell rájuk figyelni, törődni kell velük, és akkor nincs gond, elvisznek bárhová. Javasolnám viszont, ha tudsz, gyárit vegyél, mert a tuningolt motor alkatrészei gyorsabban fogynak (persze jobban is megy).
OK, köszönöm!

Emígy mennyire érdemes szerintetek egy 98-as RS-t megvenni? Nem mai gyerek, az biztos, de ha meg van vigyázva, akkor mire számíthatok? Hülye kérdés, tudom, de nem szeretném, hogy két éve alatt szétessen alattam.
Az alkatrészek ugyanazok, kivéve a váltót. Mást mindent be lehet szerezni újan, meg bontva is, szóval az alkatrész ellátással nem lesz gondod, bármelyiket is veszed, legalábbis én még nem tudtam olyat mondani a boltban, amit ne tudtak volna adni. Nagyjából ennyi.
Vagyis ezek szerint egy 98-as RS, ami AM5-ös blokkal van, gyakorlatilag nem hátrány egy újabbhoz képest (persze ha jó állapotban van). Miért kell kevesebbet váltani, azért mert 5 sebességes?
Alkatrész, teljesítmény, kopás szempontjából is jó az AM5-ös?
Fényezéssel kapcsolatba, támpontnak mondanám. Autó fényezése, elemenként 6000Ft, géptető és a tető dupla elemnek számít.
Talán ez hozzávetőleg segít. Ez nem ilyen nagy,profi festő ára. Nekem az autómat ennyiért csinálta, és eléggé szépen dolgozik, és tényleg nem csiliárdokért. Szegeden.
Üdv! DonPedro
Szerintem kb mindegy, az ötösön kevesebbet kell gangolnod. Ki amit szeret.
ha tudsz küldj egy képet a tankboritóról felül nézetből légyszives a kormány felöli részére lennék kiváncsi!üdv
És még egy kérdés: melyik a jobb és miért, az AM5-ös blokk vagy az AM6-os? Azt tudom, hogy az 6-os újabb, de megéri megvenni a 98-as RS-t AM5-ös blokkal?
Thankx!
Sziasztok!
Egy normális szakemberrel (aki ért is hozzá és szépen meg tudja csinálni) mennyibe kerül kb egy RS50-est átfesteni? Metál fényezés.
Így reggel vissza olvasva, az első két mondat a váltóra vonatkozik, a többi pedig a blokkra.
AM3 -ba bele lehet tenni az AM5 -öt, meg fordítva is. De az AM3 vagy AM5 -be nem megy bele az AM6.
Az AM5 blokk keskenyebb, mint az AM6, ezért egy kis lakatos munkával lehet csak AM5 blokk helyére AM6 blokkot tenni. Ugye, hogy a lánc egyenesen fusson ahogy én néztem kb. 2-2,5cm eltérés van.
am5 blokkal nem volt dolgom még szal nemtudom.
de lehet az előttem szólóknak igaza van.
nemsűrűn
Nem valószínű, ha csak nem vagy varázsló.