Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nekem nagyon halvány a lámpám az Rs-en (2003) BA20D-s foglalatú 35/35w-os izzó van benne és halvány.. Szerintetek milyen izzót rakjak bele hogy jó legyen a lámpája?
mi lenne az ára a lámpának?
Nekem van jó állapotú trapézlámpám eladó ,RS-re .
Nagyon koszonom a tanacsot!13000nel nem kene szervizelnem?uj lanc,fekpofak stb,
elmondom én mit tennék ha te helyedben lennék ekkora út előtt és gondolom ezt egyhuzamba kissebb megszakításokkal tervezed.

ellenőrizd le a hajtómű olaj szintet a blokkban, hűtővízszintet se árt.
keverő olaj tartályt öntsd tele, fékbetéteket is nézd meg milyenek.
láncot vedd le mosd ki és kend meg friss lánckenő sprével.

esetleg pár szerszámot vigyél magaddal akármi oylan baj ér tudd javítani esetleg egy pótgyertya.

a tankba is öntenék kis keverő olajat pluszba dúsabb legyen neki az olaj hosszú monoton üzemre.

más most nem jut eszembe.
Sziasztok hozzaerto mesterek!Lenne egy kerdesem.Orulnek ha tudnatok segiteni!Van egy 3eves 125-os (FULL POWER) RS-em amivel megtettem 13000KM-ert kb.6-7honap alatt a tobbi idot egy futott garazsban allt!Normal az eloirt utasitasoknak megfeleloen hasznalva ill.szervizelve!KERDESEM A KOVETKEZO!Szeretnem a gepet kivinni kulfoldre ami 2600KM!Mi a teendom hogy epsegben eljusson a celba?Ertem itt a szerviz dolgokat stb.Segitsegeteket elore is koszonom!SZELES UTAT!
Hali valakinek nincs esetleg egy elsőlámpálya a szögletes régebbi fajta nem az ujj "macska" lámpa? valaki segitsen!
Izzó csere erősebbre. Volt már téma a fórumon,arra jutottak a hozzáértők, hogy bírja a generátor vagy mégse?! Mert vélemények voltak! Aki kipróbálta probléma mentesnek ítélte. De a foncsorra ügyelni kell mert megolvadhat.
az az igazság, h valószínűleg függő vagyok :D Nem vagyok képes letenni a vasat. Téli ruha fel, és mehet a menet, persze csak kicsit megjáratom, max fél órát. csak az a szar, h melegiteni kell kicsit, nem akarom hidegen széttépni :D nah, de tényleg, a lámpával vmit kezdeni kell, mert marhara idegesit. Ötlet vki?
Te ilyen időbe motorozol?
hello, tudna vki segiteni, hogy hogyan lehet beallitani az első lámpát, hogy latni is lehessen vele? mert sötétben borzalmas vezetni, mert nem latok semmit. koszonom
Hello.
Már nincs!
hello! első lámpád nincs véletlen rs-hez? trapéz!
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...

hátha valakit érdekel..
Azért azt hozzátenném, hogy a világban végig csinálják a hőkezelést nem csak félig, hogy olcsóbb legyen.
Köszi a konkrét hozzászólást! Nekem nincs még vele tapasztalatom, de az látszik, hogy egy iszonyatos lelkiismeretes koma. Az is tuti, hogy eléggé érthet hozzá, mer a faterja is forgácsoló volt. Az ilyen "régi" vágású szakik még tudnak is. nem csak odaállnak a gép mellé, és az majd tudja mit kell csinálni. Én maximálisan bízom benne.
Sajtos-szűcs dugójának az anyaga abszolut világszinvonalú.
Kemény, kifejezetten nehéz forgácsolni, nem kenődik eléggé kopásálló.
Valszeg, valami egészen máshozvaló dugó ami a tiedre hasonlít, csak hosszabb, ezért kellett leszedni belőle.

A geomatreia az már más kérdés.
Janbá gyárt nekünk levegősbe erősen kúpos (6-9)század és hasonlóüan ovális dugót, neked a vizesbe nem kell ennyire kúpos, a normál 3 század környékével szerintem már elmegy.

A márkás dugók legendáriumáról annyit, hogy a sajtosénál többször többe kerülő Asson is mértünk már komoylabb ütlegelés után 5 századnyi zsugorodást:)
Véleményem szerint ha a dugó szoknyáját rövidíted, nem gyengíti jelentősen a dugót. A dugattyú magassága így lett a gyárival egyező. Ha a gyári jó akkor ennek is jónak kell lenni. Az anyagminőséghez nem tudok hozzászólni. Mennyire kemény, milyen a hőtágulása, mennyire homogén az anyaga... Szóval majd elválik. Nem vagyok egy félős típus, ha megragad hát megragad. Ezek azért nem úgy állnak meg, mint egy ABS-es nagypapucsos autó. Tény, hogy piszok jó a fékük, de ha már valaki próbált csak hátsó fékkel megállni, akár satuzta akár nem, nem okoz valami nagy lassulást. Majd látjuk. A hangja szép lett, csöndes, és nincsen -nek egyéb zörejek. Beszámolok a fejleményekről, majd ha már lesznek. Üdv!
Gondolom 2. -ból dobál ki üresbe.

Megpróbálhatsz cserélni olajat a váltóban, de nem fog érni semmit valószínű.. akkor szokott általában kidobálni sebességből, ha le van gömbölyödve a kapcsolóköröm egy fogason. Ne sokáig legyen így használva, mert előbb utóbb léptetővillán is megjelennek majd berágódások, és akkor már azt is cserélni kell. De komplett AM6 váltókat (2 tengely + léptetővillák) viszonylag nem sok pénzért dobálják. Szét kell húzni a blokkot és meg kell nézni.
Be is lehet köszörülgetni a kapcsolókörmöket, de nem ajánlatos. Egyrészt ha nem hozzáértő és nem elég "precíz" ember csinálja, akkor el lehet baszni elég könnyen és nem fog az összes kapcsolóköröm (általában 3 vagy 4) belekapaszkodni a másik fogaskerékbe rendesen. Másrészt szétbaszhatja azt a fogast is amibe belekapaszkodik a kapcsolóköröm. Harmadrészt pedig gyengítéssel jár a köszörülés. Ennek az eredménye lehet, hogy letörik egy kapcsolóköröm, ami nem szerencsés dolog, mert ha valami elszabadul a váltóban és megszorul akkor hiába húzod a kuplungot a hátsókerék ugyan úgy blokkolni fog. Szóval ÉN inkább cserélném azt az egy fogast és ha szükséges akkor a léptetővillát is, utána gond nélkül elszaladgál több 10ezer kilométert.
akkor csak itt tart a magyar kisipari dugóöntögetés jól gondoltam már amikor a képeidhez irtam a múltkor hát ha már igy leszedettél a dugóból biztos jó lesz?

én a helyedbe vennék bele egy rendes gyári olasz dugót (asso werke) ezt pedig a motor közelébe nem vinném.
ezzel elindulsz valahova az is tuti ott megy szét valahol az úton jó esetben ha nem csinál balesetet sztem te se szerentéd egy kamion előtt mész és akkor satuzik.

csak jótanács.
Meg van kopva a váltód 1 kicsit
Majd a szakik megmondják mi is lesz cserés!
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy megyek vele és egyszer csak kilöki magát üresbe? ritkán fordult elő ilyen, de kicsit engem aggaszt :S
Nekiálltam összeszerelni a fúrt hengert és a dugattyút. Először elmostam benzinnel, aztán levegővel lefújkáltam. Utánna mindent bekentem olajjal, és úgy raktam össze. Amikor minden összeállt, akkor kiderült, hogy a dugó szoknyája hosszú. Kb. 2 mm-el. Visszavittem Sajtos úrhoz, és DÍJMENTESEN esztergál le 3mm-t , biztos ami biztos. Hazamentem, és akkor már minden passzolt. El is kezdtem a bejáratást 1:33-as keverékkel. Most jó hideg van, nem melegszik hirtelen túl a helyben járatáskor. És amikorra felszáradnak az utak, és elmúlnak a mínuszok, lehet suhanni. Úgy tervezem, egyenlőre marad a 13-as lánckerék elöl, majd 500km után felrakom a 14 eset.
Üdv! DonPedro
Eladó egy Aprilia Rs 50!
2004-es évjárat. Új Gilardoni 2-s hengerrel, Új dugattyú, Új gyűrű.
Apróbb karcok, minden most lett felújítva.
Érdeklődni nálam