Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tommy rendben, amint megérkezik, megy postára.
Kis Off...

Ma volt szerencsém mindenhol megtapogatni egy ilyet!
Mondhatom egy élmény volt!
Látod...
"ezért az árért"
Néztem, biztos, hogy jó gumik, de kb ezért az árért megkapom a Michelin Sportyt is és majdnem a Pirelli MT75-öt is. Az előbbi kettő egyedüli alternatívája ár szempontjából a Sava vagy a ContiGO! lehet.
Próbálj meg esetleg K63-at nézni.
Egyáltalán nem zárkózom el a Sava gumiktól, kizárólag a véleményetek érdekel, lehetőleg olyantól, akinek volt/van tapasztalata is.
Fogalmam sincs, hogy mi lenne az ideális gumi városi használatra az RS50-re, aminél megvan a kellő tapadás is, de nem kopik el 2000km után. Em0gy nem sokan kínálnak a gyári méretben ilyen gumikat.
A Pirelli MT75 tűnik továbbra is a legjobb választásnak, ha jól tudom, ez van rajta gyárilag is. A Sava lehet, hogy megér egy próbát, mert a Pirelli nagyon drága, a ContiGO!-rol pedig szinte mindenhol rosszat hallok/olvasok.
Azt még nem tudom, hogy hol kapok gyári méretben nálunk Savát...
Üdv Villszer anyámék holnap intézik az 5 ezret!
Hátsó lánckereket meg csak az italmondo.hu-n találtam fél lengőkaroshoz. Nagyvason nem láttam, de lehet én vagyok vak.
Vagy motoroswebáruház.hu-ról. Jó áraik vannak.
Köszi!
nagyvas.hu
Sziasztok! Nem tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudnék venni a '93-as évjáratú RS 50 Extremámhoz első, hátsó lánckereket és láncot? (Most ami fenn van az; első: 11 fogas, hátsó: 43, és a lánc 122 szemes 415S-es.)

Köszi a választ előre is.
Üdv; Márk
A béna szerelők azt szokták mondani, hogy azért mert megmaradt egy marék csavar attól még remekül fog működni a motor.
Szerintem azért értetted...
Sok ember, előbb vesz "nyugati" terméket, akkor is, ha az drágább és rosszabb, mint keleteurópait.
En nem hinnem, hogy a sznobsagom miatt csokkent jelentosen a motorom tapadasa... legalabb is nem vettem eszre, hogy hirtelen nagyobb sznob lettem volna, amikor feltettem
Őő igen.
eléggé biztos vagyok benne, hogy a nagy nyugatimárkák mindegyikének a belépő szintű gumija rosszabb mint az ex szocialista országok gumigyártóinak termékei.
Ilyenek a Sawa a Mitas vagy a heidenau.

A heudenau k63 például biztosan sokkal jobb mint a cintigo
A gumi téma kb oylan mit az akkumulátor: nagyrészt a felhazsnálókat a sznobária mozgatja.
Nekem se vált be a Conti, igaz robogón.
Nekem hátul új Mt van elő pedig vágott slic
Most lesz az első nyaram vele.
De hideg a gumi és a kavicsot ki kell kaparni az első slick-ből :)
Szerintem nem lehet majd lelökni az útról.
A Pirelli MT75 helyett vettem hatra egy ContiGo-t, es a tapadasaval nem vagyok megelegedve... Nem tudom hany Km kell, hogy bekopjon, de a teljesen leharcolt MT75 fenyevekkel jobban tapadt. (~1000-1500km-t mentem mar az ujjal)
Ha legkozelebb veszek, conti-t biztosan nem teszek fel ujra. A Saga-rol nem hallottam, de ha szerintetek jo, lehet adok neki egy probat.
Pontosan hol?
És mennyire fontos?
Kipufogónál van ilyen.
Érdeklődnék hogy ez a gumi ütköző féleség hol volt és mennyire fontos?
Nem tudom mennyire látszik a képeken.
Nekem úgy rémlik mint ha a lengő villa környékén lenne :)
Tavaly nyárvégén tettem fel hátra a Conti Go-t,kicsit nehéz,közepesen kemény,nem vártam túl sokat tőle,bevállalható kompromisszum arra amire nekem kell, főleg melóba járni ,extrém terhelést ritkán kap,talán megközelíti tapadásban az elöl lévő kiöregedett, lassan cserés Pirelli MT75-öt.Egyébként majdnem Heidenau-t vettem,(deltoid mintás ,talán K64 volt ?-nem biztos)állítólag tapadásban az egyik legjobb,ennek megfelelően kissé hamarabb kopik. Autóknál az első Sava-modellekről én is jórészt negatívumokat hallottam.Talán a tőke azóta javított rajtuk valamit.
Szerintetek milyenre cseréljem le az égőmet, hogy lássak is valamit az éjszakába, ha motorral megyek :D mert a gyári...hát az 0 :D