emzoli22357. Igazad van félreérthetően írtam. Ami nekem hiányzik az a világítás szál ami sárga szokott lenni az RV alaplapokon és azon kívül jön a jeladó és a gyujtás . Itt viszont nincs csak egy feszkós szál és kész.
Üdv. Villszer. köszönöm a segítséget, a blokk tavaji gyári dobozból zsír új . Az álló részből három vezeték jön ki .Egy test egy jeladó és egy váltóáram . A fesszabályzóba be kell mind vinni a rajza szerint csak nem írta ,hogy AC -e.vagy melyik. A válaszod alapján ugylátszik ezekszerint a váltó áram megy bele. Mégegyszer köszi.
Szerintem a 80as henger sokkal több hőt termel mint az 50es. Lehet kicsi hozzá a hűtő teljesítménye, de vannak itt nálam nagyobb szakik is, majd ők megmondják a tutit
Én pedig km óra spirált.
Attól melegedhet a moci, hogy vattincs új 80-as henger került rá? Melegszik az alatt azt értem, hogy amikor már majdnem karcolta a mutató a piros alját , akkor leállítottam. Termosztát már nincsen benne, vízpumpa ránézésre ép, fagyállóval feltöltve. Szerintetek?
És ez lenne a gyári áttétel? Mert ezzel még 5.-ben is ki tudja pörögni a 12000-t. Egy 14-es fogaskerék előre az nem gyengítené meg szerintem annyira,mert most télleg nagyon húz.
Sziasztok. Keresek ilyen légbeömlő idomokat, párban, persze ésszerű áron. Akinek van ne tartsa magában. A színe mindegy, csak ne legyen megcsavarodva, és a kis fülek legyenek meg rajta. 96-os RS-re kellenek. Képpel légyszi.
Hali!
Az 50 ccm-nek véges az ereje. Lehet vele trükközni, kisebb lánckerék előre és jobban húz (kisebb végsebesség) , vagy nagyobb lánkerék előre csak akkor gyengébb a paripa viszont nő a végsebesség. Ha el tudja eggyáltalán érni. Utóbbinál komoly probléma az erősebb szembeszél is. Kinlódni, visszaváltani, mert nem hogy nem gyorsul, hanem lassul. Nehéz az ideálisat megtalálni. Szerintem egyébként a gyári áttétel az ideális. Nem véletlen találták ki.
Üdv!
Hali!
Szerintetek nem kevés egy AM5-ös RS-nek a 80-as végsebesség?
12/44-es áttétel van rajta,ezzel nagyon húz,van ereje rendesen. Milyen áttételt ajánlanátok hogy menjen mondjuk egy ilyen 70-80-at utazóba?
Köszi!
Tommy15 -ha nem gond, inkább az előreutalás vagy postai csekkes fizetés lenne jobb ,a személyes átvétel főleg , mivel nincs mit titkolnom róla, viszont én már jártam pórul egy itteni "eladóval" (misoc-nicknevű) ezért az óvatosság, gondolom érthető. A postaköltséget állom, ahogy korábban írtam, (a többi eladó cuccoknál szintén) A részleteket majd telón egyeztessük,ha lehet ! 06 20 3850131 ,ha megadod a számod ,felhívlak !
pirelli diablo corsa III. 120/70-17-es 6eft
Attól melegedhet a moci, hogy vattincs új 80-as henger került rá? Melegszik az alatt azt értem, hogy amikor már majdnem karcolta a mutató a piros alját , akkor leállítottam. Termosztát már nincsen benne, vízpumpa ránézésre ép, fagyállóval feltöltve. Szerintetek?
A klasszikus sportdobokon kívűl létezik még más is? tehát itt nem a gianellire és a arrowra gondolok, hanem valami teljesen másra...
Mennyiért adod?
Az 50 ccm-nek véges az ereje. Lehet vele trükközni, kisebb lánckerék előre és jobban húz (kisebb végsebesség) , vagy nagyobb lánkerék előre csak akkor gyengébb a paripa viszont nő a végsebesség. Ha el tudja eggyáltalán érni. Utóbbinál komoly probléma az erősebb szembeszél is. Kinlódni, visszaváltani, mert nem hogy nem gyorsul, hanem lassul. Nehéz az ideálisat megtalálni. Szerintem egyébként a gyári áttétel az ideális. Nem véletlen találták ki.
Üdv!
Szerintetek nem kevés egy AM5-ös RS-nek a 80-as végsebesség?
12/44-es áttétel van rajta,ezzel nagyon húz,van ereje rendesen. Milyen áttételt ajánlanátok hogy menjen mondjuk egy ilyen 70-80-at utazóba?
Köszi!