Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 122 szemes kell
(12/43 áttételhez)
Szevasztok Skacok Esetleg valaki megtudná mondani mijen és hány szemes lánc kellene egy 98as Rs hez?
Ezt ne hasonlisd ehez a tipushoz.Ezeken gyárilag 14.-es karbi van!A 19.-es karbi 70-80 köbcentis mocikra ajánlatos.De még ezek a hengerek is elmennek a gyári 14.-es karbival a 19.-es karbi 1.0 fúvókával csak arra jó hogy megtuningold vele a fogyasztást amúgy ha nincs jól beállitva szart sem ér.A beállitást meg bizd szerelöre.
valoszinüleg igazatok van és énis gondoltam rá hogy kisseb dellortot veszek rá csak gondoltam hol van még tavasz igy felraktam a kérdést hátha valaki már járt igy motorral és hasznos tanácsal szolgálhat. ugyhogy marad a karbi csere és köszi a válaszokad
A beállítást szerintem meg nem árt az adott PHBG 19 típusváltozatának azonosításával kezdeni,(tanácsokat sem igazán lehet ismeretlenről adni sz.v.sz !)mert ha kifogtál pl. egy 4 ütemüre készültet,akkor elég nagy szívás lesz abból egy mindenhol jól teljesítőt 2T-re összehozni. Keverőcső száma pl.? biztos,hogy belevaló ? Súber típusa ? ezeket sem tudjuk -ha bármelyik nem belevaló az RS-hez,akkor szaki legyen a talpán aki abból tökéleteset hoz ki !
A gyár által kiadott RS manuáljában,a technikai adatoknál ott szerepel a 3 féle karbi : (ami gyári szerelésű ezek szerint) SHA 14-12M ,SHA 14-9 ,PHBG 19 !--abszolút nem nagy egy ILYEN motoron a 19-es !
Amúgy a teljes PHBG sorozathoz összesen : 25 féle tű létezik !
a segitséget azt természetesen megköszönöm a motor pedig nemfuladozik eggyáltalán.csak nehezen indul és tulnagy fuvokát használ de tökgázon is jol megy a levegöcsavart pedig a karbi tipusa alapján vettem komplett felujito készletet.
Nagy karbi?
Régebbi nagyobb teljesítményű motorokon csak nagyobb volt mint 19-es:)
Zündapp, sachs, Puch 21 körülvel mentek.
Sok a levegő mivel a gyári karbin 14.-es átmérön áramlik be a levegö a tieden pedig 19.-es átmérön.Próbáld teljesen betekerni a levegö csavart be fog állni az alapjárat.De ha meg van a gyári karbid azt javaslom tedd azt vissza.Ezeket a nagy karbikat nagyon nehéz beállitani ehez a mocihoz ez tapasztalat
Kinai mocira nincs alkatrészem
Főfúvóka mérete nem mond semmit: Mégpedig azért mert a tűs fúvóka és tű mérete meghatározza az átengedhető mennyiséget. Hiába raksz bele 240-es fúvókát, ha a max áteresztés 70-es. PHBG 19-hez lehet kapni három féle tölcsért legalább két féle tűt és legalább két féle tűsfúvókát súbert úszót. Ne hidd, hogy egyszerű beállítani! Természetesen a gyári porlasztókat olyan alkatrészekkel szerelik fel amelyek nem jól fogynak, hogy meg kelljen venni hozzá a kurens alkatrészeket is. Ha nem volt benne egy állító csavar akkor honnan tudod, hogy ugyan olyat sikerült találni hozzá mint a gyárija volt? Vaze, ha segítséget kérsz akkor talán ne akard meghatározni mi alapján tudunk segíteni. Szerintem ne túl jó leírása a hibajelenségnek, ha megállapítod, hogy remekül hasít a motor, de egyébként fulladozik?!? Azt meg hogy?
Nekem meg azt mondták, hogy mindig szivatóval indítsak! akkor most hogy is van?
értem majd kisérletezek tovább majdcsak meglessz elöb utobb a hiba azért kössz mindenkinek.
Azt kérdezte Tuji is, hogy csak hidegen, vagy melegen is?

Nyilván, hidegen csak meg kell próbálni életbentartani míg felmelegszik, utána lehet bezsélni valamiféle beállításról.

HA melegen ráhúzod a szivatót, és felemelkedik az apaljárat, akkor keveset kap.
Hogy pontosan miért, ezt ember nem fogja neked megmondani távgyógyítással.
lehet ez beállítatlanságtól kezdve, valamiféle falsoláson át akármi is.
és bár nagyra értékelem hogy segiteni szeretnél de azt eddigis tudtam hogy keveset kap a kérdés továbra is az hogy miért?és nemgyözöm hangsujozni hogy jelenleg 100as fuvoka van benne aki ért valamit a motorhoz az tudja hogy ez indokolatlan.ha kevés az üzemanyag azt fuvokacserével lehet orvosolni de nehogy 120as fuvoka keljen egy 50köbcentis motornak.
csak azt tudom mondani amit a motor csinál ettöl több informáciot nemtudok te mégis mien infora gondolsz?volt már ilyen blokkos motorom ami tökéletes volt de a szivatot ha ráhuztam azsem ált le sött gyárilag ugyvolt kialakitva hogy rajta lehessen hagyni a szivatot hogy járatni lehessen a motort szivatoval.viszont 72es fuvokával tökéletesen müködött.
Nehéz úgy segíteni, ha nem adsz információt, és csak hajtogatsz vélt dolgokat...
Sziasztok köszi a válaszokat és tény hogy keveset kap de 100as fuvokával is!ennek 70essel is mennie kellene oké hogy nehezen indul de ha bemelegszik akkoris kivánja a 100as fuvokát ami szerintem tulzás. lehet nemis a karbi a rossz?vagy talán az uszoszint kicsi,megnéztem majdnem csurrig van.ha befogom a karbi hátulját akkor szivás is van bár nemtudom elég e.másik hengerrel is probáltam és ugyan ez.amikor megvettem a mocit a karbi levegöcsavarja hiányzott.lehet hogy itt dugulás lenne?
Az alapjárati fúvóka is lehet kicsi. Ami diagnosztikai szempontból érdekes lehet az az, hogy az adott hibajelenséget hideg vagy bemelegített állapotában csinálja-e a motor. Félek, hogy amiket felsoroltál azok válogatás nélkül az összes, miután eléggé ellentmondásosak. Hidegen csak beindulnia kell tudni, szívató gáz nélkül. Ezután óvatos melegítés. Amit ilyenkor csinál az nem bír nagy jelentőséggel. A lényeg pedig az mit csinál üzemmeleg állapotban. Ugye erre az állapotra szól a beállítás.
Melegen, ha ráhúzod a szivatót, le kell állnia.
ezzel szemben, ha ettől feljebb megy az alapjárat, akkor igen keveset kap.
Szia
Ha rám hallgatsz a szívató fúvókát kezded bolygatni nagyobbra.
gondolom gáz nélkül indítasz.
hello milyen kipufogóid lennének cpi sxre? most lett kész 80 henger felújított blokk csak a kipufogom már egy "szar" és ez bal oldali ilyen metrakit kipufogod,arrow,gianelli,doppler,doma,leo vince,yasuni ,TT, ilyesmid van-e nemkell h.új legyen cska jó állapotba legyen és olcsón
Hello!
Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy ha valaki tudna nekem küldeni egy linket 1 rs-50 98-as szervízkönyvről vagy hasonlót mert a motorom most került szétszedésre és felújításra elkelne a segítség.

Előre is köszönöm!
ja és az alapjárati csavart ha teljesen kitekerem a motor akkor sem áll le olyan mintha fals levegöt kapna
a szintet ellenöriztem az szinte teljesen tele a karbi alja bendzinnel a szivatot ha menetközbe ráhurom akkor az alapjárat magasab igy gondolom azis jo