Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt annyi van, hogy el is adnak belőle, tudsz válogatni
Kérdezném, hogy milyen fogaskereket vegyek?
12 vagy 13-st? :) Ha tudtok eladót szóljatok, vagy linkeljetek
Attilának igaza van
Hali!
Tudnátok segíteni? Rs50-re keresek idomot, ami a műszerfalnál van.
Válaszokat előre is köszi.
ereszd le a karbiból az üzemanyagot és próbáld újra...jobb ha egyből bikázod, úgy nem szívod le az akksit, esetleg gyertyakivétel, eltakarítás, és egy blokk szellőztetéssel segíthetsz(gyertya nélkül indítasz), ha ígyse akkor légszűrőhöz kis féktisztító és úgy próba!
Elvileg az akksik 20 fokra vannak kitalálva, ebből következik, hohy fokonként kb 1%-ot veszítenek a teljesítményükből, megjegyzem ez egy hibátlan akksira vonatkozik. Most meg mínuszok vannak, szóval valószínű, azzal is lesz baj, mármint az akksival
Köszönöm válaszod! Szerintem is az akku lesz a gond, persze látatlanban nehéz megmondani. Nagy baja nem lehet, hiszen tavaly még pöccre gyújtott és most meg semmi. No, majd megnézzük.
Ezt a hideget nem szeretik az tény. Ettől függetlenül ha minden oké, el kell indulnia! Legtöbbször a benne felejtett akku a hibás. Lemerül, részben vagy teljesen. Ha már veszít a kapacitásából,már akkor sem szeret indulni független attól,hogy még forgatja a motort. Én kis benzint tettem a hengerbe a gyertya nyíláson keresztül, és akkor könnyebben indul, ja és új gyertyát.
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gond, ha egy garázsban tartott RS 50-es most nem indul? Tavaly állítólag még hibátlanul ment, el lett rakva télire, most próbálták begyújtani, de nem sikerült. Mit érdemes ilyenkor megnézni, komoly baja nem hiszem, hogy lehet, elvégre tavaly még gond nélkül ment. Most komoly hideg van kint, szerintem alapból sem szeretik ezt a hideget.
De ha itt kérdezel a fórumon, esetleg más is tanulhat a válaszokból... Elvégre a fórum erre van kitalálva
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nagyobb vasra cserélhető ;) email:eres012345@freemail.hu
XD :D ja télleg. én kérdezek te válaszolsz :D
Kisebbet, vagy hátra nagyobbat
Kérdésre lenne szükséged? Na azt meg, hogyan? Jó csak vicceltem. nemezis59@hotmail.com
megtudnád adni az e-mail címed?. szükségem lenne pár kérdésre .
hogyha elég nehezen megyek fel a dombokon akkor első fogast cseréljek ugye? most van rajt 12-es, mekkorát rakjak rá?
Sajna ide nem enged fotót betenni, ezért töltöttem fel egy új albumot nh- néven, azt nézd meg, sorban vannak a képek
Na ez nekem is jól jött:D most már nem kell hozzányúlnom a lánckerékhez ha állítani akarok a feszességén:D
Félre értettél:D Nem kell szanaszéjjel verni az excentert! A lánckerék felőli oldalán van néhány(aszem 4) lyuk ahoz van elvileg egy kulcs ami belemegy abba a 4 lyukba és lehet forgatni vele. Az egyik lyukhoz odateszed a fát oldalasan(nem beledugod) és megkocogtatod és már fordul is.
Nyilván a te verziód egyszerűbb de én ezt nem ismertem.
Üdv.

Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
Az-az! Sajtos féle dugó. Én nem ismerem a dugattyúit még. Nekem az rs főtengelyemet rakta össze, és centírozta eddig. Majd elválik most,hogy milyen a dugattyúja.
Azt a szegedi dugót én csak Sajtos féle dugónak ismerem amikor még pár éve simsonoztam.Fórumon érdemes utána kérdezni mert a legtöbb tuning gépben az van :)
megköszönném :) vmi videót nem tudsz csinálni vagy valamit h hogy kell?
Az excenter, a hátsó kerék forgástengelye. Ennél egyszerűbben sajna nem tudom elmagyarázni, de semmiképp se állj neki semmivel ütni-verni. Esetleg holnap csinálhatok pár fotót, ha nem sürgős