ereszd le a karbiból az üzemanyagot és próbáld újra...jobb ha egyből bikázod, úgy nem szívod le az akksit, esetleg gyertyakivétel, eltakarítás, és egy blokk szellőztetéssel segíthetsz(gyertya nélkül indítasz), ha ígyse akkor légszűrőhöz kis féktisztító és úgy próba!
Elvileg az akksik 20 fokra vannak kitalálva, ebből következik, hohy fokonként kb 1%-ot veszítenek a teljesítményükből, megjegyzem ez egy hibátlan akksira vonatkozik. Most meg mínuszok vannak, szóval valószínű, azzal is lesz baj, mármint az akksival
Köszönöm válaszod! Szerintem is az akku lesz a gond, persze látatlanban nehéz megmondani. Nagy baja nem lehet, hiszen tavaly még pöccre gyújtott és most meg semmi. No, majd megnézzük.
Ezt a hideget nem szeretik az tény. Ettől függetlenül ha minden oké, el kell indulnia! Legtöbbször a benne felejtett akku a hibás. Lemerül, részben vagy teljesen. Ha már veszít a kapacitásából,már akkor sem szeret indulni független attól,hogy még forgatja a motort. Én kis benzint tettem a hengerbe a gyertya nyíláson keresztül, és akkor könnyebben indul, ja és új gyertyát.
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gond, ha egy garázsban tartott RS 50-es most nem indul? Tavaly állítólag még hibátlanul ment, el lett rakva télire, most próbálták begyújtani, de nem sikerült. Mit érdemes ilyenkor megnézni, komoly baja nem hiszem, hogy lehet, elvégre tavaly még gond nélkül ment. Most komoly hideg van kint, szerintem alapból sem szeretik ezt a hideget.
Na ez nekem is jól jött:D most már nem kell hozzányúlnom a lánckerékhez ha állítani akarok a feszességén:D
Félre értettél:D Nem kell szanaszéjjel verni az excentert! A lánckerék felőli oldalán van néhány(aszem 4) lyuk ahoz van elvileg egy kulcs ami belemegy abba a 4 lyukba és lehet forgatni vele. Az egyik lyukhoz odateszed a fát oldalasan(nem beledugod) és megkocogtatod és már fordul is.
Nyilván a te verziód egyszerűbb de én ezt nem ismertem.
Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
Az-az! Sajtos féle dugó. Én nem ismerem a dugattyúit még. Nekem az rs főtengelyemet rakta össze, és centírozta eddig. Majd elválik most,hogy milyen a dugattyúja.
Azt a szegedi dugót én csak Sajtos féle dugónak ismerem amikor még pár éve simsonoztam.Fórumon érdemes utána kérdezni mert a legtöbb tuning gépben az van :)
Az excenter, a hátsó kerék forgástengelye. Ennél egyszerűbben sajna nem tudom elmagyarázni, de semmiképp se állj neki semmivel ütni-verni. Esetleg holnap csinálhatok pár fotót, ha nem sürgős
12 vagy 13-st? :) Ha tudtok eladót szóljatok, vagy linkeljetek
Tudnátok segíteni? Rs50-re keresek idomot, ami a műszerfalnál van.
Válaszokat előre is köszi.
Szerintetek mi lehet a gond, ha egy garázsban tartott RS 50-es most nem indul? Tavaly állítólag még hibátlanul ment, el lett rakva télire, most próbálták begyújtani, de nem sikerült. Mit érdemes ilyenkor megnézni, komoly baja nem hiszem, hogy lehet, elvégre tavaly még gond nélkül ment. Most komoly hideg van kint, szerintem alapból sem szeretik ezt a hideget.
Nagyobb vasra cserélhető ;) email:eres012345@freemail.hu
Félre értettél:D Nem kell szanaszéjjel verni az excentert! A lánckerék felőli oldalán van néhány(aszem 4) lyuk ahoz van elvileg egy kulcs ami belemegy abba a 4 lyukba és lehet forgatni vele. Az egyik lyukhoz odateszed a fát oldalasan(nem beledugod) és megkocogtatod és már fordul is.
Nyilván a te verziód egyszerűbb de én ezt nem ismertem.
Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.