Én napi 2*33km -ert jártam Simoval (50-55között) kicsit unalmas de 45-50 perc alatt kényelmesen. (3L/100km)
Aprilia RS-nel ugyanez kicsit rövidebb idő alatt 60-70-es utazóval. Itt nem tudok még fogyasztásról nyilatkozni, de 3-4L között.
hát 50 es nem igazán való főútra, és úgy igazából haladni se nagyon lehet vele! egy 125 ösnek akkora az utazója mint az RS 50 nek a végsebessége
na meg b125 jogsit letenni mindössze 5 óra áátképzés és már is vezethetsz 125/ 11 kw os motorkerékpárt
szia nekem van 1 yamaha tzr 125 ha érdekel ha ijen lazán menél vele akkor kijöne oylan 4 literböl a fogyasztása!
50-es papirokkal rendelkezik! frisen festve
bivaj blokal! itt 1 kép ha érdekel teszek föl többet is vagy irj vagy hivj!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
esetleg csere is érdkelhet!
Sziasztok!
31 évesen arra adom a fejem, hogy motort vegyek, segítségeteket kérném!
Igazából félig városi és félig közúti közlekedésre kell, napi szinten munkába járni:) Az autót szeretném kiváltani vele, főleg a fogyasztás miatt (Fabia, kb 7-8/100km, de még néha lehet több is). Nem akarok nagy motort, már a jogsi miatt sem, de robogót sem. Sok helyen olvastam, hogy ez az RS 50-es egy nagyon jó kis motor, könnyű vezetni, de biztonságos, olcsó eltartani, maga a motor sem drága és nagyon keveset fogyaszt. Ez mind igaz?
Napi szinten kb. 25-30 km-t hajtanám, ebből pont fele városban, fele pedig 70-es korlátozás mellett, de elég forgalmas úton.
Nem akarok vele száguldozni, bőven elég pl a 80km max, nem igazán számít, hogy mennyire megy, csak minél kevesebbet fogyasszon (3 liter?), és megbízható, biztonságos legyen.
180cm és 80kg vagyok.
Emígy képen nagyon tetszik a motor:)
Nem akarok rá sokat költeni, 150ezer körülieket nézegetem, annyiért már lehet olyat venni, ami nem esik szét alattam?
Várom válaszaitokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Na.. itt vannak a képek amiket ígértem.
Ez egy Senda blokk, de ugyan így van az AM vízpumpája is.
Első képen a tengelyen azt a fekete bemarást a szimering csinálta. Második és harmadik képen meg láthatod azt a folyadékkivezető furatot ami a két szimering között van. Furaton belül van egy szimering, meg kívül egymásnak háttal (ezt már magyaráztam, hogy közöttük van az a furat amit ne takarjon el semmi esetre se a szimering). Képekkel talán már jobban érthető mit magyaráztam. Utolsó képen meg a szimering + rugója. Valakinek ha van rá ötlete, megoszthatná velem, hogy mi a faszért képes leesni az a rugó a szimeringről.
Én most megpróbálok vitonos szimeringeket annak úgy is nagyobb a hőtűrése.. Én nekem barnaszínű volt a hűtővizem, de váltó olaj egészségesnek nézett ki.. Hála a jó égnek a 2db szimeringen és a 2db zégergyűrűn kívül semmire nem kell költenem. Tengelyt megtudom oldani
Remélem tudtam segíteni, ha kérdés van majd úgy is kérdezel még.
Hay mindenkinek Eladó :
POLINI karbonlap, 1,5 db-os 110*110 mm-es méretben, 0,25 mm vastagsággal. Speciálisan a szívómembránok egyedi készítésére készült anyag, csak ki kell vágni a megfelelõ formát. A karbon lamellák rugalmasságának köszönhetõen minden fordulatszám tartományban jobban tud igazodni a gázlengéshez, ezáltal nõ a motor feltöltöttsége, ezzel együtt a teljesítménye. Utcai és versenycélra is alkalmas, vagy ritka típus szívómembránjának javítására.
A tengelyem nincs elnyalva és a szimeringem is lány, nincs kikeményedve. Most még van egy másik deknim, azzal megpróbálom. Hátha abba jó a cucc És akkor hagyom. De azért ha ráérsz, akkor csinálj képeket hogy azért lássam hogy mi van és ha netán nem sikerülne. Köszi a segítséget.
Eladó 2db H4-2 8000k HID Xenon.
Párba vagy külön külön is eladó teljesen hibátlanul működik mind a kettő.
Bárkinek bármilyen jellegű kérdése van keressen fel bátran.
Második: Vízpumpa felújítás kell, vagy hengerfejtömítés csere. Ha utóbbi akkor már a hengertalp tömítést is cseréld.
Vízpumpánál elszállhat a szimering. Lehet, hogy rosszul rakták össze a vízpumpát. Lényeg, hogy 2 szimering áll egymásnak háttal 2-3mm távolságra. Közötte a 2-3mmerben van 1 furat, amin ki tud csöpögni a víz vagy az olaj, ha elszáll a szimering (ha a szimering eltakarja a furatot, akkor nem tud kicsöpögni a víz ezért belefolyik a váltóba a víz mivel hamar tönkre megy a másik szimering is ilyenkor). Ez a jele annak, ha elszáll a szimering, és ez akadályozza meg azt, hogy víz kerüljön a váltóba (feltéve ha nem takarja el a szimering a furatot, mert sajnos láttam már ilyet..). Viszont nem jó buli, ha nem veszed észre elfolyhat az összes hűtővíz, de az úgy is feltűnő hogy helyben járatáskor tócsa van a motor alatt és folyamatosan csöpög.
Ami lényeges, hogyha szétszeded a vízpumpát, akkor cserélj vízpumpa tengelyt és mindkét szimeringet. Vízpumpa tengely elég baszottul tud kinézni, ha belehúz (belemar) a szimering és akkor már nem elég a szimering csere. Ha érdekel mutatok képeket valamikor a héten ha lesz időm, hogy miről beszélek és akkor talán úgy világosabb lesz, én is épp vízpumpát újítok fel. Ha van esztergályos ismerősöd, akkor a vízpumpatengelyt megtudja csinálni ő is. Vízpumpa szimeringek darabja meg kb. ~250Ft SKF szaküzletbe. Komplett felújító szettet pedig találsz motoroswebáruházakban hozzá (http://motoroswebaruhaz.hu) 4-5ezer pénz.
Első: Lengővilla alatt. Abba a kis bilincsbe bele kell akasztani a fékcsövet. Logikus is, hogy ne tuddja megsérteni semmi
Egy kis segítség kellene nekem.
Első: a hátsó fékmunkahengertől a féknyeregig a csövet hol kell elhúzni? A lengővillán belül vagy kívül? Vagy ami van kis fehér bilincs a lengővilla alján?
Második: Mitől folyhat össze a víz és az olaj?
Nagyon fontos lenne. Várom a válaszokat!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_50-5409646
Hello! Eladóvá vált motorom. a motorban am6os blokk van. szezonra felkészítve jó állapotban eladó. csere is érdekel!
Aprilia RS-nel ugyanez kicsit rövidebb idő alatt 60-70-es utazóval. Itt nem tudok még fogyasztásról nyilatkozni, de 3-4L között.