Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(Loctite) Menetrögzítőt szoktatok használni féktárcsa csavarokhoz? Vagy felesleges?
valószínű hogy fog rozsdásodni ezért ahol nem éri a fékpofa ott lekenem hőálló festékkel.
Szép munka, még arra is ügyeltél, hogy ne azonos osztókörön legyenek a furatok. Így kopás közben kevéssé hullámosodik a tárcsa. Az első eső után meglátjuk mennyire változik a látvány, rozsdál-e!
bocsi de csak most volt időm föltenni a képeket amit ígértem.
Szóval ilyen a saját készítésű tárcsám.
Két 35w-os között lényegi különbség nem várható. Gondolom, ha kissé ledesíted a motort ( indexek és hátsó izzók) akkor még a generátort sem terheli túl egy 50w-os első izzó.
eladó rs 50 fejidom,első lámpa ,faridom
szacsomotor@freemail.hu
RS 50 2003asba BA20D 35/35ös izzó van szerintetek ugyanez halogén 35/35w-ossal jobb lenne a lámpája? mert elég halvány a mostani izzóval.:S vagy mit lehet vele csinálni?
Ha jól látom 32.-es Mikuni azzal már elég jól szedi a talpát egy rs 125
Csak hülyéskedtünk.
Nekem 12-s karbi van fent. :)
Ez meg 32-s
Ezzel a karbival komoly fogyasztásod lesz 8-10 l-el számolhatsz!
Haladok
És végre sikerült behangolni a karbit
Üdv.

Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
Esetleg még ha valakit érdekel 2pár gyári index.
Köszi a tanácsot, karosszériással beszéltünk már, de ő is úgy vélte olcsóbb és tisztább dolog a csere, főleg, hogy ehhez a motorhoz minden van. Elvileg... Továbbra is kérek mindenkit,hogy írjon ha tud vázat az am6-os RS 50 hez. Előre is köszönöm!
Hali!
Ha jól tudom az am6-os blokk néhány centiméterrel jobbra ki van tolva az am5-höz képest.Meg lehet oldani otthon is.(Aprilia rx-et csináltak haverék,rs is van a szomszédban de azt még nem lestem meg annyira).Csak egy tipp.
Én nem kísérleteztem vele, de hivatalos egyetemi ajánlást néztünk . Az már más kérdés, hogy mikori ajánlásról lehet szó ( nekem a 80-as évekből ismerős az A30) . Azért egy 4 mm-es öntvény tárcsát félnék leejteni a földre, hátha eltörik. Szerintem, ha már króm akkor inkább ötvözet. Ugye, ha lekopik róla a fedőréteg akkor megváltozik a siklási tulajdonsága ami nem minden esetben ad okot a derűre. Tudja valaki milyen ötvözeből lehet a tárcsa?
Helló !
2002-es évjáratú rs-hez szeretnék plexit ha valaki megdobna egy linkel megköszönném(használt is érdekel ha jó állapótú) .
bocs nem jól írtam betettem a villanytűzhelybe
Nem hagyott nyugodni a te feltevésed és csináltam egy tesztet .
Közönséges lavor acél ahogy te nevezed de hivatalosan ST32-es anyagminőséggel 5mm vastag lemezt rátettem a villany tűzhelybe és elkezdtem melegíteni 120-130 fokra annyi szerintem egy szép nyári napon amikor az ember intenzíven fékez meg is van az eredmény kifli lett a lemez és mikor lehűlt is megmaradt a banán alak. fogtam egy ugyan akkora méretekkel rendelkező öntvény tárcsát fölmelegítettem ugyan úgy. Szemmel nem látszott semmi így hogy biztos legyek a dolgomban rátettem esztergára és mérőórával mértem az ovalitást és SEMMI ovalitás nem volt benne .
Végeredmény szerintem az hogy ha neked a saját testi épséged nem számít akkor csináltass akármilyen anyagból felőllem akár műanyagból is de én maradok az öntvénynél mert az a tuti . A rozsdásodás meg mindegyiken meg van ami használva van ugyan is pár mikron vastagságban krómozva vannak az eredeti féktárcsák és csak ahol kopik ott rozsdásodik . lásd azt a vázat ami kicsit lentebb van pár hozzászólással.
Téli idöszakban jó megoldás!Ha meg majd melegszik az idö majd lassan a motor igénye szerint lehet növelni a hütö felületet.
Szia Sanyi!
Ma a néhai "Ladás" módszert alkalmaztam a termosztát "pótlására"=letakartam hűtőt egy kartonlappal és a várt eredmény nem maradt el. Üzemire melegedett a blokk és egész másképp viselkedett mint eddig. Üzemi hőfokon a teljes fordulattartományát ki lehetett használni és mindemelett a folyamatos terhelés ellenére sem melegedett túl, hanem gyönyörűen szedte a talpát, sőt jó lett az alapjárat is, így vissza kellett engedni a szivatót is. Úgy gondolom, hogy ez a "költségkímélő" megoldás nem árthat a motornak, sőt jobb az neki, ha üzemi hőfokon ketyeg, egyszerűen figyelni kell, hogy ne melegedjen túl, bár az is orvosolható ha kisebb felületet takarunk be. Ezzel a megoldással kapcsolatban szívesen várok bármilyen véleményt, vagy kritkát! Laikusként csak annyi kivetnivalót látok benne, hogy így egy kicsit lassabban melegszik fel a blokk, mert egyből kell melegítenie a teljes folyadékmennyiséget, hiszen a rendszer folyamatosan nyitva van.
Az A30 a közönséges lavór acélból a gyengébb minőség. Én biztos vagyok benne, hogy nem csak öntvényből lehet tárcsát csinálni. Karambolos javításoknál előfordul, hogy kiegyengetik a tárcsát ( nem azt mondom, hogy ez nem egy szakbarbarizáció). Azt meg az öntvény nem viselné el. A normál öntvény rozsdásodik elég erősen, motorokon elég rosszul nézne ki a rozsdaboglya.
A képről lemaradt egy hátsó felni gumival aminek piros a színe, amúgy a gyújtáskapcsolón és a műszerfaltartón kívül az összes látható alkatrész eladó. Nem túl sok, de még szerencse, hogy csak ennyit sikerült tévesen megvennie a srácnak!
Sziasztok Apriliások!

Egy kis segítségre lenne szükségem tőletek! A problémám az, hogy egy barátomnak szüksége van egy am6-os RS 50 vázra mivel az övé sajnos több ponton is megadta magát egy ároklátogatást követően. Mivel nem tudta, hogy am5 és am6 váz között különbségek vannak (szemre nem, ezért becsapós ) vett egyet amin vannak kerekek, lengőkar, teleszkópok, ( így egy pár felesleges mivel azokat vette meg először ) + egy csomó nekünk felesleges dolog, amikről kérdésre bármikor adunk információt / árajánlatot... Ha bárkinek van infója az ügyben vagy eladna nekünk egy am 6-os vázat (am 5 csere am 6-ra is szóba jöhet!) ...az kérem válaszoljon nekem! Nagyon sokat lendítene a helyzeten. Mellékelek egy képet, amin megleshetitek a fekete am 5-ös vázon lévő eladó cuccokat. Az esetlegesen felmerülő kérdésekre szívesen válaszolok! / válaszaitokat előre is köszönöm!
6000Ft + posta
Simán Jó!
Mi pénzt kértek érte?
Postázták vagy ismerős?