Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1998 -as rs 50-be belehetne építeni az Aprilia rs 125 ös blokkját?
am ez már régebbi probléma, pár hónapja emiatt kikötöttem a pumpát, de ha most megcsinálom akkor lehet majd megint használni? nem ment tönkre azért mer nem volt használva?(lehet h hülye kérdés)
hali, motorolaj folyik, tudom mer a váltóba más színű olaj van.
hali!az olajpumpa folyhat a mennyiség szabályzó tengelyénél illetve alóla is... de először is meg kéne állapítanod, hogy az az olaj motorolaj, vagy váltóolaj...
ha ténylegesen a pumpád folyik akkor az orvosolható némi szereléssel. ha szétszeded a pumpát, a mennyiség szabályzó tengelyen találsz egy pici "O" gyűrűt azt kell kicserélni. ha alóla folyik ott is egy "O" gyűrűt kell kicserélni.
Hol folyik pontosabban? Olaj pumpa alatt? Szimering ott nincs. Gondolom a váltóból folyik.

akkor nem szóltam :D
sziasztok, azt szeretném kérdezni, h ha az olajpumpánál folyik az olaj akkor mi a baja? van benne vmi szimering v tömités? még 1 kérdés: full gyéri gépbe kb hanyas fuvóka kell 90es volt, de sztem kurva nagy :)
Hali! Enyém is eladó, ha érdekel 200ért.:)
Balmazújvároson van a moci, képeket az adatlapomon találsz:)
14,5 karbi am6 blokk,gyári kipuff & 105 a vége
Kifoghatod 100e -ért is!
Azt az 50-et meg ráköltöd és tudod mi van benne!
Annyiért nem tudsz jót és megbizhatót venni.Nézz szét az eladó cucaim között.Találsz magadnak valót de ára van!
Köszönöm a sok hozzászóllást!Holnap megnézek egyet a közelben, amit az előbb linkeltem. 1995-ös, de állítólag jó állapotban van. Jön velem egy ismerősöm, aki nagy motoros, ő ért is hozzá.
Emígy pl. mennyiből jön ki egy motor felújítás, ha pl arra lenne szükség? Semmi túl extrát nem akarok, inkább azt, hogy alacsony maradjon a fogyasztás, és megbízható legyen, és azért a 80km-t bírja.
A Simsonon is fejlesztettek tizen nemtom hány év alatt, kijött például a 12volt változat DDD:)
Szerintem meg attól is függ, hogy gyári rs50ről beszélünk e vagy már kicsit tuningolról, mert akinek gyári 50essel megy 110et..na azért arra én is kívácsni lennék :)
Évjárattól is függ! Ez nem simson, hogy csak egy féle legyen belőle.
Robogó? CBR 125 de az sajnos 400K. Kipróbáltan rengeteget kibír a motorja.
Én már megpróbáltam pár dolgot a problémád tárgykörében. Összefoglalom:
új motor: drága
kínai motor: még drágább
használt kínai motor: a legdrágább megoldás.
Sportmotor: dögös de nem praktikus.
kétütemű motor: sokat fogyaszt.
50ccm: jogtisztán használható, de csak 2 ütemű blokkal megy.
125 ccm: kicsit langyos téma, de mostanáben még bevállalható. Talán legalizálható lesz a B125 jogsival.
Az én álláspontom: 125ccm négyütemű robogó automata váltóval, rendszámmal, B125 jogsival, március 1. után! Addig meg spórolj, mert a 150 ezer nem biztos hogy elég lesz.
Nem megy 110-et mint a többieknek?
Szar!

(végre egy realista ember)
Szia!

50-es kategoriaban nagyon jo vas az RS50-es, es (szvsz) viszonylag konnyu is szerelni.
Nyaron nagyon jo csapatni vele, en ezzel jarok dolgozni Pesten naponta. A fogyasztasom 2,4-2,5L kozott van, a vegsebesseg kb. 80-85km/h. A 70-es utazoval kenyelmes, csak az elozesekkor hianyoznak a pacik. A fekek nagyon jok, bar a hatso nagyon konnyen megcsuszik az uj gumimmal... remelem ha kicsit bekopik, jobban tapad majd.
Esoben is jol megy, de a dupla fektavot azert tartom vele :)
Nyalkas, jeges, taknyos uton igen hamar el lehet dobni, azzal nagyon vigyazz! Nemreg kint voltam egy gyonyoru napsuteses teli napon, es igen hamar rajottem, hogy a tavasz meg odebb van... amikor megelozott a hatso kerekem egy enyhe lejtos kanyarban
Ati
am5-höz keresztmetszeti rajzot tudtok-e ? :D főleg váltó részről
Ezt a hulladékot ember legyen aki megveszi... Vagy bontó Ami kinézetre ilyen fos, az belülről hogy nézhet ki? Egy plexit lespórolsz róla, akkor kitudja mi az ami még le van spórolva. Azok a matricák meg okádék kategóriába tartoznak. Ok, mindenkinek vannak rossz döntései, de azokat előbb utóbb belátja, és javítja. Első sárvédő passzol a többi idomhoz. Hagytad volna inkább az egészet matrica nélkül... csak egy vélemény, ha megbántottalak akkor bocsi. Erről a motorról pár hete volt egy galéria, szerintem nagyrészt korrekt hozzászólásokkal...
RS vásárlás? Erős motor gyorsan kopó alkatrészekkel. Akkor jársz jól, ha lehetőleg minden igazoltan és szakszerűen felújított rajta. Az ár magában nem mond semmit, mert hamar bele lehet feccölni 70-80K-t. A kuplung is kopó alkatrész és lényeges, hogy müködjön. Amúgy elegáns vas ha ráülsz úgy érzed motorra űltél :).
Köszönöm a válaszokat! Azt gondoltam, hogy legtöbben a 125-t fogják ajánlani, de szerintem most nem aktuális.
Ez az 50-es lenne jó, ha 3-4 l körül tudom tartani a fogyasztást és olcsón tudok egyet venni.

Kölyök koromban hajkurásztam egy Tomos APN 6-ost és egy BT-t, mindkettő ugye 50-es, persze semmi köze az RS 50-hez . Azóta nem is ültem motoron (jó 10 éve).

Mennyire veszélyes egy RS 50-es (pl mindig minőségi és időben cserélt gumikkal, odafigyelve, semmi őrültködés) a napi forgalomban? És a vizes, csúszós úton? Egy szóval, mennyire parázzak a forgalomban és úgy különben is?

Most találtam egyet, ami 1995-ös, idézem a leírást:
"Új benne az akksi, az első kerékcsapágyak, a teleszkóp szimeringek is(friss villaolajjal), új a hátsó fékbetét és a hátsó fékmunkahenger is fel lett ujítva. 12 V rendszer, fordulatszámmérő, önindító, sport kipufogó, tárcsafék (első/hátsó), 14e km., garázsban tartott. A kuplung egy kicsit furcsa az elején, mert nem enged ki teljesen, de ez nem probléma, simán lehet menni vele."
Kb 140e lenne.

Köszönöm!