Az "A30" az milyen anyag minőség? Az eredeti féktárcsája miért szürke öntvény, ha bármilyen anyagból lehet készíteni ? Szerintem picit olvass utánna a szürke öntvény tulajdonságainak és a rozsdamentes vagy savállóénak. Teljesen más a szerkezetük.
Az öntvény ridegebb sokkal, és nagyobb hőelvezető képessége van. Ja és sokkal lágyabb mint a saválló vagy a rozsdamentes .
Az első tárcsánál amit vágtunk lelkiismeretesen megnéztük, hivatalosan milyen anyagból kellene lennie. A30. Na ezek után tulajdonképpen bármiből lehet tárcsát fabrikálni. Igaz az is, hogy a betét anyagát és a tárcsa terhelését és hűtését is figyelembe kellene venni. Vélhetőleg senki nem fogja megmondani pontosan milyen anyagokkal dolgozik.
Szerintem rozsda mentes anyagból nem lenne jó mert az hőre nagyon lágyul pont ezért készítik szürke öntvényből a féktárcsákat mert nagy hőálló képessége van és nem ég be de egy 5mm vastag rozsdamentes anyag pillanatok alatt beég és könnyen baleset lehet a vége. na meg autó féktárcsát meg esztergályost szerintem mindenhol lehet találni. és nem kell venni tizenegynehány ezerér újjat .
Másik lehetőség vízsugaras géppel kivágni a tárcsát, korrózió álló anyagból. Ebben az esetben "persze jó pénzért" tetszés szerinti minta is vágható a tárcsába. Nem olcsó mulatság, de az ár a lemezvastagságtól és a vágás hosszától függ. Kevés cicoma olcsóbb tárcsa. Ajánlott a méretre munkálás utána, mert a lemez lehet görbe is amitől később ütni fog a kivágott tárcsa.
Most sajnos nem tudom lefotózni mert fönt melózok pesten és csak hétvégén leszek otthon. De ígérem teszek föl képet .
Egyépként semmi extra nincs benne le dregálltam a 32mm-es tárcsát 5mm vastagra csináltam egy 155mm-es illesztőt agynak, aztnán a régit meg az újat összeraktam egymás teteére első felfogató csavart kifúrtam csapot tettem bele így nem tudott elmenni egymástól a furatok és kifurkálltam az összes furatot rajta és a könnyítéseket is körkörösen . így a régi sablon ként szerepelt.
Szevasztok össze vissza kerestem első féktárcsát és vagy horror árat mondtak vagy egyáltalán nem is volt ezért fogtam és csináltam egyet .egy jó tipp Mercedes s500-as első féktárcsája bőven kiadja és bármelyik autószerelőnél van én pl 500ft-ot akartam érte adni de nem fogadták el mert szemét volt nekik.aztán elviszed esztergályoshoz persze én magamnak csináltam de az se kér érte többet 3000ft-nál. jobb mint a gyári
persze, megveszem én, kérdés az, h ha vmi minta kell bele, bele tudja festeni?
egy kardot akarok az oldalára, vagy mindkét oldalára, még nemtudom. vesedonor@hotmail.com-on elérsz
Sziasztok!
Van 2 számomra felesleges fém szívócsonkom:
14 és 24-es, amit szeretnék eladni!
Ha valakit érdekelne elérhetőségem:
kxlaca@citromail.hu
06304280561
aprilia touno 50-es 2004-es nagyon szép állapotban, felújitott motorral, uj láncszettel, uj üllések, csak tankolni kell bele.
Kp-és ár=200e csere ár=250e
hali, tudja vki h kb mennyibe kerülhet átfestetni az összes idomot a motoron? vmi extrémebb szint szeretnék neki, vagy vmi jó festést a szezonra, ha lesz rá pénz.
Az öntvény ridegebb sokkal, és nagyobb hőelvezető képessége van. Ja és sokkal lágyabb mint a saválló vagy a rozsdamentes .