Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Dellorto phbg19 szívótorkot cserélnék. Ami nekem van ilyen oldalra kivezetett, vagy hogy a csodába hívják.Nem ha ezzel rakom fel a karbit, nem tudom behúzni a kuplungot, beleakad a bovden. Nekem egyenes kellene Am5 blokkra. A torok belső átmérő 24mm.
Köszi a tippet sikerült rájönnöm mi a probléma a trafó megdöglött ezért nem volt szikrája. De már meg is jött az új trafó és újra van szikra.
Aprilia Rs 50 tuning cuccok eladók.99-2005 évj. gömbölyü rs.-re.vadi új erösitett tele sonkás főtengely polirozott hajtókarral dobozában 20 000ft.80 köbcentis Top henger jó állapotú egy gyűrüs gyári dugattyúval hengerfejjel tömitésekkel szettben eladó. 22 000ft.Újszerü állapotu Arrow kipuffogó rendszer 22 000ft.19.-es dellortó karbi 12 000ft
Szét kell húzni a gyujtás kapcsoló csatlakozóját és lesz szikra!
Eggen, konkrétan 45-öt megy tőle a motor. És, hogy pontosítsam a dolgot 1998-as TZR50-es volt az a motor amiben kikerülő vagy másik elektronikával volt orvosolható a csiga tempó. Ja és innen tudom mekkora az a hengernyomás amelyik még tud munkát végezni.
Cááá:)

Ombre, nem te magyaráztad, hogy a gyári Cdi erősen visszahajló?
(vagy az a tzr volt még?)
hello ha van elado spormtocitok 150 ért megveszem pest környéki vagyok:9
Én olyan gyújtásra gondoltam ami elősegíti a rövid égési periódust magas fordulaton is. Megfelelő lendtömeggel rendelkezőt etc, etc. A széria motorhoz erre semmi szükség, meg a szabályzásra sem.
150 k-s gyújtás?

Ugyanmár, 5 rugó a változó előgyújtásu cdi.
Jó bonyolult 500 forintból utánépíthető:)
Valami jelöléseket is említ. Ha minden kötél szakad, kiszerkeszthető a lendkerék átmérőjére mekkora távolság a 20 fok. Felső holtponton bejelöl a távolsággal odébb ellenőríz, hogy a jeladó közepénél legyen a jeladó csík vége. Amúgy bocsika hasrapacsiztam a 15-16 fokkal, de ennyi szokott lenni a hasonló motorok előgyújtása.
Hali.
Érdekelne engem olyan hogy km/h meghajtó csiga. Amibe megy a spirál. Van-e nektek és mennyi?
Én úgy értelmezem hogy be kell dugni egy 4mm-es tüskét a forgó részbe amivel az állórész is majd együtt mozog ha forgatom a lendgereket. és így felső holtpontra kell állítani a főtengelyt majd tüske kihúz állórész lefixál és ott a 20 fok és az 1.4mm-es előgyujtás . ezt írja vagy nem ezt írja?
Át nyálaztam egy am6-os könyvet amiben viszont benne van 1.4mm az előgyújtása és a könyv szerint 20fok és azt is leírja hogy hogyan lehet beállítani de elég gyenge az angolom így nem tudom jól értem-e.
Ha valaki jobb angolból lefordíthatná nekem.

Ignition timing
To check the ignition timing, follow these steps:
a) Screw a centesimal comparator into the spark plug
hole.
b) Turn the crankshaft to the TDC (Top Dead Centre)
and zero the comparator.
c) Turn the crankshaft clockwise (opposite direction to
operation) until the gauge indicates value “A” (see
table and figure).
Ducati
Spark plug type electronic
85 W 6 poles
“A” spark
advance
value 1,4
Corresponding
spark 20°
advance value
Spark advance
A
d) Check the alignment of the two reference marks for
the ignition timing by inserting a Ø 4 mm pin into
the hole in the flywheel.
e) If the timing is not obtained, loosen the fastening
screws of the fixed part, rotate as much as needed
in the proper direction, then retighten the screws
and repeat steps b), c) and d).
Tévedsz! A 3K-t érő porlasztó mellé nem raktak rá 150K-s gyújtást. A széria hangolás 8000-nél 70km/h. Összehasonlításul a sutyuki 5500-nál 45. El lehet forgatni őket, de alapvetően nem verseny motorok.A verseny motoroknál alapvetően a 8000 alatti fordulatszámon életben tartás nagy előgyújtással a cél, az már csak egy másodlagos előny, hogy tetejére lehet vele játszadozni. Na a Tomosokra kellene szabályzós gyújtás, mert azok konkrétan azért olyan virsli csövekkel mennek, mert a nélkül nincs bennük cselekvő képes hengernyomás. Hompi motorját azért nem lehetett beindítani légszűrő nélkül, mert 28 bar alatt lehetett a hengernyomása. De a tetejére az is elüzemelgetett a kis előgyújtással.
haveromnak 50 es RX en van 19 es DellOrtó 70 es fuvókával sokat dob rajta csak gyakran inditásnál bazabál és alapjárat nem fog sokáig tartani fog lenne alapjárat csak hamar bezabáltatja. de viszont sokat dob rajta nekem 17,5 ös van rajta az pont jó hozzá.(és ez is dob rajta érezhetően)
15 fokról indul, és még onan csavar vissza?
Cáááá:)
15-16fok kb. Stroboszkópjától függ. Neon strobi a gyertakábel helyett rakható fel. A normálnak áramellátás is kell aksi vagy 230-as hálózat.
szia nem tudod véletlenül mekkora előgyújtás kell neki?
mit kössek hova hogy ki tudjam villogtatni?
mivel villogtassak tudsz skiccelni egy rajzot?
Ez sajna egyáltalán nem iylen egyszerű.

Az, hogy a jeladó hol ad impulzust, még nem jelenti azt, hogy ott is gyújt.
(A simson iylen, de a többi nem feltátlenül)
Rendszer ileltve CDI függő ez.

Le kell villogni az a biztos.

Tuji szerintem tudja, mekkora előgyula kell az Am blokknak.
Sziasztok!

50-es gyári henger 19es karbival? Valakinek tapasztalata van ilyen konfigról? Dob rajta picit, vagy kell a legalább 70ccm a 19-es karbihoz?
Üdv!
Beindítod a motort és a nagyön rövid felvillanások megmutatják a gyújtási pontot. Érdemes a jelöléseket kiemelni filccel krétával, főleg neon strobi esetén.
erre a stroboszkópos mérésre ki tudnál térni?
Elmondom hogy én annó hogyan mértem .
indikátor óra a gyertya helyére, műszert rákötöttem a kalapácsra "ami itt nincs" majd felső megszakítási pontra tettem , és onnan az óra segítségével megmértem a gyujtási pontot hogy a holtpont előtt mennyivel gyújt. ugyan ezt szeretném ennél is de a tirisztor csak egy csippanást csinál amikor gyujtópontra ér és nem állandóan sípol.
Manuál am6-nál nem tér ki sehol sem a gyujtó pontra vagy én vagyok akkora sügér hogy nem veszem észre.
Bocs a regényért.
storoboszkóp a tuti.
Lehet kísérletezni mindenfélével, de a pontos az a strobi.
(mágneses jeladók ott adnak impulzust, ahol a vascsík véget ér belső jaladós meg a pólusváltáskor.)

Úgy is csak egy alapelőgyulát tudsz beálíltani, mert hogy nem fix az fix:)

Manuálban nicnsen meg?