Dellorto phbg19 szívótorkot cserélnék. Ami nekem van ilyen oldalra kivezetett, vagy hogy a csodába hívják.Nem ha ezzel rakom fel a karbit, nem tudom behúzni a kuplungot, beleakad a bovden. Nekem egyenes kellene Am5 blokkra. A torok belső átmérő 24mm.
Eggen, konkrétan 45-öt megy tőle a motor. És, hogy pontosítsam a dolgot 1998-as TZR50-es volt az a motor amiben kikerülő vagy másik elektronikával volt orvosolható a csiga tempó. Ja és innen tudom mekkora az a hengernyomás amelyik még tud munkát végezni.
Én olyan gyújtásra gondoltam ami elősegíti a rövid égési periódust magas fordulaton is. Megfelelő lendtömeggel rendelkezőt etc, etc. A széria motorhoz erre semmi szükség, meg a szabályzásra sem.
Valami jelöléseket is említ. Ha minden kötél szakad, kiszerkeszthető a lendkerék átmérőjére mekkora távolság a 20 fok. Felső holtponton bejelöl a távolsággal odébb ellenőríz, hogy a jeladó közepénél legyen a jeladó csík vége. Amúgy bocsika hasrapacsiztam a 15-16 fokkal, de ennyi szokott lenni a hasonló motorok előgyújtása.
Én úgy értelmezem hogy be kell dugni egy 4mm-es tüskét a forgó részbe amivel az állórész is majd együtt mozog ha forgatom a lendgereket. és így felső holtpontra kell állítani a főtengelyt majd tüske kihúz állórész lefixál és ott a 20 fok és az 1.4mm-es előgyujtás . ezt írja vagy nem ezt írja?
Át nyálaztam egy am6-os könyvet amiben viszont benne van 1.4mm az előgyújtása és a könyv szerint 20fok és azt is leírja hogy hogyan lehet beállítani de elég gyenge az angolom így nem tudom jól értem-e.
Ha valaki jobb angolból lefordíthatná nekem.
Ignition timing
To check the ignition timing, follow these steps:
a) Screw a centesimal comparator into the spark plug
hole.
b) Turn the crankshaft to the TDC (Top Dead Centre)
and zero the comparator.
c) Turn the crankshaft clockwise (opposite direction to
operation) until the gauge indicates value “A” (see
table and figure).
Ducati
Spark plug type electronic
85 W 6 poles
“A” spark
advance
value 1,4
Corresponding
spark 20°
advance value
Spark advance
A
d) Check the alignment of the two reference marks for
the ignition timing by inserting a Ø 4 mm pin into
the hole in the flywheel.
e) If the timing is not obtained, loosen the fastening
screws of the fixed part, rotate as much as needed
in the proper direction, then retighten the screws
and repeat steps b), c) and d).
Tévedsz! A 3K-t érő porlasztó mellé nem raktak rá 150K-s gyújtást. A széria hangolás 8000-nél 70km/h. Összehasonlításul a sutyuki 5500-nál 45. El lehet forgatni őket, de alapvetően nem verseny motorok.A verseny motoroknál alapvetően a 8000 alatti fordulatszámon életben tartás nagy előgyújtással a cél, az már csak egy másodlagos előny, hogy tetejére lehet vele játszadozni. Na a Tomosokra kellene szabályzós gyújtás, mert azok konkrétan azért olyan virsli csövekkel mennek, mert a nélkül nincs bennük cselekvő képes hengernyomás. Hompi motorját azért nem lehetett beindítani légszűrő nélkül, mert 28 bar alatt lehetett a hengernyomása. De a tetejére az is elüzemelgetett a kis előgyújtással.
haveromnak 50 es RX en van 19 es DellOrtó 70 es fuvókával sokat dob rajta csak gyakran inditásnál bazabál és alapjárat nem fog sokáig tartani fog lenne alapjárat csak hamar bezabáltatja. de viszont sokat dob rajta nekem 17,5 ös van rajta az pont jó hozzá.(és ez is dob rajta érezhetően)
Az, hogy a jeladó hol ad impulzust, még nem jelenti azt, hogy ott is gyújt.
(A simson iylen, de a többi nem feltátlenül)
Rendszer ileltve CDI függő ez.
Le kell villogni az a biztos.
Tuji szerintem tudja, mekkora előgyula kell az Am blokknak.
Beindítod a motort és a nagyön rövid felvillanások megmutatják a gyújtási pontot. Érdemes a jelöléseket kiemelni filccel krétával, főleg neon strobi esetén.
erre a stroboszkópos mérésre ki tudnál térni?
Elmondom hogy én annó hogyan mértem .
indikátor óra a gyertya helyére, műszert rákötöttem a kalapácsra "ami itt nincs" majd felső megszakítási pontra tettem , és onnan az óra segítségével megmértem a gyujtási pontot hogy a holtpont előtt mennyivel gyújt. ugyan ezt szeretném ennél is de a tirisztor csak egy csippanást csinál amikor gyujtópontra ér és nem állandóan sípol.
Manuál am6-nál nem tér ki sehol sem a gyujtó pontra vagy én vagyok akkora sügér hogy nem veszem észre.
Bocs a regényért.
storoboszkóp a tuti.
Lehet kísérletezni mindenfélével, de a pontos az a strobi.
(mágneses jeladók ott adnak impulzust, ahol a vascsík véget ér belső jaladós meg a pólusváltáskor.)
Úgy is csak egy alapelőgyulát tudsz beálíltani, mert hogy nem fix az fix:)
Dellorto phbg19 szívótorkot cserélnék. Ami nekem van ilyen oldalra kivezetett, vagy hogy a csodába hívják.Nem ha ezzel rakom fel a karbit, nem tudom behúzni a kuplungot, beleakad a bovden. Nekem egyenes kellene Am5 blokkra. A torok belső átmérő 24mm.