az uj buko beruhazasa nem olcso:-S de megeri:-D
igy ha ertesz hozza, es megvan a kor olcsobban kijon a dolog az tuti:-)
lattam a kepet, nekem nagyon bejott:-D
csak igy tovabb de most mentem pihenni
tovabbi szep napot
csá
Villamosságban otthon vagyok , de a motorikus részhez mint váltó, henger ilyesmi tanács nélkül nem kezdek neki.
Tetszett a gyári szinte így marad az.
Úgy voltam vele elég jó árba sikerült megszerezni szerintem, 180e volt.
Így kicsit költök rá. Szerencsére van segítségem , van kialakult kör, én csinálom a villamosságot festőknek , szerelőknek így van cserébe festék, olaj stb kéz kezet most alapon.
Ja meg kell egy új bukó is :D
ugy latom nagyon ertesz hozza:-)
en az atkabelezeshez hozza se mernek nyulni:-D
milyen szinure festetted, illetve fested?
en 25 vok.
sok aprosag, sokba is kerul:-S
A festések nagy része már megvan lefújtam a kéményt , kormánycsonkot ,kormányvéget ,a villa homlokidomját , a műszertartó konzolt. Még le akarom fújni a féknyergeket is .
Megcsináltam már az elektronikát átkábeleztem ,a csatlakozókat kicseréltem de sajnos kell egy új akksi tavasszal ugyanis besült egy cella :S sok apró simítás van még. Az előző gazdája mostohán bánt vele :S
23vok egyébként.
csinálok előtt utána fotót majd :)
Biztos hogy a kapcsoló a rossz, mert itt van kiszerelve a kezemben.
A villany kapcsoló csúszóérintkezője kikopott, és instabil a kontaktusa. Hol van világ, hol nincs
Érdekel a hardver, de sajnos pénzem már csak a köv. fizukor lesz... túl sok apró vacak kellett hirtelen, remélem addig nem viszik el.
Közben láttam a képet a mociról 94-95 évj.van hozzá kormány kapcsolóm 3000ft.De elötte nézd meg nem e az izzó van kiégve vagy valamek kábel nincs e elszakadva.S azért nincs távolsági fény.
Kifogástalan állapotú 2010-es Aprilia sx-50-es supermotomat, elcserélném hasonló állapotú rs-50-re. A motorom, tökéletesen münködik, csak rá kell ülni és menni. Nem hajtottam, garázsban tartott. pechnyog@citromail.hu. A többit telefonon, vagy személyesen. Csak komolyak!
Én most tértem át a robogó tuningról erre, úgyhogy még nem tudom...
Robogónál mindegy melyik blokkfelet húzod le, és van hozzá speckó blokszéthúzó szerszám. Meg lehet oldani szerszám nélkül is: Hőlégfúvóval fölmelegíted a csapágynál a blokkot, ha ügyes vagy szét tudod húzni simán...
Rászántam magam végre a nagy felújításra. Minap jöttem haza, és csúnya kopogást vettem észre a mocin. Igen erőteljeseket koppant, mert a lábtartón és a fenekem alatt is éreztem. Nem tudom, hogy mi lehet a baja, mert teljesen rendszertelenül kopog, szabálytalan időközönként (fél~5mp között ismétlődik). Az okosok hajtókar problémára gyanakodnak.
Szerintetek?
Nyugodj bele szét néztem és ülök is. Tudom mik az árak. Én is vettem az enyémre tavaly előtti szezon elején akármilyen hihetetlen de TÖKÉLETES ÁLLAPOTÚT... de amit te kérsz érte az egy lehúzás szerintem.
Na de mindegy én nem vitatkozok veled ahogy gondolod mert a te dolgod elvégre. Annyiért kínálod amennyiért akarod nem izgat és sok sikert az eladáshoz. És tényleg nem rosszból mondom. A többieknek próbáltam egy jó tanácsot adni :) Aki megfogadja megfogadja aki nem nem.
Üdv.
kérdezd meg mennyi az új ára de ülj le elötte mert hannyat dobod magad!Én az új ár töredékéért adom és tökéletes állapotú:de nézzél szét.Nagyon ritka találni olyat ami még használható.
Minarelli Am6-os blokkot keresek elfogadható áron.
Ami nem kell hozzá:
Henger,Hengerfej,membrán,szívócsonk,önindító,vízpumpa,o
lajszivattyú,váltókar,kuplung felőli dekni,gyújtás.
Ami lényeges,hogy váltó jó legyen,főtengely ne lógjon és a blokkfél ne legyen sérült.
Ha valakinek van kérem jelezze itt,vagy a nevem alatt található elérhetőségen.
http://www.robogoalkatresz.eu/... vagy még van ez.Egy 80-as malossi hengert gyári 16-os karbit meg egy nemtudom milyen rendszert(nincs ráirva semmi,de nem gyári)elkelene neki birnia?Most 50-es de lehet veszek egy 80-as hengert majd rá és akkor már úgy akarnám a főtengelyt,hogy elbirja majd a hengert.
igy ha ertesz hozza, es megvan a kor olcsobban kijon a dolog az tuti:-)
lattam a kepet, nekem nagyon bejott:-D
csak igy tovabb de most mentem pihenni
tovabbi szep napot
csá