Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2006 utáni nekem sem kell, arra nem futná!
Meg engem ez a kerek formavilág jobban megfog, most is azvan és mai napig imádom
Ja, hát a márkát is meg kell fizetni
Igen arra gondoltam csak fére ütöttem:S pedig azért jóval drágább arra most nem emlékszem de lehet papírok nélkül volt
MRS- ről még nem hallottam. Talán RMS-re gondoltál, ilyenem még nem volt. A sima 80-as hengerek pl. a DR, TOP trophy hengerek ugyan azok semmi különbség nincs köztük csak a felirat a henger oldalán.
300 körűl is lehet venni de papírok nélkűl.
Hasznaltautora néz fel ott talalsz :)
attól hogy nem 2009es még ugyan úgy jó ám pont ott 500e ért van fennt egy 250-es :) de hàt kinek mi, kinek mire futja:)
300.000-ért jó 125-ös Rs-t? Ez azért meredek kijelentés volt....
Ennyiért veszel egy jó 50 est!
Most készülök 125 ös Rs-t venni, és nemigazán 300ért
Bár kinek mi a jó, az egy dolog, hogy szép, attól még lehet szar!
500 körül veszel már normális Rs-t.....125 öset persze
Azt nem tudod véletlenül hogy miben különbözik ez az MRS változatól? Hàt épp ez az hogy ha Polinit vennék akkor nagyobsokba fájna.. meg a Motoforces verzió is és 125-öst meg 300 körül jót kapni.. most egyenlőre a jogsit akarom és majd utána ami marad abból gazdálkodunk

Köszi 70-80as között gondolkozom és hàt majd meglátom milesz de a tiednek mekkora lett így a vegsebebessege?
Szia! Nekem 75 ccm-es DR henger van fent, gyári főtengellyel, gyári membránnal, 19es dellortó karbival, herélt rezó, sport kipufogódob.
Főtengót szeretnék most cserélni benne mert azt írták többen is hogy nem szerencsés ha a gyárival megy. Nekem így jó, megy szépen, csak ajánlani tudom
Hát igen nem filléres cuccok . Motoforce se rossz. Drága hengert meg hiába veszel ha a többi cuccot nem cseréled mert nem fogja leadni a teljesítményt. Viszont akkor érdemes csak költeni rá annyit ha tutira megtartod, mert ha utánna el akarod adni a tuningok töredékét sem fogják megfizetni. Én a Malossi membránt ajánlom nekem is ez van szerintem ez a legjobbak között van és annyira nem vészes az ára sem: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Sziasztok!Az lenne a kérdésem,hogy aprilia rs 50-be tompítottba,illetve távolsági izzó milyen kell?Én néztem BA20D foglalatut mert ugye olyan kell,találtam felhalogént,halogént,illetve sima rendes 12v 35/35w izzót.Melyik lenne a legjobb a három közül?A tompítottba és a távolsági ha teszek egy fajta izzót úgy jó?
Amúgy karbon lamella szettet valaki tudna ajánlani RS 50-re? Malosit meg Polinit is találtam de van több féle is és elbizonytalanodtam hogy melyik is lenne jó mert annyi féle van megannyi árral..
Polini 80ast néztem csak az ára ijesztő.. viszont van a Motoforceba is 80as az is 17-20LE-ig van írva.. és az jóval olcsóbb és ár/értékben csak jókat halottam róla. Csak ugye ha ilyen erősebbe gondolkoznék akkor sok midnent cserélni kéne hogy bírja a megnőtt teljesítményt az meg sok pénz.
Hát a 19-20 le az már magasabb kategória. Oda már azért kell egy HPC-s főtengely, 21-es karbi, jóféle sportkipufogó, lamellaszett, membrán stb. Lehet a forgattyúsházat, henger felömlőket polírozni az is számít valamennyit. Nem tudom te milyen hengert néztél? Mert az nem mindegy. Pl egy 80-as DR nem lesz olyan erős mint pl egy Polini EVO akármekkora karbit vagy kiput raksz alá. De ha a legolcsóbbat nézzük ami a DR 80, sportkipuval, 19-es karbival már egész szépen menne. 50-eshez képest persze . Meg ha akarsz rá költeni akkor mindeképp vegyél egy karbon lamella szettet házzal együtt. Nagyon sokat dob a teljesítményen.
Sziasztok. RS 50-est keresek vagy hasonló motort sürgősen. kp-ért, esetleg quadot vagy sr 50- est adok cserébe.Köszi.
mkert@freemail.hu
Hát ami plusszal rendelkezik a motor az a 19es karbi és a sportkipufogó amit látni így kívülről motorba még nem lett belenézve. 80as henger mennyit hozna rendes sportkipufogóval és a jelenlegi karbival? amit találtam 80ast abból 19-20LE írnak maximumnak.
Hát a méretet így nem tudom megmondani meg nem is tudom melyik fajta rs-ed van . De vedd ki a rosszat vid be egy motorosboltba ott lehet találnak hozzá vagy kérdezd meg Italmondo.hu-n vagy robogotuning.hu-n.
Egy jó állapotú gyári főtengely elbírja a gyengébb 80-asokat pl DR, TOP Trophy. Ennél erősebbet hosszútávra nem érdemes rátenni mert megeszi a főtengelyt. Meg a másik gond lenne a kuplung megcsúszása. Szal kellene erősebb rugó esetleg lamellák is. 19-21-es karbi elég. De akkor írhatnám ha ki akarod hozni a max erőt akkor kellene egy karbon lamellaszett nagyobb házzal, meg sportkipuff. Meg még sorolgathatnám... Pár am6-os tuningoltam már meg volt is jópár darab tuning nekem is.
Nekem pl a blokkra semmi nincs írva. Motorszámra a google semmit nem dobot uhho hagytam. A henger nekem gilardoni 2-es, dugot viszont nem tudom.. Nem a blokkra kéne rá írva lennie?
A blokk-ot nem tudom milyen márkájú. Azt egyébként honnan lehet megtudni. A henger top tuning, asso werke dugóval.
Persze ez tény csak akkor minek a nagyobb teljesítmény potenciál ha nem használjuk ki?
Am ha megkérdezhetem milyen márkájú?
Igen, tudom hogy szereti a nagyobb karbit. Mondjuk nekem lehet, hogy pont ezért nem ment még szét semmi. Mert a nagyobb karbi, nagyobb teljesítményre ösztönzi a gépet ugyebár....
Köszi!
Hmm ez jó hír enyémbe új főtengely van elvileg de nem tudom milyen sajnos.. viszont ez felkeltette érdeklődésem modnjuk nekem ezen is 19es karbi van szal.. de azért 80asra kell szerintem a 24-es de a 19 minimum
davy!
Nekem 80as henger van az am5-ön. Egyszerűen levettem az 50-eset, és rátettem a 80-as at. Semmi főtengelycsere, vagy csapágycsere. Még az első lánckereket cseréltem nagyobbra. Igazsághoz tartozik,hogy kicsit jobban rázkódik a motor, de kezdem megszokni...És hagytam egyenlőre a gyári karbit. Majd ha megszoktam, akkor cserélem 19-esre.
Üdv!
Sziasztok!
Ki szerint hány köbcentis hengert bírna el az AM5ös blokk? Persze új főtengelyt is kapna. Váltó, kuplung mennyit bírhatnak?
Lehet butaság amit kérdezek szóval ne kövezzetek meg
kőszőnőm repsol még egy kérdés szétment a csapomba a tőmités ami a rudnál van olyat lehet kapni?