Annyit kér érte amennyit akar az ő dolga, eladni mondjuk nem fogja tudni ennyiért az tuti. Ennyiért (vagy még olcsóbban) már kapni 2002-2004-es gömbi rs-eket is többet láttam 200e körűl irányárban. Am ez meg nem lehet 98-as mivel 98-ban már szűrke vázzal voltak ezek. De lehet hogy már volt festve a váz is
A szűrő hül le és kicsapódik rá a víz. Ettől ugye változik a beállítás. Minden kínai, ami azért lehet jó minőségű is. De alapvetően eladható dolgokat csinálnak. Nem lényegi változtatás a védőburkolat. Millió pénzekért lehet kapni vákum dobot pl. Ha egy tized lóerő plusszot adna, talán megérné, de semmit nem ad pedig igazán agyonbonyolított kütyüket is lehet kapni. Minőség: láttam 200K-ért árult krómozott kipufogó rendszert ami lézerrel hegesztett volt és belül a varratok 3 millimétert lógtak be mindkét oldalon. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert ha powert akarok tervezek magamnak kiput. Vagy bármi mást.
Ez lesz szerintem csak most majd le kell mérnem hogyan is férünk el vele:D
AM megszeretném oszatni terveimet veletek Nyáron lerakom az Ak-s jogsit ezzel ugye már erősebb mocit is vezethetek.. gondolkodtam azon hogy ebbe ölnék pénzt..de hát eladáskor meg nagyon nem lenne jó.. csak mostmeg megint új motort venni mondjuk 125öst hátnem tudom mert ugye ha ezt megtartom akkor vennék rá 80as sport hengert, erős főtengelyet, meg 24 v 26os karbit csak az pénzben főleg ha minőségi akkor az szinte a motorom árának a fele... Aztán most megy az agyalás
Tuji, én a két márkára mondtam h mindegy, mert kb azonos, persze egy kínai piaci bóvli nem felel meg az alapvető követelményeknek amiket te is írtál, de ezután már az egyik 19,a másik... :) Am. a linkelt cucc szerintem jó, én nyugodtan megvenném! Párás időben meg az lehet a gond ezekkel a sport légszűrőkkel,hogy sokkal direktebb a beszívás, tehát nincs ideje felmelegedni a levegőnek, ezért a pára a blokkban csapódhat ki! Legalábbis én így tudom. Nekem is egy Top sportlégszűrő van fent, szépen karbantartom, és még nem volt bajom vele az elmúlt 6000km-en. téli-nyári átállásnál többet kell babrálnom az ideális beállítással, de amúgy én szeretem a hangját, olyan repedtfazekas :D
Erre gondoltam igazából azért is mert a Polini azért odafigyel a minőségre meg az ára sincs az egekben... szinte fel a malossinak..meghát védőházas is és így talán jobban véd.
Tuji mi a gond vele párás időben? igazából ezt még nem használnám pályán.. 50es megszenvedne ott....:D
Semmi sem mindegy! Veszel egy olcsó vackot, ami forog a felfogatásán pl. na ott azonnal át is engedi a port. Szerintem amit a rotyogósok használnak 200*100 mm-es hengeres kialakítású már hasznos lehet, de a sportszűrővel csak a gond van, párás időben, de egyébként is utána kellene minden időjárás változásnál állítani. Szerintem árcsökkentő tényező, rá nem raknám semmi pénzért. Persze, ha versenyezni kell az más.
Eladtam az NSR-t. Érdeklődnék, hogy kb. '96-os RS50-t lehet-e kapni max. 180K-ért. Inkább a kisebb önsúlyú verziókat keresném, mert egy ötvenes motor ne legyen 120kg.
Szerintem nagyjából mindegy, hogy melyiket veszed, úgyis azon múlik minden,hogy utána mennyire tisztítod, ápolod a szivacsot! Ha rendszeresen takarítod, akkor nem lehet baj! Szerintem olyat vegyél amin van egy levehető műanyag ház, ha poros úton, vagy hosszú túrán kell menned! :)
Nem bántásból de eladni akarod vagy csak árulni?
Sztem ebbe az árba ha meg is jön a gazdája az nem 2 napon belül lesz!
Kicsit sok érte de ez csak az én véleményem!
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy sportlégszűrőbe melyiket ajánlanátok a Malossit vagy a Polinit? Le cserélem mert a mostani az előző tulaj által tákolt légszűrő tetőt kapot amin van egy bevágás és ronda.. meg össze vissza szed mindent.. tudom hogy a sportlégszűrő sem arról híres hogy rendesen szűri a levegőt de azért talán ebbe a kettőbe meglehet bízni... Remélem.
CSásztok skacok! Eladó a gépem 1998 as Rs 50. Full gyári semmi tuning am5 blokk. Ledes indexek, sportlégszűrő. Minden műszer működik (önindító is). ÁR: 230 000FT
Érdeklődni lehet bátran.
és nem is kell neki:)
AM megszeretném oszatni terveimet veletek Nyáron lerakom az Ak-s jogsit ezzel ugye már erősebb mocit is vezethetek.. gondolkodtam azon hogy ebbe ölnék pénzt..de hát eladáskor meg nagyon nem lenne jó.. csak mostmeg megint új motort venni mondjuk 125öst hátnem tudom mert ugye ha ezt megtartom akkor vennék rá 80as sport hengert, erős főtengelyet, meg 24 v 26os karbit csak az pénzben főleg ha minőségi akkor az szinte a motorom árának a fele... Aztán most megy az agyalás
Tuji mi a gond vele párás időben? igazából ezt még nem használnám pályán.. 50es megszenvedne ott....:D
Link: http://www.robogoalkatresz.eu/...
Sztem ebbe az árba ha meg is jön a gazdája az nem 2 napon belül lesz!
Kicsit sok érte de ez csak az én véleményem!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy sportlégszűrőbe melyiket ajánlanátok a Malossit vagy a Polinit? Le cserélem mert a mostani az előző tulaj által tákolt légszűrő tetőt kapot amin van egy bevágás és ronda.. meg össze vissza szed mindent.. tudom hogy a sportlégszűrő sem arról híres hogy rendesen szűri a levegőt de azért talán ebbe a kettőbe meglehet bízni... Remélem.
Érdeklődni lehet bátran.
ha érdekel irj és küldök képet!
Szerintetek nem lesz gond ha NGK BR7-essel használom a gépet?