Drága barátaim az Úrban!
Sürgősen szükségem lenne egy Aprilia red rose 125ccm
hengerszettre.Rotax 123-as a blokk./Henger,dugó.gyűrű,csapszeg,tömítések..../
Illetve ha valaki tudja hol lehet ütőképes bontottat beszerezni megköszönném. Üdv:Mindenkinek
Hát gyertya most BR9ES es volt benne meg még 2 db BR8ES el próbálkoztam...
Majd kicsit később megnézem a gyertyakábelt is és írok hogy mi a helyzet! ;)
Nézd meg, hogy a gyertyakábel végén van-e szikra. A vázhoz tartva 3-6 mm-ről át kell húznia, pattognia kell kékes színnel. Egy normális gyertya kell bele (Ngk B8, B9ES, B10EG ilyesmi, 8nál ne legyen kisebb).
A mostani gyertyáid valamelyikét tisztítsd ki fullra, üss neki egy kisebb, kb 30as hézagot.
Hirtelen ennyi, ha nem sikerül semmi, hívj fel, meglátjuk mi lesz!;)
ez sajnos nem olyan egyszerű, mert nem biztos, hogy a te motorod 99-es, a másik, meg hogy 99-től három féle szimeringel is szerelhették őket.
35x47x10 1999 - 2005 MARZOCCHI
35x48x8/10,5 1999 - 2005 KAIFA
35x47x9,5/10 1999-től
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, várom a tanácsokat és tapasztalatokat!
Van egy 97-98 körüli RS-em AM6-os blokkal. Full tuning az egész 80-as TOP henger sport kipufogó sportlégszűrő meg minden ami kell.Most végre 120-at megy 11500-as fordulaton.Az áttétele 12/40-es és az lenne a kérdésem hogy milyen áttételt bírna még el amit ki bír forgatni és javítana a végsebességén és az utazóján?
Ma jöttem haza haveromtól, és az utca elején fogta magát a motor és megállt Életjelek=0
Itthon szétszedtem a karbit, szépen kipucoltam, összeraktam, szívatóval beindítottam, levettem a szivatót, a fordulatszám süllyed, aztán 3000nél leáll
próbálom indítgani de nemjárok sikerrel... Tank le, gyertya ki, indítózok de a gyertya nemad szikrát (3 gyertyát is megpróbáltam)
Tanácstalan vagyokv mibaja lehet, csöppnyi eszemmel arra gondoltam hogy a fesz szabályzó adta fel a harcot, mert tegnap is álítgattam az alapjáratot, beállítottam 2000re, jár a motor, egyszercsak felszökik 3000 re aztán vissza 2e, ezt eljátszottam még vagy 3X aztán meguntam és beletörődtem hogy jóezígy nekem...
Holnap a kisRSel akatam suliba menni dehát így nemhiszem hogy összejön...
Bármilyen ötletet csurgó nyállal várok, mert jön a szünet, a jóidő, és motorozni pedig így nemtudok
Húúha..Ez kissé kínaira sikeredett mert nem vágom mi az az adatlap meg a CDI de szerintem ne is menjünk bele. :D
Egy biztos..Aki egy láncszettre 30 ezret mond az vagy nem ért hozzá vagy le akar húzni...legalábbis szerintem
50-az reálisnak mondható a gummákért + többi, de a 80 csak az elektronika cseréért már pofátlnaság szerintem. bontottan kapsz ducati alaplapot 5e + 5e egy CDI = 10 e ft + a amit dolgozol vel.
Vagy Msn-en: jeneigyula@hotmail.com